temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
Niinjoo aattelin että teet jo jälkikiillotusta, siihen tarkotin sellasta perus lumppulaikkaa, mutta uskosin että tuolla pystyy kiillottaan pikkukoloja.
Jesa3
- Pyörä:
- Derbi X-Treme SM -09 & Cagiva Mito 125 -05 TT
Mites derbin vakioputken kiillotus? Näin tääl myytävänä sellasen ja oli hemmetin hieno.
En tiiä mitää näistä et miten kannattas kiillotella vai pitäskö viedä jollekkin asian tuntevalle?
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Hiomapaperilla vedät, jos on ruostunu vähä pahemmin niin alottaa vaikka 80 tai 120 ja sitten siittä lähtee vetää aina hienommalla johonki 2000 astia. Sitten kiillotuskone ja Metalpolish yms. kiillotusaineet käyttöön.
Loput kannattaa vetää kuumakestolakka päälle ettei ala heti ruostuu.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
Shape
Moderaattori
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
Tuomi_
- Pyörä:
- lähti kokkolaan
Mites muuten on, oon ajatellu kiillottaa vanteet talvella, niin kannattaako niihin laittaa sitten lakkaa päälle?
Kavereilta olen kysellyt, osa sanonu, että kannattaa ja osa sanonu, että ei.
Got SPL?
cource
uskoisin että näkemäsi oli DRD mallin vakioputki joka on valmiiks kiiltävä. (ps:ei jaksanu laittaa pilkkuja ja isoja alkukirjaimia.)
Kääntä
- Pyörä:
- ZX9R
Tuomi_ kirjoitti:Mites muuten on, oon ajatellu kiillottaa vanteet talvella, niin kannattaako niihin laittaa sitten lakkaa päälle?
Kavereilta olen kysellyt, osa sanonu, että kannattaa ja osa sanonu, että ei.
riippuu mitä materiaali vanteet on
JiiiKoo
- Pyörä:
- Ei ole
Eli milläs karkeudella mun kannattas alottaa hionta, ku aattelin kiillottaa drdn takaswingin.
Liekkö kuvasta sitten jotain hyötyä, mut ei ollu parempaa nyt. Haarukka on hyvässä kunnossa ja jälkiä ei ole pahemmin paitsi tuossa renkaan pultin kohalla vähän.
Onkimato
Haarukka irti, tarrat irti ja varmaan jollain 400 itse aloittelisin ----> n.1500 ja lumppulaikkaa + sitä kovaa vihreää ainetta.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Riippuen onko jotain isompia naarmuja ni joku 200-400 alottaa, sit aina hienommalla 2000 asti.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
JiiiKoo
- Pyörä:
- Ei ole
Pitää seuraavalla kerralla ku käyn mototnetissä, nii ostaa nuo laikat ja tahnat ja loput hioma paperit ja sit purkaa ja ruveta kiillottelee
käpäzz
- Pyörä:
- Derbi senda X-Race vm. 07
JiiiKoo kirjoitti:Pitää seuraavalla kerralla ku käyn mototnetissä, nii ostaa nuo laikat ja tahnat ja loput hioma paperit ja sit purkaa ja ruveta kiillottelee
Motonet. Sori oli aivan pakko
jos lakkaat kiillotetun pinnan niin se kannattaa tehdä sellaisessa tilassa jossa ei ole paljoo pölyä nimittäin, kun jätät sen osan siihe kuivumaa ja käyt antaa vaikka äitille hyvänyön pusun ja käyt seuraavana aamuna katsomassa osaa nii hupskeikkaa hyvässä valossa näkyy semmosta pikku röpellystä.
JiiiKoo
- Pyörä:
- Ei ole
Oonkos minä lakkaamisesta puhunu muka jossain vaiheessa
Tuossa mun ylemmässä viestissä ainaki mun mielestä lukee et laikat tahnat ja hiomapaperit käyn ostaa mut lakasta ei mitään puhuttu?
Nii ja tosiaan motonetistä eikä mototnetistä
Viimeksi muokannut JiiiKoo päivämäärä 24.11.2011 22:17, muokattu yhteensä 2 kertaa
käpäzz
- Pyörä:
- Derbi senda X-Race vm. 07
niihä mä sanoinki että jos lakkaat. Mutta ei siinä sitten mitään =)
JiiiKoo
- Pyörä:
- Ei ole
Aaa no sitte minä ymmärsin väärin juu eipä mittään juu
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista