Jaakk0-
- Pyörä:
- Aprilia RS 125 -05
No niinhän se sano
Varjotar!
- Pyörä:
- Muru<3
Näitä tulee kohta taas urakalla, kunhan kotilot herää kesäaikaan. Eiköhän muutama suurinokkainen motoristikin pääse kiusaamaan. Viime kesänä tais olla vaan yks..
. Eilen sai jo nähdä kun muutamalla oli kiire ja yhdellä kovakin näyttämisen halu = (piti painella kahtasataa ainakin ohi maantiellä).
Varjotar!
Tepitin
Eläkeläinen
- Pyörä:
- Honda Monkey -91
Yksi kaveri koitti tänään läsäyttää kylkeen
tälläisellä vehkeellä. Minulla sekä hänellä oli kyyditettävät mukana, minulla vauhtia 55-60km/h, ja tämä kaveri lähtee kolmion takaa tulemaan kylkeen.
Nopea väistöliike, eikä muuten tarvinnut hirveän kaukaa hakea ettei olisi törmätty.
Näin ihan että kaverin kypärä oli suoraan kääntyneenä minuun päin, sitten äkkiä mopo alkaa liukua suoraan eteen. Onneksi sain väistettyä, muuten olisi neljä kaveria lennellyt mopojen kyydistä aika railakkaasti
Mettäläinen
- Pyörä:
- Derbi DRD 125
Tepitin kirjoitti:Yksi kaveri koitti tänään läsäyttää kylkeen
tälläisellä vehkeellä. Minulla sekä hänellä oli kyyditettävät mukana, minulla vauhtia 55-60km/h, ja tämä kaveri lähtee kolmion takaa tulemaan kylkeen.
Nopea väistöliike, eikä muuten tarvinnut hirveän kaukaa hakea ettei olisi törmätty.
Näin ihan että kaverin kypärä oli suoraan kääntyneenä minuun päin, sitten äkkiä mopo alkaa liukua suoraan eteen. Onneksi sain väistettyä, muuten olisi neljä kaveria lennellyt mopojen kyydistä aika railakkaasti
Ja mikä pahinta, olis mopoihin tullut rumia jälkiä
DmK
- Pyörä:
- Parpi Xrace sm 08
Tänään meinas käydä pahasti, kun ajoin mutkaista asfalttitietä niin mutkassa tuli tukkirekka keskellä tietä vastaan..
Matas
- Pyörä:
- Keeway Matrix
Meinas käydä toosi pahasti.... Vitun rekkamiehet..
Ajoin liikenne ympyrää normaalisti niin sieltä tulee yhtäkkiä rekka eteen.. Sit näki mut ja löi jarrut pohjaan jäi mulle rekan ja katureunakivetyksen väliin semmonen metri välii sit lähen ja katon sitä jätkää niin puhelin korvalla..
Sebu--
- Pyörä:
- Suzuki GSF 400 bandit
Tepitin kirjoitti:Yksi kaveri koitti tänään läsäyttää kylkeen
tälläisellä vehkeellä.
Syyllistä ei ole kovin vaikea etsiä, näkee varmasti kotiseudulla (jos) pyörimässä, kun ei noita oo liikenteessä älytömästi. Koko mopoaikana oon nähny punasta SM mallia 3kpl livenä. 2 miitissä ja yks vantaalla pyörimässä. Tiedän, että ovat kaikki 3 eri mopoa.
Tepitin
Eläkeläinen
- Pyörä:
- Honda Monkey -91
Sebu-- kirjoitti:Tepitin kirjoitti:Yksi kaveri koitti tänään läsäyttää kylkeen
tälläisellä vehkeellä.
Syyllistä ei ole kovin vaikea etsiä, näkee varmasti kotiseudulla (jos) pyörimässä, kun ei noita oo liikenteessä älytömästi. Koko mopoaikana oon nähny punasta SM mallia 3kpl livenä. 2 miitissä ja yks vantaalla pyörimässä. Tiedän, että ovat kaikki 3 eri mopoa.
Juu, kyllä varmasti tulee huomattua sitten että kuka siellä oikein ajeli, kypäränkin muistan aika tarkasti.
Ei täällä taida kuin 1-2 vedellä tuommoisella mopolla.
'Allu
- Pyörä:
- PV
Tänää ku ajoin jonku pakettiauton perässä ni tää vetää suoralla iha yhtäkkii jarrut pohjaa ilma mitää syytä, iha suoralla tiellä mis ei ollu ketää sen pakun edes eikä suojatietä tai mitää...
Alqq
'Allu kirjoitti:Tänää ku ajoin jonku pakettiauton perässä ni tää vetää suoralla iha yhtäkkii jarrut pohjaa ilma mitää syytä, iha suoralla tiellä mis ei ollu ketää sen pakun edes eikä suojatietä tai mitää...
Täh, eihän tuo mikään "Lähteltä piti" -tilanne ollut, koska sullahan oli asianmukainen turvaväli.
Shetken
- Pyörä:
- Suzuki S1 Honda NSR125 -98
Ajelin kaverin peräs ja käänty mettätielle. Rupesin sit siin jarruttelee ja kääntymään sinne tielle. Oli ojaan ajo lähellä niin käänsin vähän jyrkemmin tankoa ja eturenkaan alle tuli irtohiekkaa ja siinä meinas mopo kaatua kyljelleen. Onneksi on matala mopo + hitaat vauhdit niin sai nopeasti otettua jalalla vastaan niin ei tullut kaaduttua.
2strokepower
- Pyörä:
- yamaha wr 125x -11, kawasaki kx 80
kaverin dten perässä ajelin tässä joku aika sitten nii aloin ohittamaan jotain 70 vauhtia, sitten kaveri ei kato peiliin ja päättää kääntyä vasemmalle
no just ja just sain väistettyä katteet hipas kaverin etulokaria
plimplom
- Pyörä:
- Yamaha DT50X -07 Racing Blue
derbi- kirjoitti:kaverin dten perässä ajelin tässä joku aika sitten nii aloin ohittamaan jotain 70 vauhtia, sitten kaveri ei kato peiliin ja päättää kääntyä vasemmalle
no just ja just sain väistettyä katteet hipas kaverin etulokaria
Ja vaikka kattos peiliin nii takana tuleva mopo voi olla ns.kuolleessa kulmassa. Itse suosin pään kääntämistä ja aikaista vilkun laittamista.
Janiih
- Pyörä:
- Derbi DRD PRO R -06
Eilen olin ajelemassa niin takaa tulee joku isommalla pyörällä (n. 600cc), ajelee hetken aikaa ihan kunnolla perässä (mulla oli vauhtia n. 55kmh 40 alueella) kunnes yhtäkkii se pistää kaasun pohjaan ja tulee OIKEALTA puolelta ohi. Samalla mun kyynärpää osu sen takkiin. Saatana että säikähin
Ostetaan jännitesäädin jossa mukana vilkkurele Derbi DRD PRO:hon! Jos löytyy niin pistä YV
Mikkis-
- Pyörä:
- Ei ole
Tänään olin ajelemassa ja käännyin yhdestä risteyksestä vasemmalle, niin eikös joku taksikuski aja kolmion takaa suoraan eteen. Ja sitten valitetaan mopoilijoiden ajotavoista kun itse on ajettu kolmion takaa eteen ja aiheutettu vaaratilanne.
vtuttaa tollaset
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista