Juu kyllä kevaria pitäisi hankkia, ensi vuoden puolella varmaankin..ei jaksa todellakaan mopolla ajaa 18 asti.
Ja piikkiin rahat revitään myymällä mopo, kesätyörahat ja loput tietenkin tietenkin pappa betalar.. heh..
Vielä ei oo varmaa tietoo minkälaista olisin hankkimassa. Ite haluaisin hommata jonkun kyykyn (esim. vaikka hakis saksasta aprilia RS:än, se jopa onnistuisi kun tuo isä on ennenkin sieltä tuonut kaikenlaista, autoja mm.), se vaan että isä ei haluaisi minulle sellaista kustantaa. Ilmeisestikkin pelkää että kosautan sillä rekan kylkeen tai jotain.. Jostain syystä olisi mielummin ostamassa enska piikkiä, kyllähän se minullekkin tietenkin käy, joku ktm exc olisi erittäin makoisa.. Huono puoli vaan on että ei löydy rahaa ,eikä mielenkiintoa ruveta vaihtelemaan niin korkeaviritteiseen vehkeeseen joka ikisen ajon jälkeen mäntää, (noei aivan, mutta kuitenkin aivan liian usein niitä joutuisi vaihtelemaan). :\
Ja nyt sitten iskä olisi varmaan ostamassa jotain helvetin nelari enskaa mulle, siihen kohtaan minä kyllä sanon stop. Ensinnäkin tehottomia suurinosa ja sitten vielä iskä esittelee jotain ihan saatanan rumaa kaiken lisäksi. Hohhoi... Jos ei kerta mäntiä huvita ruveta vaihtelemaan niin saatana se RS:ä alle sitten. Seuraavaksi varmaan rupeaa tarjoamaan jotain customia. Siinä vaiheessa muutan venäjälle ja muutan nimeni sergeiksi.