varpaat_suussa
Itellä oli kans sama ongelma mut enää ei lähe jalat tapeilta ku harvoin. Reenasin vaa pikkuhiljaa kokoaja isompaa kulmaa ja jarrulla vaa alas.
RiZu
- Pyörä:
- Husqvarna SM125 '08, Honda Monkey '88
Okei kiitos neuvoista, jotain samansuuntasta mä oon itekkin kyllä miettiny et kannattas harjotella.
Luulin ensin että oon ainut jolle käy niin mutta kuulemma aika monella alkuun sama ongelma
GAS OR ASS, no free rides!
Joppezz
- Pyörä:
- Rieju MRX 50, CPI SX 70
Itsellä nousee riejulla jo kakkosella keula, ja keula pysyy ylhäällä 5:lle vaihteelle asti
QULMAAA
- Pyörä:
- Gilera smt
Mites on kun keulan saa nostettua mutta meinaa heti tippua alas, pitäskö vaan ruveta vaihtaa kakkoselle?
varpaat_suussa
eQ123
Ykkösellä ei varmaan kannata heti alkaa ottamaan kulmaa kun jos menee liikaa niin ei välttämättö nouse takas
Tepu95
- Pyörä:
- Keeway Matrix
Mites muut krossikypärällä keulivat, pidättekö laseja päässä vai ette? Ite oon huomannu että lasit päässä jotenkin vaikee keulia, näkökenttä jää jotenkin huonoks. Ja pari videoo tuossa katoin ni ilman laseja keulivat niissäkin :o
Olenko vähemmistö? Normaalisti ajan toki siis lasit päässä..
(ex) Rieju MRT
Keeway Matrix
eQ123
Ilman laseja mutta onnistuu se niitten kanssa
Juuuso22
- Pyörä:
- Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
Itellä nousee jo normisti kolmosella ja pienestä nyppylästä nelosella, helposti saa sinne kutosen loppuun vedettyä, kilpiki menee katuun
Tuoppii_
- Pyörä:
- Honda cr 250 -96 Yamaha Dt 125 peugeot xps-08 yz 80cc
JiiÄll kirjoitti:Itellä nousee jo normisti kolmosella ja pienestä nyppylästä nelosella, helposti saa sinne kutosen loppuun vedettyä, kilpiki menee katuun
Mitäs viriä sulla on? Ja mitkä välit? Ite saan just monella mopolla kolmosella ylös mut nelosen tarvii just jonku nyppylän. Pitäs reenata vaa enemmän. Ku kaveri saa kurittoman xps kutosel ylös
Juuuso22
- Pyörä:
- Husqvarna 144 "121 edition", Gsxr 750 luisupulkka, honda nsr rotta
Ihan vaa kuri pois alkukäyrästä ja isompi suutin. Vakiovälit on eli 11-60
jonssa
- Pyörä:
- Derbi senda X-treme sm -06
Nyt kun menee jo kaikki perus jutut että matkaa, kilvelle, lipalle ja toinen jalka takajalkatapilla niin mitä vois sit seuraavaks alkaa harjottelee
circleä ja one-handereitä oon ajatellu että olisko kellään mitään vinkkejä niitten harjotteluun
SuolakurkkuJooseppi
- Pyörä:
- Olihan noita
jalalla kikkailuu. Esim vaihdejalkaa stongalle tai mopon toiselle puolelle. Ja sitte noita voi yhistellä onehanderiin. Esim ite tykkään liu´utella jalka stongalla yhellä kädellä
Jonttu_96
- Pyörä:
- 125 rieju marathon ex Rieju Smx Pro -08, yamaha pw 80 ja kawasaki kx 65
Ja sitten myös sillee et toinen jalka tangolla sit laitat jarrujalan sivulle ja kopautat yhteen sen tangon päällä olevan jalan kanssa.
Juhou's
- Pyörä:
- Piaggio Fly, KTM 125 exc -09
Sanokaas miten saatte menemään takas tielle jos meinaa lähteä penkalle päin ku keulii?
Itellä vaikka miten roikkuu toisella puolella, on koitettu isossa kulmassa, pienessä kulmassa, kovassa vauhdissa ja pienessä vauhdissa mutta se vaan aina lähtee sinne päin mihin ei pitäis lähtee
mites nuo rengaspaineet ja renkaassa on sivuilla vielä pintaa mutta keskeltä aika sileä nappularengas?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista