Nyt mietityttää se, että minulla ei ole tietenkään tuota tyyppikilpeä tuossa pösössä ja se pitäisi katsastaa. Joten miten kannattaisi sanoa katsastusmiehelle, jos se kysyy tyyppikilvestä.
1. Sanoo, että en tiedä suuremmin mistään tyyppikilvestä ja se etsii sitä ja ei löydä, niin saa nähä mitä tekee.
2. Sanoo, että pitäisi sen olla siinä tai se saattaa olla jossain piilossa ja se ei löydä sitä, niin saa nähä jälleen mitä tekee.
3. Sanoo, että edellinen omistaja ottanut pois ja sain tietää vasta vähän aikaa sitten, että sellainen pitää olla, joten uusi on tilattu, mutta ei ole tullut vielä ja siinä saattaa kestää vielä monta kuukautta.
4. Sanoo, että edellinen omistaja pois ja on kysytty jo maahantuojalta uutta, mutta sain tietää vasta kilpien lähdön jälkeen siitä ja minulla ei enää ole rekisteotetta ja siitä pitäisi saada kopio, jotta ne voisi tilata uuden, mutta tyyppikilven tulemisessa kestää vähintään kuukausi (tosin minulla on kyllä se toinen osa siitä rekisteotteesta joten ei toimi
).
Joten mitä olisi teidän mielestä järkevintä sanoa? Minusta tuo 1. tai 2. voisi toimia parhaiten. Riippuu toki paljon katsastusmiehestä...