MissK kirjoitti:Kivakiva. Eilen mun ja kaverin eteen tuli joku amisauto pelleileen. Kaveri sit ohitti sen (aika vaivalloisesti, koska ne kiihdytti), mut mä en viittiny. Muistin lukeneeni joskus täältä, että jos sellanen amisauto näkyy edessä, niin kannattaa pitää pientä välimatkaa. Mähän sit pidin, mutta ne silti jäi siihen hidasteleen ja lopulta ne pysähty kokonaan siihen keskelle kaistaa.
En alentunu siihen, että olisin pysähtyny siihen niitten taakse, vaan menin sinne toiselle puolelle tietä ajamaan (katoin tietysti ensin tarkasti, ettei tuu autoja, oli se tyhmää silti).
Ei ne sit kauaa jaksanu keikkua siinä, joten mä pääsin takasin omalle puolelle.
Mietin vähän aikaa sitä ohittamista, mut ei ne ois kuitenkaan päästäny. Sit kun oli vielä kaveri kyydissä, niin tuntu, ettei koko mopo muutenkaan ois kiihtyny mihinkään.
Edit: Ohittelen kyllä sitten traktoreita, panssarivaunuja (siis niitä mitä saa ohittaa) ja autoja, jotka menee 40km/h alueella 18km/h.
Tossa pitäs monottaa kylkeen sen minkä kerkee ja karkuun perkele.
E: Tossa yks yö oltiin porukalla ajelemassa kaupungilla ja ajettiin letkassa. Muut ajo oikeeta laitaa ja minä ajoin vasenta laitaa. Sit joku isin Alfa 156 täynnä pellejä tulee sitä vasenta laitaa vastaan ikkunat auki ja sieltä ne huitoo. Ei sit vittu lähempää ois voinu enää mennä.. Vauhtii siinä molemmilla varmaan jotain yli 50km/h.
Mulla kun on Riejussa koropala, niin se ei pysy jalalla, jos ei oo joku puupalikka tms. jalan alla. Pidän sitä palikkaa maskin takana ja nyt vituttaa ku en kerinny heittää sitä sen Alfan ikkunasta sisään. Seuraavalla kerralla tulee palikasta, ku joku isileasing alkaa vittuilee
DaHanski kirjoitti:Itsehän en ohittele johtuen siitä et suurin osa paikallisista autoilioista on sellasia kusipäitä, et ne ajaa tahallaan alinopeutta et mopoiliat ohittaa ja sitkun pistää mopolla ohi niin heti kiihytetään sataseen. Itellä oma Pieru kulkee reippaat 65 ja kiihtyy ihan kohtuullisesti, että kyllä se ohitteleminen mahdollista olis mut emmä kehtaa ;P .
Voin kertoo, että ei se sun Riejus maha mitään autolle, vaikka susta tuntus että se kiihtyy. Totuus on että ei se minnekkään kiihy ja mopolla ei ohitella.