'Allu kirjoitti:Tapahtu tässä pari päivää sitten.
Melkee ajoin jonku pyöräilijän päälle, kello oli jotain 21.30 ja oli perhanan pimeetä. Tulin liikenneympyrästä pois kun yhtäkkiä joku n. 10v pentu lähtee ylittään tietä, ihan jostai puskasta ilma valoo/heijastimii tulee tosi kovaa pyörällää yhtää kattomatta tuleeko autoi tai mopoi tai mitää, näin sen vasta ku se oli siinä tiellä katuvalojen alla n. 10m päässä musta. Jarruttaa siin ei enää ois auttanu jote vedin väistöliikkeen ja ihan parin metrin päästä siitä pojasta mopolla ohi.
Samana päivänä ja samalla ajokerralla joku auto meinas tulla kolmion takaa meikää päi, ei varmaa nähny mua siel pimeellä. Oli puoliks siinä mun kaistalla jo ku jarrutti.
Että tällee...
Jep, monesti valitetaan kuinka mopoilijat eivät osaa noudattaa liikennesääntöjä sitten alkuunkaan. Silti autoilijat ajelevat itse miten sattuu, kolmion takaa eteen, liikenneympyrästä poistuessa/risteyksessä vilkku unohdetaan kokonaan, asuntoautot peruuttelevat taajamassa tielle katsomatta taaksensa yms yms
Viimeinen tilanne oli eilen, tulin tasa-arvoiseen risteykseen ja lähdin kääntymään oikealle, yhtäkkiä vasemmalta tulee asuntoauto kohtuu lujaa rääkät soiden ja nyrkki heiluu, harmi kun en saanut rek. numeroa ylös
Isä taas lähti toissapäivänä pyöräilemään naapurikuntaa kohti, vasemmalle kaartuvassa mutkassa asuntoauto tulee takaa niin läheltä että peili löi isää selkään ja tämä meni polkupyörän kanssa ojanpohjalle. Säästyi onneksi pienillä naarmuilla, auto kiihdytti pois paikalta. Ja kyllä, tästä on poliisille ilmoitettu mutta rek. numero jäi tälläkin kertaa saamatta.
Ylläoleva teksti voi sisältää mielipiteitäni. Jos olet erimieltä kanssani, olet väärässä. Jos olet samaa mieltä kanssani, sinulla ei ole omia mielipiteitä.
Check my bikes, press here !