mbk__x94 kirjoitti:Etupumput väänty, kaikki vilkut,tanko väänty, putkesta se ilman kierätys zyzteemi poikki jne. kaikki hilut :( tuli auto eteen pyörä tielle... Menekööhän lunariin?
Tepitin kirjoitti:mbk__x94 kirjoitti:Etupumput väänty, kaikki vilkut,tanko väänty, putkesta se ilman kierätys zyzteemi poikki jne. kaikki hilut tuli auto eteen pyörä tielle... Menekööhän lunariin?
Yllättävän vähän kuitenkin. Miten pahasti pumput meni? Minulla on kaatuessa pari kertaa tuntunut että keula on nyt vinossa, mutta ongelman on saanut korjattua sillä että laittaa renkaan jalkojen väliin ja rykiin tankoa oikeaa suuntaan.
Katteethan jos meni niin nekin on kalliit, ja jos pumput on mennyt lopullisesti niin luulisi menevän.
MSJD kirjoitti:mbk__x94 kirjoitti:Etupumput väänty, kaikki vilkut,tanko väänty, putkesta se ilman kierätys zyzteemi poikki jne. kaikki hilut tuli auto eteen pyörä tielle... Menekööhän lunariin?
Onneksi olkoon (jos et oo siihe paljoo rahaa käyttäny) moposi pääsi avk:lle
Slerpa_ kirjoitti:Ei niillä äänillä leijua tartte, mutta oma mielipiteeni on että änkkä on täysin turha osa
Slerpa_ kirjoitti:Olen. Sillä änkällä ei tee mitään, mutta jos semmonen on, kyllä se sitten kannattaa paikallaan pitää, jollei se ahista, tai sekota mitään virtauksia, mutta itse en sellasta ostamaan lähtisi.
Slerpa_ kirjoitti:Olen. Sillä änkällä ei tee mitään, mutta jos semmonen on, kyllä se sitten kannattaa paikallaan pitää, jollei se ahista, tai sekota mitään virtauksia, mutta itse en sellasta ostamaan lähtisi.
MSJD kirjoitti:[
Jos olisin sun naapuri, olisin jo hakkannu sut ku et antais mun nukkkuu (lomallaki joka päivä 16 asti ) Mut siis jos sä ajelet viri mopolla ilman änkkää, se on tosi tyhmää:
1: Poliisit pysäyttää aika herkästi, kalliiks käy.
2: mullaki on naapuris 1v lapsi, siks ajelen aina 8 jälkee hitaasti tos tiellä, mut jos mul ei olis änkkää, niin se heräis joka tapauksessa.
3: Se on laitonta
4: Iskä alkais kiinnostuu enemmän mun virityksistä (ei kyl niin väliä)