Tänään levisi vähän kaikki. Mopo oli toiminut peräti kaksi viikkoa erinomaisesti, jopa epäilyttävän hyvin. Sitten se alkoi. Pannutin paskaloskassa n. 50km/h vauhdista, päälliset vauriot näkyivät heti. Vaihdepoljin vähän vääntyi, aattelin et pääsin vähällä. Sitten kun lähden ajamaan niin vaihdetta vaihtaessa kuuluu vitunmoinen rusahdus(kytkimestä, jotenkin ottanut osumaa kun se vipu painui pohjaan kaatuessa)
Ja mopo sammuu/pysyy käynnissä fifty-fifty ja pääsin jotenkuten kakkosella nilkuttamaan kotiin. Sitten himassa ajattelin lykätä mopon korjauksen täksi päiväksi, ja kuinka ollakkaan kun aamulla tulen varastoon niin olin unohtanut bensahanan päälle ja kaasari vuosi joka vitun ikisestä välistä bensaa. Vuoto kuitenkin lakkasi välittömästi suljettuani bensahanan. Hauskinta tässä on kuitenkin se, että kävin ajamassa testilenkin n. 2h ja kaasarista
ei vuotanut bensaa. mutta hetikun isket mopon parkkiin, sammutat ja jätät bensahanan auki niin n. 30min päästä alkaa vuotamaan. Sitten kävi myös selville, että sitä bensaa oli vuotanut myös se koko_vitun_ilmanputsari täyteen. No, irrotin siinä sitten kaikki katteet ja sen ilmanputsarin. Kuivattuani putsarin en hieman vähemmän yllättäen saakaan sitä enää takaisin, kun iskari on edessä?! Miten helvetissä se ei voi mennä sinne jos se on siellä ollutkin...heitin koko paskan katteineen päivineen varastoon ja jätin sinne...Koko mopo on yks_ vitun_ iso_ kasa_ paskaa. Kytkinpuolen lohkoa en ees kerinnyt avaamaan kun hermot meni..siis aivan ihmeellistä..Niin ja unohtui mainita et kun otin penkin pois niin havaitsin siellä aiiivan pillun päreinä olevan akun joka juuri ja juuri toimi ja törkeän läjän jotai ihme sähköpatentteja..aivan uskomatonta..
Kun ajan, en ota. Kun otan, otan koko ajan.