Piaggio NRG Power DD vuosikertaa 2010
Historiaa: (ei pakollinen)
Skode haettiin uutena läheisestä mopoliikkeestä rippilahjaksi kesällä 2010, kortin sain muutamaa päivää myöhemmin ja tuli rullailtua onnellisesti vakiokuosissa ensimmöinen syksy. Sitten talvella halkesi säilytyksessä kaasari ja se sitten vaihdettiin ja samalla otin prikan pois. Tällä kokoonpanolla ajettiin kesä -11 pikkuvikoja korjaillen. Syksyllä 2011 sitten skode jäi kylälle kun ei käynnistynytkään. Koko talvi meni tutkiessa ja pakoputken vaihdolla selvittiin, nyt on tyhjennelty vakioputki kiinni ja prikka taas variaattorissa, että ajokortin saan ajallaan. Tänä keväänä tehty mys pientä ulkonäköremonttia. Kilometrejä kertynyt vähän vajaa 10 000 ja matkaan on mahtunut omat myötä- ja vastamäkensä.
Tekniikka ja Voimansiirto:
Teknikka on vakiota, prikkaa vähän viilattu, hukkikset poissa ja putkulan sisukaluja muuten siistitty. Lisäksi ilmanputsarin reikiä isonnetu ja messinkilevy poistettu, suutin koko 70, pitäisi pienentää vähän. Männänvaihto kohta edessä.
Muu Ulkonäkö:
Ulkonäköä on hiukan jalostettu vakiomuotoja kunnioittaen. Tarrat on poistettu, kuin myös takalokarihärpäke. Sivujalka, punaiset tupet, minivilkut taakse, STR8:n Black Line takavalo ja parit tarrat löytäneet tiensä tähän Italian ylpeyteen.
Tekniset Tiedot (teho, huippunopeus ym.):
Tehoa renkaalle maailman tarkimman persdynon mukaan suurinpiirtein 5,5 heposta, huippunopeus karvan alle 60km/h.
Parannettavaa/Tulossa:
Tulossa oikeastaan vain pienempi suutin, männänvaihto ja variaattorin jousten uusiminen ja mahdollisesti muutakin tekniikan korjaamista, muuten on valmista ja kovaa ajoa vaan
Ja kuvaa: