h2so4
- Pyörä:
- Aprilia rx -04
- Paikkakunta:
- kokemäki
- Liittynyt:
- 29.8.2006 16:46
kun tuolla puhuttiin dalttonista mikä voi mennä kurittomana 100km/h ni vitut mee. ja muka kurittomana 90km/h? hmm... vakioputkella ja isommalla kaasarilla ja suolaaavikko väleillä vois mennä ehkä just just vähän päälle 80km/h oikeeta.se on eri mitä menee mittariin.ko monen menee teharilla ja raskaammillä väleillä noin(esim metra ja 13/53) noin 85km-90km/h.
pöpö
- Paikkakunta:
- KPO/Savonlinna
- Liittynyt:
- 14.10.2005 13:45
Se menee mittariin tasan 100 km/h, sen minäkin voin todistaa, tosin oikeaa nopeutta tämä on sen 80-85km/h säädöistä ja välityksistä riippuen. Tehoputkella on mahdollisuuksia päästä 90-95km/h:n nopeuksiin, jos on kaverina isompi kaasari ja sopivat välitykset.
h2so4
- Pyörä:
- Aprilia rx -04
- Paikkakunta:
- kokemäki
- Liittynyt:
- 29.8.2006 16:46
pöpö kirjoitti:Se menee mittariin tasan 100 km/h, sen minäkin voin todistaa, tosin oikeaa nopeutta tämä on sen 80-85km/h säädöistä ja välityksistä riippuen. Tehoputkella on mahdollisuuksia päästä 90-95km/h:n nopeuksiin, jos on kaverina isompi kaasari ja sopivat välitykset.
juu.mutta kyllä se mittarini voi mennä en sitä väitä.mutta tuolla mun mielestä puhuttiin oikeeta 100km/h??? no jaa mutta kyllä vakio pytyn(putken huiput alkaa tössäämään siihen 80-85km/h oikeeta.
Jukke-
Moderaattori
- Pyörä:
- Kawasaki Ninja ZX-6R 636
- Liittynyt:
- 27.2.2005 20:21
Melkosta mutua taas. Kuriton dt menee hyvällä tuurilla ehkä 80 oikeeta, huom. jos olosuhteet ja säädöt on kunnossa+kuski on kevyt.
Vakiopytyllä on mahdollisuus saavuttaa legendaarinen 100km/h raja mutta se vaatii hieman muuta kuin osien kiinni ruuvaamista ;P
HenLi
- Paikkakunta:
- Kajaani
- Liittynyt:
- 24.4.2005 16:55
Kuriton deetee menee ainaki mulla 92suuttimella ja vakioväleillä ( 11-48 ) Gbs:ssään tasan 83 eikä yhtään enempää. Ja tuo on melkolailla vinguttamalla vingutettu
Mittari kusee suunnilleen 4-6 km/h. 13 piikkisella ja turpokitillä meni 94 km/h vinguttamalla.
Qzaz
- Pyörä:
- Solifer SM 76
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 21.3.2005 12:41
Molempi parempi. Saa vaihella mielen mukaan ;D
_rampe_
- Paikkakunta:
- ylivieska
- Liittynyt:
- 18.3.2007 4:41
ite olin vähä tyhmä ja pilkoin vakioputken ku ajattelin että tyhjentäs sen mutta siitä tullu mitään ja nyt on vaan suora putki paikallaan ja äänet on aivan jumalattomat
(kuva galleriassa)
mikkkis-
- Paikkakunta:
- Varkaus
- Liittynyt:
- 5.4.2006 16:48
RSXX
- Pyörä:
- Ten7CradlePro ja vessa
- Liittynyt:
- 8.5.2007 22:15
Kuriton vakioputki, melkein samanlainen kuin thrower.
-jokke-
- Pyörä:
- 1000rr, 600f
- Liittynyt:
- 28.1.2005 16:45
miks tässä ei oo vaihtoehoa vakio kurillinen?
cTreeNi
- Liittynyt:
- 30.4.2007 17:52
RSXX kirjoitti:Kuriton vakioputki, melkein samanlainen kuin thrower.
noh noh :D ... itsellä on kokemusta kummastakin ja väittäisin että MK:n tehopiikki ja vääntö ovat huomattavasti kuritontaputkea paremmat, tosin en kiistä sitä että thrower on osin luonteeltaan vakioputken oloinen. Juuri tämän takia(että vääntöä löytyy myös alhaisilta kierroksilta) mopossa kiinni onkin juuri Mk thrower, mukavempi ajaa kuin vaikka TK(oma mielipide ;))
latelixi
- Pyörä:
- Pösö
- Liittynyt:
- 17.12.2006 18:00
-jokke- kirjoitti:miks tässä ei oo vaihtoehoa vakio kurillinen?
Koska vakiomopoilijoilta ei kysytä.
Tehari se vie.. (vaikkakin aikanaan kivenkovaan väitin että kuriton vakioputki se voiton vie..)
/Miikka/
- Pyörä:
- Yamaha Dt 50 -05 sm
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 30.9.2007 21:32
mulla dt lähtee aineki paremmin kurittomal vakioputkel ku toinen dt mis on gianelli ja rajotettu cdi
Kimbard
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 17.10.2005 19:20
/Miikka/ kirjoitti:mulla dt lähtee aineki paremmin kurittomal vakioputkel ku toinen dt mis on gianelli ja rajotettu cdi
Tietenki lähtee jos toisella on rajotettu cdi ja giannelli. Ja sulla on varmaa kuriton vakioputki ja rajottomaton vakioputki ?
Rossoneri
- Pyörä:
- 748
- Liittynyt:
- 5.7.2006 14:52
Kuriton vakioputki ja rajottamaton vakioputki? Siis mitä tässä nyt haetaan?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista