Henkka13
LaneKit kirjoitti:Pidä ISOA jakaria hihassa ja oota et tulee uudestaa
Itellä on 21mm lenkki ja isoin ruuvimeisseli minkä löysin kaupasta boksissa, ettei tuu apinat aukomaa päätää
Juu oha noit penkin alla parit messissä.
Kaveri koitti huitassa takasi mut jätkä meni taaksepäin. Ois pitäny jättää skootteri siihe ja käydä kaverin kans vähä kouluttamassa
oli vaa 2 dösää takana ja vitusti autoja vieressä ni lähettii siitä sitte vaa pois.......
proppu
- Pyörä:
- HVA WRE
Henkka13 kirjoitti:Juu oha noit penkin alla parit messissä.
Kaveri koitti huitassa takasi mut jätkä meni taaksepäin. Ois pitäny jättää skootteri siihe ja käydä kaverin kans vähä kouluttamassa
oli vaa 2 dösää takana ja vitusti autoja vieressä ni lähettii siitä sitte vaa pois.......
Vai että ihanko olisitte turpaan antanu..
japito
- Pyörä:
- Gilera RCR -05
proppu kirjoitti:Henkka13 kirjoitti:Juu oha noit penkin alla parit messissä.
Vai että ihanko olisitte turpaan antanu..
Näitä on aina huvittava lukea, kun mopopojat uhkailee mennä vetämään jotakin turpaan. Ei herneita, itsekin olen mopopoika, mutta yleensä sentterin näyttö riittää jos sitäkään.
Henkka13
No ei yhtää alkanu vituttaa ku jätkä iha turhast suuttuu ja tulee viel huitoo.
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
Joo nyt loppu. Ja noista jakoavaimista sen verran, että jos joskus on lyömistarkoitus mielessä aikaa kaivella niitä sieltä kypäräboksista, niin eiköhän kannattaisi siinä vaiheessa suunnitella vaikkapa kotiin lähtöä? Joskus kun teoistaan voi joutua jopa vastuuseen tai saada siitä omasta jakoavaimesta takaraivoon.
Jatkakaa aiheesta.
Pute
- Pyörä:
- Peugeot Jet Force TSDI -04, Tunturi Pappa ja SuperSport
Pari päivää sitten meinas taksi ajaa päälle kevyenliikenteenväylällä. Onneks sormi oli torvella sopivasti, niin sai taksin vähän varomaan.
Sebu--
- Pyörä:
- Suzuki GSF 400 bandit
Pomppas sydän kurkkuun kun ajoin
tätä tietä suoraan tarkotuksena risteyksen yli. Oikealta tulee joku mersun sprintteri tms. eteen, puoliks mun kaistalle. Katoin että perkele se tulee eteen ja jarrut about pohjassa tän auton etukulman tuntumaan. Helvetti että pelästyin. Varauduin jo että nyt tulee osumaa... Pelle.
"Mitä mä muka tein" -ilme kuskin naamalla. Kolmion takaa eteen, taas vaihtelun vuoks.
banaani-racing
- Pyörä:
- yamaha dt50r 02
Ite pannutin uusenskallani niin kovaa ku semmonen kulkee teharilla, random viilauksilla ja poratulla kaasarilla alamäkeen täyz1111.
Sitte ojasta pomppaa jänis jonka jälkeen liinat kiinni ja väistöliikettä kehiin. Jänö pomppi rennosti lukossa olevan takarenkaan alle ja mopo heilahti kovasti mutta ei kaatunu. Jänis taas oli aika eksoottinen näky asvaltilla ja mun mopo oli aika natsin näkönen ilmestys.
0,5 desinen oo hoo cee 2 venttiilinen vapari, manki jättää sen
MSJD
- Pyörä:
- Suzuki S
Sebu-- kirjoitti:Pomppas sydän kurkkuun kun ajoin
tätä tietä suoraan tarkotuksena risteyksen yli. Oikealta tulee joku mersun sprintteri tms. eteen, puoliks mun kaistalle. Katoin että perkele se tulee eteen ja jarrut about pohjassa tän auton etukulman tuntumaan. Helvetti että pelästyin. Varauduin jo että nyt tulee osumaa... Pelle.
"Mitä mä muka tein" -ilme kuskin naamalla. Kolmion takaa eteen, taas vaihtelun vuoks.
http://maps.google.fi/maps?f=q&source=s ... 84,,0,8.91Tossa näkyy toi hiekka tie, nyt kesällä se ei näy ees noin hyvin. Mutta olin tosta vähän eteenpäin 60km/h ja tosta hiekkatieltä tulee yht'äkkiä auto etee. Etujarru melkeen pohjaan ja nopea väistöliike. Just sain väistettyä. Olis saanu olla mun tilalla poliisi, niin ne olis vähä huomauttanu sitä...
Ostetaan Derbi senda R/SM 00-02 Pumpunsuojat!
'Allu
- Pyörä:
- PV
Ajelin mopolla alamäkeen ~60 km/h ku oikeelta puolen kilven takaa tulee joku auto. Nopee jarrut pohjaa. Noh sitten kun olin jarruttanu siinä sen auton takia, samasta paikasta tulee joku tyttö skoballa ja tulee siitä tielle vaik oon jo liikkeellä, taas jarrut pohaa. Mulkkas vielä sillee että ois mun vika tai jotai, mitä helvettiä
AAte
- Pyörä:
- KTM690SMCR -17
'Allu kirjoitti:Ajelin mopolla alamäkeen ~60 km/h ku oikeelta puolen kilven takaa tulee joku auto. Nopee jarrut pohjaa. Noh sitten kun olin jarruttanu siinä sen auton takia, samasta paikasta tulee joku tyttö skoballa ja tulee siitä tielle vaik oon jo liikkeellä, taas jarrut pohaa. Mulkkas vielä sillee että ois mun vika tai jotai, mitä helvettiä
Auto odotti sun tulevan nopeutta 45km/h. Tietty tilanne on voinut olla erilaine, mutta sanoisin, että 90% mopopoikien kommenteista tyyliin: ''autoilija tuli kolmion takaa eteen, jouduin jarruttamaan'' johtuu siitä, että mopolla on ajettu yli 60km/h tjs.
'Allu
- Pyörä:
- PV
AAte kirjoitti:'Allu kirjoitti:Ajelin mopolla alamäkeen ~60 km/h ku oikeelta puolen kilven takaa tulee joku auto. Nopee jarrut pohjaa. Noh sitten kun olin jarruttanu siinä sen auton takia, samasta paikasta tulee joku tyttö skoballa ja tulee siitä tielle vaik oon jo liikkeellä, taas jarrut pohaa. Mulkkas vielä sillee että ois mun vika tai jotai, mitä helvettiä
Auto odotti sun tulevan nopeutta 45km/h. Tietty tilanne on voinut olla erilaine, mutta sanoisin, että 90% mopopoikien kommenteista tyyliin: ''autoilija tuli kolmion takaa eteen, jouduin jarruttamaan'' johtuu siitä, että mopolla on ajettu yli 60km/h tjs.
Voi olla, mut kyllä vakiomopoki kulkis tossa alamäessä aika paljo yli 45 ja alueella oli 60 nopeusrajotus
Peraa_
- Pyörä:
- Yamaha TZR 125
mut vaikka se vakiomopo kulkiskii siin mäes yli 45 niin ei sillä silti saa ajaa sen kovempaa
Jynkky69
- Pyörä:
- Yamaha BW's '96
Painelin 60@50 alueel auton peräs, semmonen 1 auton mittainen turvaväli.. Taksi tulee täysii sieltä takaa ja ajaa iha perseessä kiinni jotain 2km. Vilauttelin sille jarruvaloo että ota vähä välii, nii ei ku yhä ajaa aivan perseessä kiinni. Näytin sentteriä olan yli ja vilauttelin jarruvaloo nii lähti ohi ja sitten mutkasta tuleeki auto ja työntyy ihan väkisin siihen mun ja edessä olevan eteen niin että joduin jarruttamaan
Semmosen kilometrin matkan ajoin töötti pohjas ja kohta se taksi kääntyki johonki asuinalueelle ja pääsin jatkaa rauhallista matkaa. Onko takseilla menossa joku mielenosoitus mopoilijoita kohtaan?
FII-651, hv..
Yamaha BW's, kuvia galleriassa:
http://www.motot.net/galleria/g48255_yamahaVilkaise pois!
trax
- Pyörä:
- vaihtelee. tallissa useempi
Eihä vaa ollu harmaa/musta iso taksi? Jos oli ni sen taksin omistaa kokovartalokyrpä....
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista