Richa' kirjoitti:Drifter_ kirjoitti:Nii siis iha vaa 980mk, ei 980e
...eihä mitää euroja ees ollu vuonna 99
...ajattelin kyllä markkoja mut kirjotin näemmä sillo 980e
...ton lisäks piikillä yhet (kortitta ajaminen ja karkuun ajaminen taas kakspäällä..) ja sit autolla vissii viidet sakot tähä mennessä.
Vähän epäilen. Mutta jos on totta, niin oletko ikinä ajatellut tapaasi ajaa liikenteessä? Et varmaankaan, mutta kukaan ei voi väittää etteikö syytä olisi.
Tosi on kaikki, on noista autosakoista ainaki 3 edellistä vielä tallella.. kai. Just pari viikkoa sitte tuli viimesin niistä(sain sitä odottaa noin 10kk tapahtuneesta).
Ja mitä tulee siihe liikenteessä käyttäytymiseen ni
-Toi mopohomma tuli syrjäsellä tiellä myöhään illalla.
-Piikkihomma myöskin tosi syrjässä, siinä lähettiin ihan normaalisti myöhää illalla huoltamon pihasta mut kytät päätti tulla tarkistaa, ajettii sitte yhtä hiekkatietä crossimontun suuntaan karkuun...
-Autolla yks sakko/kortin menetys tuli kun olin anopille lupautunu noutamaan sen lentokentältä illalla, noh sen autosta sitte päätti olla ajovalot pimeenä ku olin lähössä.. siinä meni jokune hetki saada vanhat irti (samara ku oli
) ja sitte oliki kiiiiiiire, kehällä tuli sitte noin 40 ylinopeutta yhes kohtaa ja kytät pysäkillä.. (suora tie ja 2 kaistaa per suunta)..
-Toinen sakko/kortin lähtö tuli tuli kun olin pakukuskina ja oli ihan hervoton määrä keikkoja ja pari tuntia aikaa, tuli siinä taas joku 40 ylitys taas samalla suoralla kehällä ja kyttäprätkä pysäkillä..
-Sen jälkee pari on vaa kortitta ajoa jotka vaa tuli ku satuin ajelee parina perjantai iltana (ihan hissukseen ja normaalisti muitten seassa) ku oli kortti lähteny.
-Sit tää viimesin tapahtumasarja auton kans sit oliki jotai vähä hurjempaa mut ei siitä enempiä (mitä siitä nyt luki jokusessa lehdessä vajaa 10kk sitte et jotkut saattanu lukee)....
Mut harvemmin sitä kauheesti päivällä tai muutenkaa vilkkaasti liikennöidyillä teillä tai lähiöalueilla tulee hurjasteltua, enkä kyllä muutenkaa mielestäni sinänsä hölmöile, ihan liikennesääntöjen puitteissa mennää ja kunnioitetaa muitaki tiellä liikkujia(mitä nyt vähä ylinopeuksia useesti) mut ei siellä hyökkäillä vääriin paikkoihin tai mennä iha "silmät ummessa" pitkin poikin.