30 euron sakot sai kun ei pysähtynyt STOP-merkille ja kilven kulma oli vähän miten sattui
Kolmetoista kirjoitti:Menee nyt OT:n puolelle, mutta tossa helmikuussa kaveri sanoi, ettei poliisit pysäyttele mopoja talvella, noh kävipä sitten niin että oli kotia päin menossa, niin maija tulee vastaan ja
30 euron sakot sai kun ei pysähtynyt STOP-merkille ja kilven kulma oli vähän miten sattui
Hömppö kirjoitti:Kyllä ne niitä talvellakin testaa.... http://www.youtube.com/watch?v=DcOEK-8vBgU
|tepe| kirjoitti:Meillä oli viime vuonna ratsia kun olin vielä yläasteella. Siinä sitten kun kuulutus tuli, että pitää mennä pihalle ajokortti ja rekisterilappunen kädessä niin kyllä siinä meinas paskat lurahtaa housuun. Oma mopo menee kuitenkin sen ~85-90km/h. ONNEKSI olin pysäköinyt oman mopon parkkihalliin, mutta sieltäkin kyllä piti hakea omat vehkeensä, jos sinne olivat jättäneet kuten moni tekikin. Siinä sitten pikapuhelua isukille ja sieltä tuli terävästi, että pois sieltä ja äkkiä. Noh siitä painoin menemään vähän kauemmas R-Kiparille, josta isukki tuli töistä hakemaan himaan. Siinä sitten mietittiin hetki ja pakko oli vielä kouluun mennä, joten piruuttain lähin painelemaan veljen mopolla, jolla ei oltu ajettu ~vuoteen ja sen käynnissäpitämisen kanssa oli ihan tosissaan oma haasteensa...............................................................................................................................................................................
Taashan sen aika koittaa. Nyt ollaan tosin jo eri koulussa, mutta nyt viimesen viikon ajan olen moponi pysäköinyt ~100m päähän koulusta noiden varalle. Tämä tapahtui 5.5.2010 eli aika lähellä ollaan aikaa jolloin tämä tapahtui.