Teepannu
- Liittynyt:
- 23.6.2012 18:18
Mutta jos ei ole renkaita? Pelkät n. 2000km "ajetut" vanteet
niko586
- Pyörä:
- EX Ch racing WSM 2008 Husqvarna Sm/Wr 2007
- Liittynyt:
- 30.3.2012 19:48
suositelkaahan jotain laadukkaita enduro kumeja koolta 110/80/80 ja 80/90/21.
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
En tiedä onko tämä oikea osio, mutta mitenkäs tommonen väljä laakeripesä kannattaa korjata?
Itse ajattelin että ensin ammattilaiselle täyttöhitsaukseen, sen jälkeen koneistamolle ja sorvataan laakeripesä uudestaan.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
tiemuu
- Pyörä:
- Aprilia RX -04
- Liittynyt:
- 27.7.2010 15:44
Taas yks vanhanmallin räxän omistaja jolla väljä pesä
Itellä yks puoltuttu sorvas vaan pesän isommaks, ja iski holkin sinne, hyvin pelaa
Kuulemma vaan helvetin riskialtis kiinnitys sorviin, vähänkää tökkäsee nii saa vannetta ettii katosta
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
- Paikkakunta:
- Seinäjoki
- Liittynyt:
- 12.9.2010 19:06
"Saa ettiä katosta"
Tuo oli hyvä
Pystyykö niitä sorvata?
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Hei tuo holkkisysteemi kuulostaa iha toimivalle idealle! pystyyköhän tommosta koneistamolla toteuttamaan, ja paljonkohan tulis hintaa?
Alkaa ketuttaa vaihtaa takapyörän laakerit pari kertaa kauteen, ja aina yrittää paikkailla foliolla kun en parempaa keksi...
Itekkin mietin että ehkä vähän paha koko takavannetta ruveta räpeltämään sorviin kiinni
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Blacklake
- Pyörä:
- KTM 690 SMC -16
- Paikkakunta:
- Evijärvi
- Liittynyt:
- 26.9.2012 15:59
Sais tulla tuo talvi vähän nopeampaa. Tarvis nastat alle aika äkkiä, ku kankaat näkyy jo vähän liika monesta kohasta
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
Pitäs tohon skobaan talvirenkaat varmaan kohta pyöräyttää alle, joten kysymys kuuluukin, kun alla on nyt 3.50-10 kokoset kumekset(voi olla että oli 3.00-10) ja talvikumet on eteen 120/90-10 ja taakke 130/90-10, niin tarviikohan nuille hommata isommat sisäkumet? Ja semmonenkin juttu, että ainakaan stormin ja moparin valikoimista en löytänyt 3.50-10 isompaa sisäkumia
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
sasumeil
- Pyörä:
- Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 9.2.2011 18:21
Tod näk ne sun renkaat on tubelessit eli ei sisärenkaita ollenkaan. Mut jos tarvii sisärenkaat niin tuskin sun tarvii isompii ostaa.
Rajis-
- Pyörä:
- Bemari, KTM
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 30.7.2010 19:57
On ne ihan sisärenkaalliset
Mutta täytyy kokeilla noilla kaposilla sisäkumeilla sitte ekaks.
Osaa kaupan!Ex pärrät: Aprilia Sx -09, Typhoon x2, Aprilia Mx125 -07, Derbi DRD125 -09, Derbi -02, Stalker -99, Booster -00, Gilera RCR -06, Rieju Spike -10, Aprilia Amico -94, 125cc Monkey, Bse 160cc, Husse SMS -08, DT125Re Smoto, Derbi 300EXC, Husse WR125
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 22.8.2011 16:03
Joskus oli juttua siitä että nastarenkaalle aina sisuskumi, tämän oon huomannut olevan jo ihan yleinen ajattelutapa. Viimeksi päädyttiin kuitenkin lopputulokseen, ettei tubeless renkaalle tarvi sisuskumia, vaikka olisikin nastat..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
sasumeil
- Pyörä:
- Suzuki PV '97 käyttisproju, Suzuki PV '90 74cc 5v (Tsekkaa proju). ex: 5 kpl fude, 3x Suzuki PV: 83/89/90, Skyteam monkey '08, Jincheng Manki '05
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 9.2.2011 18:21
Tästä vielä pakko...
MC SCATTERILTA:
Mikä järki syy siihen on et pitäs laittaa sisärengas ?
MC SCATTER Mopojen ja skoottereiden renkaat nastoitetaan siten että ensin porataan renkaaseen johon nasta ammutaan paikoilleen. Näissä renkaissa ei käytetä liimaa nastoihin. Jos yksikin nasta menee liian syvälle tai liikkuu esim jarrutuksissa, rengas voi ruveta vuotamaan ilman sisäkumia.
Itsekkin kyllä ajellu yhe talven ilman, enkä aio nytkään laittaa.
herra hakkarainen
- Pyörä:
- husqvarna sm 125
- Liittynyt:
- 14.2.2012 20:17
tietääkö kukaan mistä sais hyvät nastat husseen eturenkaan koko 120/70-17 ja takarenkaan koko 150/60-17
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Tää on mopopuoli, menes kevaripuolella kyselee.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
- Paikkakunta:
- Kotka
- Liittynyt:
- 18.11.2011 17:44
Gogge kirjoitti:Joskus oli juttua siitä että nastarenkaalle aina sisuskumi, tämän oon huomannut olevan jo ihan yleinen ajattelutapa. Viimeksi päädyttiin kuitenkin lopputulokseen, ettei tubeless renkaalle tarvi sisuskumia, vaikka olisikin nastat..
En itekään käytä Schwalben nastakumeissa sisuskumia, tubelessit on eikä vuoda tippaakaan.
Nuo on kuitenkin 3 talvea ajetut eikä nastojakaan ole lähtenyt kuin 2 eturenkaasta ja 3 takaa.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista