Keuliminen

Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut Gogge » 13.7.2012 17:05

Et osaa säätää, tai sitten se vakio putsaris on huonosti huollettu & paskassa kunnossa..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Ham
Liittynyt:
4.7.2012 1:45
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut Ham » 13.7.2012 17:35

.
Viimeksi muokannut Ham päivämäärä 31.7.2012 21:38, muokattu yhteensä 2 kertaa
petu;
Pyörä:
Derbi X-Race -08
Liittynyt:
14.4.2010 21:12
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut petu; » 13.7.2012 18:02

Speedfightia en ehkä stunttailuun suosittelis sen keulan takia. Trekkeri ja bws/booster vois olla ihan hyviä vaihtoehtoja.
Tunturi-94
Pyörä:
Skyteam Monkey 125
Liittynyt:
7.7.2010 22:57
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut Tunturi-94 » 14.7.2012 0:37

Oli nyt tänää sitte parin kaverin kaa vähä nostamista treenaamassa, ei meistä kukaan mitään osannu, vähän saa keulaa ilmaan kytkimellä. :| Siinä nykäsy ja sain pieneen kulmaan ja vasen käsi lipeää koko kahvalta :D. siinä sitten yhdellä kädellä (voitte kuvitella että keula ei aivan suorassa) keula alas ja pannuthan siinä piti heittää. No ei siinä kummempia mopolle tai kuskille, kytkinkahvaan pari naarmua, mutta miten saan nostettua kun nykäsee ja vetää samalla kytkinpommin niin itse en ainakaan saa molempia tehtyä kunnolla :( mitä teen väärin vai enkö vain osaa? Jos joku osaavampi voisi neuvoa koko nostotekniikan alusta loppuun niin olisin erittäin kiitollinen.

PS. Anteeksi oikeinkirjoitus ja vaikeasti luettava teksti, olen hieman väsynyt.
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut Gogge » 14.7.2012 0:46

Eka alat nykäsemään, ja sitten kytkintä, koska ite ainakin nykästessä siirrän vähän painopistettä eteen, että saa nykästyä kunnolla. Jotkut vetää perseen taakse ja nykäsee silleen, tapoja on monia, niinkuin tekijöitäkin. Ja kun tota keulan nyppimistä harjoittaa, niin maksimissaan 2 sormea kytkimellä. Ite oon opetellut ajossakin käyttämään vaan yhtä, etusormea. Keuliessa taasen käytän keskaria, saa kunnolla tangosta kiinni, eikä lipeä.. ja kun saa molemmilta puolilta pidettyä kunnolla kiinni, niin saa nykästyäkin kunnolla.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Tunturi-94
Pyörä:
Skyteam Monkey 125
Liittynyt:
7.7.2010 22:57
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut Tunturi-94 » 14.7.2012 1:38

No, ei siinä muuta kuin treeniä vaan. Entisellä omistajalla on ollut vissiin vähä kireempi pytty kun on saatanan kovat kytkinjouset mutta kai se yhdelläkin sormella taipuu.
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut Gogge » 14.7.2012 2:07

Se vaan alkuun tuntuu, kyllä siihen tottuu. Ja keskarin pitäs ainakin olla sen verran vahva että yhtä kytkintä saa käytettyä.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Aap-
Pyörä:
Pyörätön
Liittynyt:
25.8.2009 14:57
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut Aap- » 14.7.2012 2:15

Jaa gogge nykyään vissii kovakin bomberi kun tollasta kirjottelee...?
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut Gogge » 14.7.2012 2:21

Ei, mutta huomannu vaa että paremmin siitä tangosta saa pidettyä kiinni, eikä sen tajutakseen mikään kovan luokan bomberi tarvi olla. Jos sitä meinasit.
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
WaiGou
Pyörä:
Malaguti XTM -07 Yamaha Aerox -07 Project
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
21.6.2010 3:50
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut WaiGou » 14.7.2012 3:53

Gogge kirjoitti:Et osaa säätää, tai sitten se vakio putsaris on huonosti huollettu & paskassa kunnossa..

sitä en ihmettelis ku vettiin auki nii paskaa täynnähän se oli :s nooh, kaveri lahjotti sen joskus ku ei ollu omaa putsaria nii viskaa takasi sitte :D
Ostetaan toimiva jännitteensäädin Yamaha dt -07vm!
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut Gogge » 14.7.2012 3:56

Peset vaan fairylla kunnolla ja vedät ilmanputsariöljyä päälle, toimii edelleen..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Jonttu_96
Pyörä:
125 rieju marathon ex Rieju Smx Pro -08, yamaha pw 80 ja kawasaki kx 65
Paikkakunta:
Kangasala
Liittynyt:
21.2.2011 15:54
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut Jonttu_96 » 14.7.2012 11:40

Tunturi-94 kirjoitti:Oli nyt tänää sitte parin kaverin kaa vähä nostamista treenaamassa, ei meistä kukaan mitään osannu, vähän saa...


Ja ei se keulan nostaminen välttämättä niin vaikeaa ole kun kurittomal mopol, esim mulla on 11-58 välit ja jos ajan kävelyvauhtia ja heitän kytkinpommin 1 vaihteel, niin ei tarvi ees rykästä, että nousee oikeeseen kulmaan. Mutta kun jaksatte harjoitella niin parin viikon päästä menee jo pientä siivua ;)
EM1L
Pyörä:
Rieju MRX, Honda Monkey
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
6.10.2010 21:53
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut EM1L » 15.7.2012 18:32

kannataisko hankkia taka levari mankii? :P
Viimeksi muokannut EM1L päivämäärä 15.7.2012 18:49, muokattu yhteensä 2 kertaa
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut Gogge » 15.7.2012 18:39

Mikäs kysymys tuo oli? :lol:
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
Lolletroo
Pyörä:
PC-25
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
1.3.2011 1:13
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut Lolletroo » 15.7.2012 18:51

Ihan hyvin sil rumpujarrullaki pärjää mut jos haluut sen levyjarrun ni eipä siit haittaakaa oo
KST

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista