Motoration
- Pyörä:
- Honda Monkey -81, Jincheng Manki -08
sarvinen kerkisi ensin, mutta näinhän se on
siimo-
- Pyörä:
- Suzuki pv -88, MBK x-limit -04
Ja varmasti riittää vaijerit fättiksen kans deeteessä. Itellä on 70mm korottavat raiserit ja bilteman fättis eikä oo ollut ongelmaa vaijereiden riittävyyden kans kunhan vaan vetää vaijerit tarpeeks suoraa reittiä.
Ostetaan: Suzuki PV ehjä penkinrauta ja mg koppa Tarjoukset yv!
Am6 osia löytyy paljon monenlaista, kannattaa kysellä jos tarvetta!
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
Kolmella kaverilla on timelessin fättis taittunu ihan olemattomasta kaatumisesta. Mä ostan Bilteman fättiksen ja Timelessin kiinnikkeet.
VictorH
- Pyörä:
- Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
Timeless kesti mulla hyvin... Rungon tankostopperi katkes ennenkun tanko taittu. Mutta paras on kylläkin bilteman fatbar ja riaserit. Halvat ja hyvät
nevssons
- Pyörä:
- Derbi X-race, Suzuki Street magic proju
Timelesseistä jos saan sanoa, niin ihan se 22millinenkin taipui jo pikku lipsahduksestakin. Psychic sentään kesti kaatumisen jos toisenkin.
Sittenkun on vähän pätäkkää niin suosiolla se biltsun fättis.
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista -
Putkea väsäämässä?
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
No mikäs ihme se on että 22mm taipuu jostain pienestäkin tällistä ? Itellä timelessin fättis kestäny hyvin muutamat pannut mitä nyt tullu vedettyä.
nevssons
- Pyörä:
- Derbi X-race, Suzuki Street magic proju
nevssons kirjoitti:Psychic sentään kesti kaatumisen jos toisenkin.
Kyllä kunnollinen 22mm kestää yllättävän paljon normaaleja kaatumisia.
Oikeudet kirjoitus- ja asiavirheisiin pidetään. Mitään sanomaani ei tule eikä voi käyttää minua vastaan. En vastaa viestin sisällön aiheuttamista fyysisistä tai henkisistä vaivoista -
Putkea väsäämässä?
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Ja riippuu aika paljon miten se tanko osuu maahan.
Suosittelen kovasti ostamaan bilteman fättiksen, en ole kuullut/nähnyt vielä mistään, että olisi mennyt solmuun.
varpaat_suussa
Miten kovin te oikein pannutatte kun menee fättis jo niin solmuun että joutuu uutta ostamaan tilalle? Oon ite kaatunu varmaan 5 kertaa sellain että tanko timelessin fättis ekana maahan ja onhan se vähän vino mutta mitä väliä? Ei mulla oo rahaa ainakaan sen verran että jokaisten pannujen jälkeen uutta tankoa ostamassa..
VictorH
- Pyörä:
- Honda cbr f2 stunt, Yamaha dt 70 stunt, keeway matrix 50
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
nevssons kirjoitti:nevssons kirjoitti:Psychic sentään kesti kaatumisen jos toisenkin.
Kyllä kunnollinen 22mm kestää yllättävän paljon normaaleja kaatumisia.
Oho en lukenut loppuun vissiin niin tarkasti sitten että oli verrattu toiseen
Itellä kanssa oli joskus ostaessa renthalin 22mm joka kesti yhet pannut ~50kmh vauheista ilman mitään, kaverin tokipro vääntyi mopon kaatuessa paikoiltaan.
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Timelesin 22millinen crossi tanko kesti miulla useemmankin kaatumisen, ne ei tosin ollu kovista vauheista.. Totaalisen mutkalle se meni kun kaatu hiekkatiellä 35kmh vauhista. Tanko oli kyntäny melkein 5cm tiehen.
Ei oo vielä fättiksen kanssa tullu ku kerran lähestulkoon paikoiltaan kaaduttua.
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
Nuppe97
- Pyörä:
- Peugeot XPS Power Up -08
Mulla on myös timelesin race tanko musta, kuten XPSsm:mäl
Savun hälvennettyä lisäkäämme syöttöjä.
korker0
- Pyörä:
- Yamaha Aerox , Yamaha DT50X -08 (ex)
varpaat_suussa kirjoitti:Miten kovin te oikein pannutatte kun menee fättis jo niin solmuun että joutuu uutta ostamaan tilalle? Oon ite kaatunu varmaan 5 kertaa sellain että tanko timelessin fättis ekana maahan ja onhan se vähän vino mutta mitä väliä? Ei mulla oo rahaa ainakaan sen verran että jokaisten pannujen jälkeen uutta tankoa ostamassa..
Timelessin fättis väänty ku vedin 50-60 vauheista kylelteen miitissä
tajukankaalla kävi mutta eikai muuta, katteetkaan ei katkennu vaikka kaatunu sillai pahasti että otti kii.. vähä naarmua vaa
Yamaha, kaiken Ä ja Ö.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista