Pampula
- Pyörä:
- Aerox
Tuli tossa eilen yöllä testattua miten vessa myllää jäällä kun asvaltilla ei tykkää sutia. No sitte tuli jonkun aikaa putkeen myllytettyä ja päätin jatkaa matkaa, tietysti tyhmyyksissäni päästin ensin etujarrun ja pidin vielä kaasua pohjassa. Oli kyllä pissassa pidättelemissä kun tajusin että nyt mennään. En onneksi kaatunu, mutta joku aika siinä tuli pyörittyä ja tasapainoteltua kun ei saanu skootteria pysähtymään.
Jälkeenpäin ajaeltuna oli ihan hauskaa, ja vois mennä vaikka heti uusiks pyörittelee..
topppsu
- Pyörä:
- eioo
Pampula kirjoitti:Tuli tossa eilen yöllä testattua miten vessa myllää jäällä kun asvaltilla ei tykkää sutia. No sitte tuli jonkun aikaa putkeen myllytettyä ja päätin jatkaa matkaa, tietysti tyhmyyksissäni päästin ensin etujarrun ja pidin vielä kaasua pohjassa. Oli kyllä pissassa pidättelemissä kun tajusin että nyt mennään. En onneksi kaatunu, mutta joku aika siinä tuli pyörittyä ja tasapainoteltua kun ei saanu skootteria pysähtymään.
Jälkeenpäin ajaeltuna oli ihan hauskaa, ja vois mennä vaikka heti uusiks pyörittelee..
Vittuku olisit kylelleen heittäny olis siskos tykänny
Anttu_
- Pyörä:
- Yamaha DT 50R, Suzuki PV
Tossa yks päivä (melko kauan sitten) olin kavereitten kans ajelees montuilla (Vaasan vesilaitoksella), ja olin menossa ajotielle yhtä polkua pitkin. Olin just ajamas ylös ojasta tielle niin eiköhän stna bussi suhaissu 10cm päässä ohi vaikka tie oli ihan vapaa ja se näki että olin tulossa ylös tielle. Toki, vikahan olin mun ku en kattonu jos tie on vapaa
, mutta vähä joustavuutta kiitos !
Moottori käyntiin ja menoks
Tepitin
Eläkeläinen
- Pyörä:
- Honda Monkey -91
Anttu_ kirjoitti:Tossa yks päivä (melko kauan sitten) olin kavereitten kans ajelees montuilla (Vaasan vesilaitoksella), ja olin menossa ajotielle yhtä polkua pitkin. Olin just ajamas ylös ojasta tielle niin eiköhän stna bussi suhaissu 10cm päässä ohi vaikka tie oli ihan vapaa ja se näki että olin tulossa ylös tielle. Toki, vikahan olin mun ku en kattonu jos tie on vapaa :lol: , mutta vähä joustavuutta kiitos ! :D
Minä ainakin odottaisin, että se tie on oikeasti vapaa. Ei ne dösäkuskit aina niitä ojanpohjia katsele, hyvinkin voi olla ettei huomannut.
buubaa
- Pyörä:
- Peugeot XPS Enduro 70cc -05
Tänää tuli läheltä piti tilanteita iha riittävästi kun skootteria kävin kokeilemas, iiihan hullun liukasta
Pari kertaa meinas siinä pannut tulla heitettyä ku kahvassa kisko ja lähti 180 : D Sitä se on kun 50kmh vauhdista lyö kaasun pohjaa ni suttaa vaan
Tepitin
Eläkeläinen
- Pyörä:
- Honda Monkey -91
Vähän meinannut lumilla heittää tuo mopo, mutta jalkaa maahan niin pysyy hyvin pystyssä. Liikenneympyrät on petollisia.
buubaa
- Pyörä:
- Peugeot XPS Enduro 70cc -05
Liikenneympyrät heitetää perä rinnall
Astrayed
- Pyörä:
- Aprilia MX -04
Kavereista ajellaan perä lintassa mutkissa aina ohi
Uusia kuvia galleriassa. Käykää kattomassa.
Tepitin
Eläkeläinen
- Pyörä:
- Honda Monkey -91
Eilen oli aika lähellä yksi tilanne.
Ajelin roska-auton perässä, ja tämä kääntyy yhden kioskin pihaan ja hidastaa. Minä jatkan suoraan, ja sitten tämä auto heittääkin takaisin tielle ilman vilkkua. Piti väistää vastaantulevien kaistalle, ja sehän ei ole hyvä homma kun sielläkin oli auto tuloillaan.
Empä tiedä että mitä se roskakuski oikein teki, liekkö yritti u-käännöstä vai mitä siinä kioskin pihassa, kun heti kääntyi takaisin tielle.
Anttu_
- Pyörä:
- Yamaha DT 50R, Suzuki PV
Tepitin kirjoitti:Eilen oli aika lähellä yksi tilanne.
Ajelin roska-auton perässä, ja tämä kääntyy yhden kioskin pihaan ja hidastaa. Minä jatkan suoraan, ja sitten tämä auto heittääkin takaisin tielle ilman vilkkua. Piti väistää vastaantulevien kaistalle, ja sehän ei ole hyvä homma kun sielläkin oli auto tuloillaan.
Empä tiedä että mitä se roskakuski oikein teki, liekkö yritti u-käännöstä vai mitä siinä kioskin pihassa, kun heti kääntyi takaisin tielle.
tuttu homma autojen kanssa ku yhtäkkiä tekee jotain tollasta varoittamatta -.- Yritän aina sitte väistää jonnekki tien reunaan tai jonnekki...
Moottori käyntiin ja menoks
L_rppa
- Pyörä:
- 2x NSR 125
Meni kääntyminen vähän pitkäksi.
Kaupan pihaan siis yritin kääntyä ja ei uskaltanut oikee jarrua kovasti painaa vaikka nastat olikin alla. Onneksi silloin sieltä pihalta ei tullut autoa.
Laajisxd
- Pyörä:
- 450exc 250kinkki
Anttu_ kirjoitti:Tepitin kirjoitti:Eilen oli aika lähellä yksi tilanne.
tuttu homma autojen kanssa ku yhtäkkiä tekee jotain tollasta varoittamatta -.- Yritän aina sitte väistää jonnekki tien reunaan tai jonnekki...
Niistä rekan peileistä ei muuten näe mopoa, vaikka mopo pitäisikin ihan ok turvaväliä. Etenkin jos ajaa oikeassa reunassa kaistaa. Eli menkää mahdollisimman lähelle keskiviivaa kun ajatte rekan takana, niin rekkamies näkee teidät.
Vai juttelevatkohan rekkaranet kahvipöydässä "vedinki tänää 3 mopon yli, entäs sä?"
riksman
- Pyörä:
- EX-KeeWay X-Ray SuperMoto,Baotian tanco BT49QT-12F1
HoNNddA kirjoitti:Vai juttelevatkohan rekkaranet kahvipöydässä "vedinki tänää 3 mopon yli, entäs sä?"
Juttelevat
Ei Oo Riemulla Rajaa Kun Keewaylla Ajaa!
Zuumer
- Pyörä:
- CPI SX -06
Yks aamu kouluun mennessä ajelin auton perässä jossa oli peräkärry. Nooh, turvaväli oli semmoset 10 metriä ja tiellä oli vähän lunta. Yhtäkkiä auto lyö jarrua ja pysähtyy keskelle tietä (kävelytiellä odotti joku että pääsee ylittämään suojatietä). Siinä tuli vähän kiire jarruttaa. Nooh, etu- ja takajarrulla yhtä aikaa jarrutin ja väistin vielä vähän sinne auton sivulle. Jäi siinä n. puol metriä tilaa meiän välille sitten.
Egiz
Zuumer kirjoitti:Nooh, turvaväli oli semmoset 10 metriä ja tiellä oli vähän lunta.
Kutsut tuota turvaväliksi?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista