quem kirjoitti:tapahtui joskus viime kesänä. minä ja mun kaks kaveri ajeltiin noin 60-70kmh kulkevilla mopoilla, mää nousin seisomaan ja heiluin siin jotain edestakasin, kaveri laitto molemmat jalat samalle puolelle mopoo ja yks meni penkin päälle polviltee.. no site joku huomaa et poliisit o takan, ne kiilaa eteen ja minä ja kaverini jäätii siihe ja yks ajo karkuu. toine konsta astuu maijasta ulos ja täräyttää nuuskan huuleen. toinen tulee kysymää että onko mopot vakioita, me vaan että joo. sit se kattoo mun mopoa ja näkee siin bomber tarran ja letkauttaa et vooooi ootteks te jotain pikku pommpeleita vai, onks vaipat jo kuivunu ? me vaa nauretaa.. sit sanoo viel et ruvetkaa sit harjottelee tommosii panoliikkeitä mopon päällä ku rupeette oikeesti saamaa sitä hyvää. sit me nauretaa taas ja poliisi sano et muuten me kirjotettais sakot mut nyt on vähän kiire ku toisel puolel kaupunkii on puukotettu jotain ja lähtiivät pillit päällä poijees...
JK93 kirjoitti:Ei nyt varsinaisesti sanonut, mut tossa yks päivä endosin liikennevaloihin. No, kun pysähdyin siihen sitten niin huomasin oikealla valoissa maijan Sitten kun sillä vaihtu valot niin siellähän se konstaapeli heiluttaa sormee mul
nikoL kirjoitti:JK93 kirjoitti:Ei nyt varsinaisesti sanonut, mut tossa yks päivä endosin liikennevaloihin. No, kun pysähdyin siihen sitten niin huomasin oikealla valoissa maijan Sitten kun sillä vaihtu valot niin siellähän se konstaapeli heiluttaa sormee mul
etusormea vai keskisormea?
-Masi kirjoitti:Joskus vuosia sitte talvella ajoin kotia kohti viritetyllä jinkku mankilla illalla puoli kymmenen aikoohin ja poliisit tuli tietysti vastaan. Mankin etuvalo osootti niitä silmiin, takavaloa ei ollu ja joka paikka kilisi ja kolisi ku väänti kaasua. Tietysti ensimmäisenä sivutielle piiloon. Kyykin mankin kans yhen kuusen juurella tien vieres ku maija kurvas siihen viereen ja apparin penkillä istunu huuti vaan että "mitä sää siälä teet? pimiää ja kylymää ja sää vaan istut puun juurella keskellä mettää" naama punasena nousin sieltä ja lykkäsin mankin tielle ja poliisi kattelee mankia ja kysyy "jaahas.. onkos mopoa viritetty?" mumisin siinä että "onhan sitä vähä.." Pyydettiin laittamaan käyntiin, ja heti ku manki pörähti käymään niin poliisi taputti selkään ja sano jotta "mee ny kotia vaan, täälon aika kylymä"
Kyllä yks parhaimmista poliiseista, ku pääsin kotia niin vähä ihmettelin et mitä tos tapahtu
mirozio kirjoitti:et säkäään varmaan jäis siihen tienposkeen ihan suosiolla poliisien napattavaks