Sakmund
- Pyörä:
- Ahdettu
Pitäs tehdä peveeseen käsitakajarru et voi vetää flamingoo kolmosella tai nelosella
Kakkosella menee jo jonkun matkaa
henkka890
- Pyörä:
- RcR 07
Larppari kirjoitti:Ja katse vaikka 10m päähän moposta, eikä tuijota siihen tankoon, niin lähtee endot rullaamaan paremmin.
Ite ihan muutenvaan eilen ajattelin pyörällä endota, ensin en saanu kun stoppien, sit illemmalla meni jo ~3m.
juu ei siit endoomisesta tuukkaa nyt vähää aikaa mitää pitäis huomenna hakee jarru nestettä ja ilmata etu- ja takajarru
Ariete^
- Pyörä:
- joskus sitte
ogo kirjoitti:Ar$ka kirjoitti: Paljon helpommin heittää keulat yli kun endon.
ei pidä kyl paikkansa...
No itseasiassa eihän se kyllä pidäkkään..
Mistähän mä ton tohon keksin.? ;o
Ediittiä: Ja siis onko se muka NOIN helppoa että ajetaan vaa hiljaa suhtkoht isossa kulmassa ja kallistetaan?
Vähä vinkkejä siis circleen. Ja sitte kuinka hyvin pitää osata keulia normaalisti suoraan ennen ku kannattaa koittaa edes.?
Sliven
Ar$ka kirjoitti:Ja siis onko se muka NOIN helppoa että ajetaan vaa hiljaa suhtkoht isossa kulmassa ja kallistetaan?
Vähä vinkkejä siis circleen. Ja sitte kuinka hyvin pitää osata keulia normaalisti suoraan ennen ku kannattaa koittaa edes.?
Opettelet nyvaan hetken keulimaan suraan ja sitte lähet vaan kallistaan kunnolla sivulle niin se onnistuu.
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
Nyt noin viikon tolla stuntilla harjotellu keulimisa ja yhe päivän endoa
Keulaa menee jo jotenki (kulmaa sais olla vähä enemä) ja nyt menee myös no foots wheelieki iha hyvi. Endoa menee joku metri huonossa kulmassa, mutten sitä vielä ole kerennyt paljoa harjoitteleen.
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
ViiHo
- Pyörä:
- r6
Nyt on pösöstä hajonnu stunttaillessa seuraavat osat: Kytkin- ja jarrukahva, etuvanne hiukan kierossa, takahäkki kierossa, takalippa, takakate ja paisarissa lommo.
Olen ajatellu lopettaa koko homman ku tuntuu et kokoaja jotai hajoaa
Vaikka kuuluuhan se tuohon harrastukseen. Tosin haaveena olisi että tosta stunridingista tulis joskus jopa ns. ammatti
Laskin että kunnostukseen uppoaa reilu 1000euroa jos ei saada vakuutuksia korvaamaan ------> Voin tod. näk heittää hyvästit kevarin hankille.
Kyllä vituttaa...
Std
- Pyörä:
- Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
prklZ kirjoitti:Nyt on pösöstä hajonnu stunttaillessa seuraavat osat: Kytkin- ja jarrukahva, etuvanne hiukan kierossa, takahäkki kierossa, takalippa, takakate ja paisarissa lommo.
Vaikka kuuluuhan se tuohon harrastukseen. Tosin haaveena olisi että tosta stunridingista tulis joskus jopa ns. ammatti
Laskin että kunnostukseen uppoaa reilu 1000euroa jos ei saada vakuutuksia korvaamaan ------> Voin tod. näk heittää hyvästit kevarin hankille.
Tottakai vakuutus tollaset korvaa, saattaa tosin mennä lunastukseenkin jo tosta.
ViiHo
- Pyörä:
- r6
Larppari kirjoitti:prklZ kirjoitti:Nyt on pösöstä hajonnu stunttaillessa seuraavat osat: Kytkin- ja jarrukahva, etuvanne hiukan kierossa, takahäkki kierossa, takalippa, takakate ja paisarissa lommo.
Tottakai vakuutus tollaset korvaa, saattaa tosin mennä lunastukseenkin jo tosta.
Toivottavasti
Käyny aika paska tsägä mulla
karkulainen
- Pyörä:
- VAG
prklZ kirjoitti:Toivottavasti
Käyny aika paska tsägä mulla
Mitäs se yölintu lauloikaan? Ainiin;
"Sitä saa mitä tilaa
Ehkä opit sen sä nyt
Jos kaiken itse pilaa, on turha olla pettynyt"
Etnies-
- Pyörä:
- KX250F ´13
Miten sä oot onnistunu prklZ?
nojoo on mullaki menny rikki yks takavalo ja kilventeline. Ja kilpikin on nähnyt parempia päiviä kun sitä on tullut vähän raaputeltua
Hypoksia
- Pyörä:
- Yamaha DT sm 09
ViiHo
- Pyörä:
- r6
suiza_ kirjoitti:Miten sä oot onnistunu prklZ?
nojoo on mullaki menny rikki yks takavalo ja kilventeline. Ja kilpikin on nähnyt parempia päiviä kun sitä on tullut vähän raaputeltua
Tuota mietin välillä itekkin:D Olen keuliessa kaatunut kaks kertaa ja noin paljo menny osaa paskaks. Mutta tekemällähän sitä oppii
Std
- Pyörä:
- Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
Kokeile hiekalla ensin, sen jälkeen märällä asfaltilla, ja jos koneessa riittää möyhyä, niin kuivalla.
Kävely vauhti, kytkinpohjaan, paino eteen, ykkönen silmään, kaasua, kytkin irti, etujarrua.
Skootterilla, kävelyvauhti, paino eteen, kaasua ja etujarulla säätelet vauhtia. Itellä ei mee kun betonilla ja hiekalla.
leovince_zx
- Pyörä:
- 70cc vakio Aerox...
Tässä vähä vinkkejä: Kaikkein helpoiten saatte endon tehtyä kun otatte vähintään 40km/h vauhdin ja pompautatte perseellänne penkkiä ja lyötte jarrun pohjaan, sitte ku on hyvä kulma niin päästätte vähän jarrua ja taas lisäätte jne. Itellä endo ennätys 16m. Circlessä mennään vähä yli painopisteen kallistetaan kropalla sinne haluttuun suuntaan ja samalla laitetaan vähän kaasua ja jarrua on käytettävä kokoajan ku tekee ympyrää. Tässä pieni treenaus pätkä iteltä (endoa ja circleä):
http://www.youtube.com/watch?v=6hCgkhuV2Ag
Next-R
- Pyörä:
- MBK Booster -98
Hyvin menee!! Mutta menisittä vähän syrjäsemmälle temppuileen kun nuinki kova liikenne =)
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista