Jebex
TEHOPUTKI123 kirjoitti:saivat 81 Km/h gps
Ja siellä poliisit mittaavat nopeuksia gepsillä?
Köyhä
- Pyörä:
- Skoda, Tm 125cc
Pakkoko sitä pilkkua on aina viilata? Älysit varmasti että oli kyse poliisin tutkasta, vaan oli pakko päästä pätemään..
laazeri
- Pyörä:
- Gasgas EC 300
Onhan tuota pvllä ainakin kerran jääty kiinni että poliisit ovat tietäneet mopon olevan viritetty. Eipä siinä mitään sakkoja tullu yms, sanovat vaan että valot kuntoon ja eiku menoks. Kutakuinkin 4-6 kertaa poliisien kanssa sillä tekemisissä olin ja joka kerralla tuli semmonen vikalista poliisien suusta että alta pois, kertaakaan ei sakkoja eikä edes kirjallista huomautusta.
Miqooo
Kyllä, ekalla kerral 70@50, kilvet pois, olikohan 120e sakkoo + verot. Toisella kerralla 70@20 kaks päällä ilman kilpiä, 440e sakot.
Janiih
- Pyörä:
- Derbi DRD PRO R -06
laazeri kirjoitti:Onhan tuota pvllä ainakin kerran jääty kiinni että poliisit ovat tietäneet mopon olevan viritetty. Eipä siinä mitään sakkoja tullu yms, sanovat vaan että valot kuntoon ja eiku menoks. Kutakuinkin 4-6 kertaa poliisien kanssa sillä tekemisissä olin ja joka kerralla tuli semmonen vikalista poliisien suusta että alta pois, kertaakaan ei sakkoja eikä edes kirjallista huomautusta.
Millä taikasanoilla selvitty? Toisinsanoen siis onko hyvällä käytöksellä ollut asiaan vaikutusta?
Ostetaan jännitesäädin jossa mukana vilkkurele Derbi DRD PRO:hon! Jos löytyy niin pistä YV
laazeri
- Pyörä:
- Gasgas EC 300
Hyvä käytös auttanut aina poliisien kanssa kun tekemisissä oon ollut. Ei nyt mtn taikasanoja isketty tiskiin vaan paniikkivalheet välillä.
Piikillä taas kun liikenteessä olin ja mp pysäytty, kokeili pyörää vähän ja senkin suusta tuli taas semmonen litania asioista mitkä on lailla kiellettyjä yms. Ensimmäisenä tietysti kuulu että pyörä on täystehoinen ja äänet aivan liiat kovat, tuloksena rekisteriotteeseen merkintä kuluneesta takarenkaasta.
KKojootti
- Pyörä:
- Husqvarna SM -07
86km/h poliisin alla tecnigasilla, ja kortille sai sanoa samalla hyvästi ;(
Mechanical
- Pyörä:
- CPI SM
Mulla ku mp-kyttä kokeili ni ei saanu tecnigasil tutkaan kun 63 ku suti niin paljo
hyvä munkki kävi ku jäi noin vähä alle verojen. Huomen leimalle...
Ruostee
- Pyörä:
- Aprilia Rally 70cc
^täh? siis suti 63km/h nopeudessa?
saulibee
- Pyörä:
- Yamaha Aerox -03, Peugeot XPS Supermotard -05, Blata Minimoto
Eipä siinä mitää ihmeellistä oo. Mullaki on TG ja lumel sutii viel vitoselkii, vaikka on mitrocin nastat. Ja 4 ja 5 vaihteil pitää huudattaa aika paljo että vauhti nousee tarpeeks että voi vaihtaa isommalle ilman että kierrokset laskee piikin alapuolelle. (en usko että poliisi viitsii paljoa huudatta)
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
En oo onneks jääny viel kiinni, eipä noita kyttiikää hirveesti oo näkyny, mut kerran menin kylille, matkalla hajos putki, meni siis iha poikki.
Siellähä ne kytät on s-marketis ja tulee varaosa liikken vieree biberii syömää, ja mä kävin siinä varaosa liikkeessä, ni siinä poliisien nokan edessä käynnistää mopoo mistä tulee niin kovat äänet että ei hyvää päivää ku oli putki poikki.
Ja tuli tulla skootterilla ajeltuu mikä kulkee hiukka pienemmällä kuskilla jotai 80km/h tasasel.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
CHooo
Mikä se raja on että ei tuu veroja ja korttia lähe? haluisin laittaa mopon kulkemaan joku 65km/h mutta lähteekö siinä jo kortti ja tulee verot?
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Verot tulee yli 65km/h, mut siit mä en oo varma millon voi kortti lähtee. Mut verotki voi tulla vähemmästäki jos on oikee vittumainen kyttä ja pikkutarkka.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
ch0wer
- Pyörä:
- Kawa Z750 -08
Se raja on juuri se 65km/h. Eli pidät vain huolen että poliisin alla ei kulje yli tuon 65 niin olet turvassa.
Tepitin
Eläkeläinen
- Pyörä:
- Honda Monkey -91
Verojahan ei poliisi määrää, vaan AKE. Ja se raja on tosiaan 65km/h. Samasta vauhdista lähtee korttikin, tosin se riippuu poliisista. Poliisikin voi katsoa suopeasti ja antaa vaikka pelkät sakot jos mopo kulkee hiukan liikaa
Jos taas riskeeraat liikennettä tai vastaavaa, voi kortti lähteä jo vaikka 45km/h vauhdeista.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista