HeGee`
- Pyörä:
- Aprilia RS -05, Yamaha Neos -04
Fägg kirjoitti:Fägg kirjoitti:käpäzz kirjoitti:Edelleen sitä wurth tehopesua tai sitte lämmität kuumailmapuhaltimella ja raaputat kädellä pois jos on pienempää liimapintaa... tai sitte ihan kynsilakan poistoaineellaki saa hyvin.
Jooh, kokeilen eka vettä, jos se ei niin hiustenkuivaaja.
rättiin sinolia ja sillä hinkkaat sen liimatahran pois
M: Aprilia RS -05
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ap ... 5/id14797/I'm An Orange, That's A Key, There's An Emo Clown On TV.
-Masi
- Pyörä:
- Yamaha DT 125R -92 & Honda CBR 125 R -07
Millähän tuon runkoon, moottoriin ja vanteisiin pinttyneen paskakerroksen saisi pois?
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä.
Check my bikes, press here !
[TEIKKU]
-Masi kirjoitti:Millähän tuon runkoon, moottoriin ja vanteisiin pinttyneen paskakerroksen saisi pois?
Kunnon pesuaineilla vain, jollaki joka tarkotettu johonki traktoreiden jne. pesemiseen. Ite oon saanu Wurthin Tehopesulla paskat pois hyvin. Ja painepesurilla viä päälle.
Fägg
HeGee` kirjoitti:Fägg kirjoitti:Fägg kirjoitti:käpäzz kirjoitti:Edelleen sitä wurth tehopesua tai sitte lämmität kuumailmapuhaltimella ja raaputat kädellä pois jos on pienempää liimapintaa... tai sitte ihan kynsilakan poistoaineellaki saa hyvin.
Jooh, kokeilen eka vettä, jos se ei niin hiustenkuivaaja.
rättiin sinolia ja sillä hinkkaat sen liimatahran pois
Voishhh....
Täytyy vaa laittaa tuuletus kuntoon!
laazeri
- Pyörä:
- Gasgas EC 300
-Masi kirjoitti:Millähän tuon runkoon, moottoriin ja vanteisiin pinttyneen paskakerroksen saisi pois?
Kaveri kehuskellu motoxin liotinpesuainetta maasta taivaaseen mutten oo itse kerenny testailemaan minkälaista tavaraa on. Eipä se kallista ole joten sitä voipi kokeilla myös, pullon suutin kuulema täys paska että se kannattaa vaihtaa. Sentään löytyy loputon määrä teollisuuspesuainetta iteltä hallilta ja sillä muuten lähtee paska ja maalitkin jossei laimenna tarpeeks.
-Masi
- Pyörä:
- Yamaha DT 125R -92 & Honda CBR 125 R -07
laazeri kirjoitti:-Masi kirjoitti:Millähän tuon runkoon, moottoriin ja vanteisiin pinttyneen paskakerroksen saisi pois?
Kaveri kehuskellu motoxin liotinpesuainetta maasta taivaaseen mutten oo itse kerenny testailemaan minkälaista tavaraa on. Eipä se kallista ole joten sitä voipi kokeilla myös, pullon suutin kuulema täys paska että se kannattaa vaihtaa. Sentään löytyy loputon määrä teollisuuspesuainetta iteltä hallilta ja sillä muuten lähtee paska ja maalitkin jossei laimenna tarpeeks.
Täytyypä kokeilla sitäkin
[TEIKKU] kirjoitti:-Masi kirjoitti:Millähän tuon runkoon, moottoriin ja vanteisiin pinttyneen paskakerroksen saisi pois?
Kunnon pesuaineilla vain, jollaki joka tarkotettu johonki traktoreiden jne. pesemiseen. Ite oon saanu Wurthin Tehopesulla paskat pois hyvin. Ja painepesurilla viä päälle.
Isä kehuskeli että navetan perällä olisi noin about 20 vuotta vanhaa traktorin moottorin pesuun tarkoitettua ainetta täysi purkki, mitä lie sitten on, jos sitä nyt kokeilisi ensin
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä.
Check my bikes, press here !
Tupsi
- Pyörä:
- WR
Mitä ainetta kannattais käyttää penkin putsaamiseen?
Loistaa vaan ihan mukavasti punasesta penkistä kaikki öljytahrat.
[TEIKKU]
Tupsi kirjoitti:Mitä ainetta kannattais käyttää penkin putsaamiseen?
Loistaa vaan ihan mukavasti punasesta penkistä kaikki öljytahrat.
Onkos se nahkaa se penkinpäällyste vai? Jos on, niin jollaki nahanhoitoaineella kannattas koittaa hinkkailla.
Motoross
Itel ei oo koskaa päässy penkki nii likaantumaa öljystä jne, mut iha autonpesuaineel oon aina jokapesun yhteydes hinkannu sienenkans..
Kauheesti en suosittele sitä kiillottelee, mennee aikas liukkaaks.
Topsa-
- Pyörä:
- purettuna 24/7
Itse olen käyttänyt jos kaikennäköistä moottoripesua yms tehoainetta mutta ei ole Fairyn voittanutta
Ex pyörät: Suzuki Ts125 vm.-77 , Gilera RK50 vm.-00 , Suzuki PV vm.-94
Tupsi
- Pyörä:
- WR
Tekonahkaa tuo taitaapi olla ja koittamallahan se selviää.
Topsa- kirjoitti:Itse olen käyttänyt jos kaikennäköistä moottoripesua yms tehoainetta mutta ei ole Fairyn voittanutta
Kyllä mäntysuopa taitaa viedä voiton.
Mopojonne2007-2012
helpoiten lähtee katteilta kaikki liimatahrat ku otat rätit ja avaat bensatankin korkin ja huljautat sit vaan pyyhkäset liimajäljet pois
SEINÄJOEN MOPO/PIIKKIMIITIT
TÄÄLLÄ
Motorman69
pitääkö/kannattaako katteisiin laittaa jotain vahaa tai hoitoainetta ? Vaikuttaako se tarroihin.
Sitten pitäs saada jotain totaalista myrkkyä koneen/vanteiden pesuun olen kokeillut jo bensat jne. Kaasarinpesuaineella kyllä lähtis mutta en viittis sitä käyttää. Mitä aineta suosittelette? niin ja kertokaa myös mistä niitä sais.
topppsu
- Pyörä:
- eioo
Motorman69 kirjoitti:pitääkö/kannattaako katteisiin laittaa jotain vahaa tai hoitoainetta ? Vaikuttaako se tarroihin.
Sitten pitäs saada jotain totaalista myrkkyä koneen/vanteiden pesuun olen kokeillut jo bensat jne. Kaasarinpesuaineella kyllä lähtis mutta en viittis sitä käyttää. Mitä aineta suosittelette? niin ja kertokaa myös mistä niitä sais.
Ei niihin nyt pidä, mut voi vetää aina pesun jälkeen vahan päälle. Itse käytän kylläkin nykyisin silikoni spraytä, ja sillon tällöin vahaa. Ei vaikuta tarroihin.
Ja jotain liuotinpesua, mitä saa kaikista yleisliikkeistä (honkkari, motonet,biltema yms) ja kyllä lähtee paskat. Ja vanteiden puhdistukseenhan on siihen tarkoitettuja aineita. Ainakin tokmannilta löytyy täälläpäin sitä
Skrapa
- Pyörä:
- Derbi Gpr -05, Rieju Mrt -09
Motorman69 kirjoitti:pitääkö/kannattaako katteisiin laittaa jotain vahaa tai hoitoainetta ? Vaikuttaako se tarroihin.
Ite oon käyttäny Crc Motor Clean ainetta ja hyvin on lähteny kaikki paskat pois!
http://www.motonet.fi/motonet/tuotteet/606036/0
:3
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista