petu;
- Pyörä:
- Derbi X-Race -08
Meillä päin pystyy onneksi jouluun asti suorittamaan kortin
Lpr
- Pyörä:
- Yamaha DT 50x 2010
hei! onko noi hidasajot ja noi vaikeeta? entäs hätäjarrutus? sanokaa äijä millo 35 lasissa? olisiko missään videota käsittelykokeesta?=P
Saatetaan ostaa mikä tahansa tehari am6! mieluiten mk thrower vai vince;) tarjoilkaas
Aap-
- Pyörä:
- Pyörätön
Ne kaikki tehtävät siinä käsittelykokeessa ovat todella helppoja. Nopeus katottiin täälläpäin ainakin ihan mopon mittarista ja kokeen valvoja katsoi vaan et se on suunnilleen se oikea nopeus.
Tässä vielä Autokoulu Sampon video käsittelykokeesta:
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1900972217267
Timppavaan
- Pyörä:
- Derbi X-Race SM -07
Vaikka mopokortti uudistui niin eikös T-kortti ole vielä samanlainen? Paljo sille tulee hintaa ja senhän voi suorittaa ihan ympäri vuoden?
Se mikä tehoissa hävitään, se taidoissa voitetaan
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Siis T-kortille hintaa? Samanverran kun mopokortille ennen, riippuen tietenki onko ajokorttilupa vielä voimassa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Shape
Moderaattori
Ei ole muuttunut miksikään, eli tutkinnon suorittamiseen vaaditaan 15 vuoden ikä. Tutkintona pelkkä teoriakoe, joka maksaa 26€. Ajokorttilupa kustantaa 40€.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Miiksuu
Voiko äiti maksaa mun ajokorttilupamaksun poliisiasemalla ilman, että olen itse mukana?
hoko-
- Pyörä:
- Yamaha neos 2t stuntti, Tunturi sport -73.
pystyykö talvella ajamaan mopo kortin
mitä hitaamin tippuu sen parempaa tulee.
Timppavaan
- Pyörä:
- Derbi X-Race SM -07
Shape kirjoitti:Ei ole muuttunut miksikään, eli tutkinnon suorittamiseen vaaditaan 15 vuoden ikä. Tutkintona pelkkä teoriakoe, joka maksaa 26€. Ajokorttilupa kustantaa 40€.
Joo kiitos tiedoista
Se mikä tehoissa hävitään, se taidoissa voitetaan
Jesa3
- Pyörä:
- Derbi X-Treme SM -09 & Cagiva Mito 125 -05 TT
hoko- kirjoitti:pystyykö talvella ajamaan mopo kortin
Tätäki kysytty jo aika monta kertaa
Ei oo viel mitää estettä ainakaa laitettu mut soita ja kysy paikallisesta autokoulusta
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
Miiksuu kirjoitti:Voiko äiti maksaa mun ajokorttilupamaksun poliisiasemalla ilman, että olen itse mukana?
Poliisi.fi - MopokorttiMopokortti on pakollinen vuonna 1985 tai sen jälkeen syntyneille mopoilijoille, ellei heillä ole A1-, A- tai B-luokan ajokorttia. Ajokorttilupaa mopokortin saamiseksi haetaan kirjallisesti ja henkilökohtaisesti asuinpaikan poliisilta. Lupa on maksettava hakemusta jätettäessä.
Eli sinun on itse käytävä paikan päällä tarvittavien liitteiden kanssa sekä todistettava oma henkilöllisyytesi.
Miiksuu
Mutta mulla on semmonen juttu mopokoulussa, että ajokorttihakemus viedään autokoululle, joka tekee hakemuksen puolestani. Kaikki muut hakemuksen laput ja liput mulla on jo, paitsi ajokorttilupamaksun kuitti, jonka siihen vielä tarvitsee.
hoko-
- Pyörä:
- Yamaha neos 2t stuntti, Tunturi sport -73.
Jesa3 kirjoitti:hoko- kirjoitti:pystyykö talvella ajamaan mopo kortin
Tätäki kysytty jo aika monta kertaa
Ei oo viel mitää estettä ainakaa laitettu mut soita ja kysy paikallisesta autokoulusta
ok kiitos vinkistä
mitä hitaamin tippuu sen parempaa tulee.
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
Miiksuu kirjoitti:Mutta mulla on semmonen juttu mopokoulussa, että ajokorttihakemus viedään autokoululle, joka tekee hakemuksen puolestani. Kaikki muut hakemuksen laput ja liput mulla on jo, paitsi ajokorttilupamaksun kuitti, jonka siihen vielä tarvitsee.
Enpä ole tuollaiseen vielä törmännyt. Varsin vaivalloiselta kuulostaa että lupamaksu olisi maksettava poliisiasemalla, jos paperityöt muutoin tehdään keskitetysti. Yleensä jos autokoulu hoitaa ajokorttilupahakemukset, se myös maksaa käsittelymaksun ja perii sen myöhemmin oppilailta muiden maksujen yhteydessä, tai vaatii maksun käteisellä hakemusta täytettäessä. Nyt kannattaa olla yhteydessä suoraan autokouluun ja varmistaa asia.
radon-
- Pyörä:
- 110cc Monkey
Teille jotka aikovat kortin suorittaa talvella: täällä oli tänään tiet jäässä, -5'c oli aamulla pakkasta ja päivälläkin on nyt -2'c eli pakkasen puolella kuitenkin ja tiet kohtullisen jäässä. Mutta näinpä sitten autokoulun auton jonka edessä oli mopomönkijä, jossa oli autokoulun logo ja valkoinen kolmio eli olettaisin että tämä kyseinen mönkijä oli ajo-opetuksessa, ja kyllä, tiet olivat jäässä. Eli ilmeisesti täälläpäin ainakin voi suorittaa kortin myös talvella, mutta se taidetaan suorittaa mopomönkijällä, tai mopoautolla.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista