Jippeyee
- Pyörä:
- Honda Monkey 1991 Ex Yamaha DT Jagermeister, Yamaha Aerox 70cc
Vittu että hitsaa kiinni näitten autoilijoiden kanssa
Nooo meninkin amikselle sitten 2h liian aikaisin Ajan mankilla ylämäkeä pitkin ja ylämäen päällä on bussipysäkki jossa on bussi pysähtyneenä (tulossa minua vastaan) Kun olen bussin keulan kohdalla, bussia lähtee ohittamaan joku mamma ja pappa jotka olivat vissiin kyllästyneet odottamaan. Painoi pappa ihan huolella kaasua ja auto vaan ilmesty siihen mun eteen , parasta oli että pappa näytti mulle keskisormea vaikka itse ajeli miten sattuu . Melkee jysäytin autoa keulaan, mutta onneksi ehin väistää penkalle.
Jarrut on vauhdin surma!
V_T_E_C
- Pyörä:
- honda vt 125 shadow Baotian speedy(ikuisuus projekti)
Ärsyttää oikein huolella koska.
Mopon osat on postitullissa
Paketin piti olla täällä jo viimeviikolla
Onko jonkulla tietoa tuleeko tuosta tullauksesta lisää kuluja??
Tyhmät ei opi ja viisaille ei tarvitse opettaa
AceFin
Moderaattori
- Pyörä:
- Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Jos on tilattu EU:n ulkopuolelta niin tulee. Kannattaa soittaa sinne, sun pitäis kai tehdä tullausilmotus.
EXC 525 ||
Youtube-kanava "Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Postissa pitäs asiasta lappu tulla. Sit vaan tullin sivuille täyttelemään paketin tiedot ja sisällöt ja sit ei kun maksaa tullit ja verot.
Taas joku vitun valopää oli päättäny käyttää mopoa naulakkona, nyt siinä oli jonkun kypärä.. Ootetaan mitä ens kerralla löytyy..
Vois ostaa semmosen varas hälyttimen, ni loppuis se räpeltely.
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
ruoste
- Pyörä:
- derbi x-race -04
Huppari, tankki, kypärä.. mitäs vielä...
Ens kerralla jätät tavarat tankoo roikkumaa ja ajat pois
Mopo ei ole mitään ilman patentteja.
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Voois.
Eipä tuo nyt niin vakavaa ole, mutta ärsyttää vaan tommonen..
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
Driver7
- Pyörä:
- Gilera SMT -06, MH Furia 70cc
Vituttaa noi saat*nan muoviämpäri (mauto) kuskit. Oltii kaverin kaa ajaas, niin valoissa oli meiän edessä semmoin ja oli lähellä mautokuskilla kolari, kun ei väistänyt vasemmalle kääntyessä suoraan ajavaa autoa. Sen jälkeen ajettiin sen takana ja tietysti sen piti hidastella ja kiemurrella siinä suoralla tiellä ja blokkauksen yritystäkin oli kun laitettiin vilkut päälle ja käännyttiin...
xS4vo
- Pyörä:
- tön
Sama oli kun hussella ajelin tossa 80 alueella, mauto oli edessä ajeli tien reunassa hussen mittariin 47@80 -> lähden ohittaa, niin eikös tämä muovikotteron omistaja kiilaa eteen ja kun koitan toiselta kaistalta nii silloki mutkitteli siinä kivasti
TurboYhZ
- Pyörä:
- Yamaha WR 125 -11
Mun mielestä kyseiset kotterot sais poistaa kokonaan suomen liikenteestä
Vireboy
- Pyörä:
- Rieju MRT -11
Vituttaa kun vanneteipeistä jäänyt vanteisiin rumat jäljet ja ei lähe tärpätilläkään prkl
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
bräkleen.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Vireboy
- Pyörä:
- Rieju MRT -11
Ei lähteny ees tärpätillä niin miks lähtis bräkleenillä... No voihan sitä kokeilla
aamojj_
- Pyörä:
- Rieju MRT '12
Tärpätti ei ole mikään "kovemman luokan" liuotin, ksyleeniä, asetonia tms ni johan alkaa lähtemään...
Ehkä kyllä vanteiden maalit myös...
Haatsi
- Pyörä:
- Oliskin.
Xyleenillä lähtee kyllä liimat ja aika nopeesti. Maali ei kyllä lähde. Tulee myös päähän höpö olo kun sitä haistelee.
torstaattori
- Pyörä:
- KTM EXC 125 -05
jos elaksoitu vanne niin joillakin on se elaksointi lähtenyt tärpättiin kastettuun rättiin matkaan.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista