Tänää meni keulimine ''jo'' kakoselle asti ihan hyvässä kulmassa mutta onko teilläki semmonen juttu että ku keulitte ja menee sopivaan kulmaan nii alkaa vähänniinku selkärangassa pakottaan että äkkiä keula alas? tuli joskus keulittua kaverin sachs 125 jonku 150m mutta se oli jalat maassa ku ei ollu jalkatappeja... ei menny kovin kovassa kulmassa ja vissiin kolmosella vedin, about 45kmh vauhtia.oli tosi helppo ja rento keulia sillä ku kaasusta sai nostettua keulan ylös ja ku jalat oli maassa nii ei päässy oikeen ympärikään menemää viimekerran keulimisesta sen verran että penkki irtos ja perseellee maaha
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
Eipä oo ikinä ollu tulta ongelmaa. Mutta kannattaa harjotella tosissaan sitä jarrua jos on joskus keulinu jalat maassa. Ei oo kovin mukavaa lähtee 30 vauheista perään juoksemaan
Scaleo1 kirjoitti:No handers circlestä ei vielä mitään kunnollista videota ole. Menee sen verran huonosti, tänään meni reilu kieros nätisti, muttei ollu just sillon kamera päällä.
Ja kyllä sitä on koitettu kurittomalla ja kuristetulla detsillä keulia, samoin myös turbokitin kanssa. Kyllä se nostotaktiikasta on kiinni kun ennen saanu edes turbokitillä kakkosella nostettua kun opettelin vasta, ja nyt saan nykästyä kurittomalla ja kolmosvaihteella keulan ylös Taino ylös ja ylös, oon vaan nostanu sitä silleen hennosti ja sitten laskenu vaa alas ku on jääny "innostus" keulintaan, kun kulutusosat heikossa hapessa ni hirveemmin kehtais keulia.
Jep, mutta mulla silleen laahaa jalat maassa kokoajan ja jos meinaa lähtä yli nii pinan vaa kytkimelle, kato nelarilla hyvä tehä noi ku on paljo laiskempi ku 2t nii se ei nykäse kerralla selällee paitsi tossa kyllä oli 125cc. Jarrun käyttöä opettelin viimevuonna ja nyt se taas jatkuu, aika reflexinä se alkaa tuleen, kotarillaki ku pommittelin nii melkee koko aja vedin jarrulla alas, joskus myös kytkimellä
Ei, vaan leveempi tanko, niin saa paremmin piettyä skootteri hallinnassa. Mitä nyt oon skoottereilla ajanu nii oon todennu että ne tangot on ihan liian kapeita, ja alkaa väpättää aika helposti, niin fättiksellä, tai jollain muulla leveällä tangolla on parempi pitää tanko vakaana.
Ja fättis skootterissa olisi sitäpaitsi aivan laittoman ruma. Kauhean näköisiä kun jotkut tunkenut jotain tokipron tankoja niihin skoottereihinsa
Derbien hajoamisella on huomattu olevan monia terveyshaittoja kuten masennusta, ärtyneisyyttä, vitutusta, tupakanhimoa ja alkoholismia. Ostetaan vaijeriryyppy Dellorton PHBG kaasariin, saa tarjota.
Onko kellään neuvoa kaatumatapeille yamaha dt hen ? koska katteet saan kohta maalattua ja ei kiinnostaisi kalliita ruisku maaleja mennä pilaamaan kaatuilemalla katteiden varaan