Onko moposi levinnyt kesken matkan?

Monestiko moposi on hajonnut matkalla?

1461 49%
742 25%
422 14%
135 5%
214 7%
Ääniä yhteensä : 2974
jakezi
Pyörä:
Ei olee
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
25.5.2008 21:40

ViestiKirjoittanut jakezi » 26.10.2008 23:57

zuidaaja kirjoitti:Ei varmaan kannata ottaa selvää miks se leipoo..

Leipomisten syyt on selvitetty . Enkä ostele mäntiä ja pyttyjä vaan huvin vuoksi. Pääasiassa leipomiset johtuu Prox:in mäntien paskoista männän renkaista, jotka eivät kestä kuin rauhallista sisäänajoa eli alle 8k.Kahdella kerralla kun olen tehnyt sisäänajon lähes täydellisesti ja pääsee vähän kimmottelemaa niin,
klink, männänrenkaat paskana. Näinpä ajattelin ensikerralla tilata Metrakitin 50cc handmaden männän, joka varmasti kestää.
Viimeksi muokannut jakezi päivämäärä 27.10.2008 0:49, muokattu yhteensä 2 kertaa
Myydään kaikkea Aerox/Nitro osaa. Tarkempia kyselyitä voi lähettää YV:llä.
Lazyzombie
Pyörä:
Honda NSR 125cc, Fude 50cc
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
1.7.2008 21:10

ViestiKirjoittanut Lazyzombie » 27.10.2008 0:31

Joskus alkuaikoina tulpanhattu irtos ja näytti silmämääräsesti olevan paikoillaan ja sit talutin skodee 1km suoraa ja vähän ylämäkee, ja kotona tajusin et tulpanhattu oli just ja just paikoillaan et oli ihan tippumispisteessä.
TNT tuning is a crime
jakezi
Pyörä:
Ei olee
Paikkakunta:
Heinola
Liittynyt:
25.5.2008 21:40

ViestiKirjoittanut jakezi » 27.10.2008 1:37

93syntyny93 kirjoitti::D Ei kannata käyttää sitä moottorijarrua nii paljoo (ei ollenkaa) ;D

Itseasiassa en harrasta moottorijarrutusta, koska tiedän kuinka haitallista se on 2-tahdissa.
Myydään kaikkea Aerox/Nitro osaa. Tarkempia kyselyitä voi lähettää YV:llä.
-Hemmo-
Liittynyt:
27.3.2008 19:40

ViestiKirjoittanut -Hemmo- » 27.10.2008 23:31

jake93 kirjoitti:
zuidaaja kirjoitti:Ei varmaan kannata ottaa selvää miks se leipoo..

Leipomisten syyt on selvitetty . Enkä ostele mäntiä ja pyttyjä vaan huvin vuoksi. Pääasiassa leipomiset johtuu Prox:in mäntien paskoista männän renkaista, jotka eivät kestä kuin rauhallista sisäänajoa eli alle 8k.Kahdella kerralla kun olen tehnyt sisäänajon lähes täydellisesti ja pääsee vähän kimmottelemaa niin,
klink, männänrenkaat paskana. Näinpä ajattelin ensikerralla tilata Metrakitin 50cc handmaden männän, joka varmasti kestää.




Tähän väliin semmonen että, kaveri pisti kans tuliterän prox männän, eikä kauaa kerenny ajaa ni männänrengas poikki..
00sci
Pyörä:
525
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
30.8.2006 16:29

ViestiKirjoittanut 00sci » 29.10.2008 18:39

Kaks kertaa on roxin variaatori hihna katkennu, ensimmäinen kerta 8km tuli käveltyä mopom kanssa, toinen 1km.
1 pyörä/kesä
Kiiiski
Pyörä:
bobber
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2007 22:53

ViestiKirjoittanut Kiiiski » 2.11.2008 21:31

jake93 kirjoitti:
93syntyny93 kirjoitti::D Ei kannata käyttää sitä moottorijarrua nii paljoo (ei ollenkaa) ;D

Itseasiassa en harrasta moottorijarrutusta, koska tiedän kuinka haitallista se on 2-tahdissa.


J-aa jaa, itellä ja frendillä on kestänyt proxin männät ihan tarpeeksi hyvin, ootko varma ettet ole kussut asennuksessa mitään? Harva motoristi edes kunnolla tietää mitä moottori jarruttaminen on, ainakin mopoilijat/useat piikki kuskitkin. Eli kun harva tietää niin myös se on moottorijarruttamista, että höllää kaasua kovemmissa vaihdeissa eikä paina kytkintä pohjaan. Allrighitin miitissä näki hyvin kun porukka tuli siihen pihalle niin yhä useampi kuski veti moottorijarrua siinä
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 2.11.2008 23:10

Kiiiski kirjoitti:
jake93 kirjoitti:
93syntyny93 kirjoitti:



J-aa jaa, itellä ja frendillä on kestänyt proxin männät ihan tarpeeksi hyvin, ootko varma ettet ole kussut asennuksessa mitään? Harva motoristi edes kunnolla tietää mitä moottori jarruttaminen on, ainakin mopoilijat/useat piikki kuskitkin. Eli kun harva tietää niin myös se on moottorijarruttamista, että höllää kaasua kovemmissa vaihdeissa eikä paina kytkintä pohjaan. Allrighitin miitissä näki hyvin kun porukka tuli siihen pihalle niin yhä useampi kuski veti moottorijarrua siinä
joo tuo on totta. nähny monta kertaa ku porukat 80 vauhist kierrokset tapissa kaasu vaan pois. aijai ku oikee pahaa tekee :s öhöm öhöm itekki alku aikoina kun mopon sain harrastin moottorijarrutusta, kun en tiennyt sitä haitalliseksi. kun ennen mbk:oota oli 80cc jammu pw ni siin oli kytkin aina ku kaasun päästi pois.
Skipidiveinau
sivukoppa
Pyörä:
suzuki pv
Paikkakunta:
nurmes
Liittynyt:
2.1.2006 22:14

ViestiKirjoittanut sivukoppa » 2.11.2008 23:18

Kiiiski kirjoitti:
jake93 kirjoitti:
93syntyny93 kirjoitti::D Ei kannata käyttää sitä moottorijarrua nii paljoo (ei ollenkaa) ;D

Itseasiassa en harrasta moottorijarrutusta, koska tiedän kuinka haitallista se on 2-tahdissa.


J-aa jaa, itellä ja frendillä on kestänyt proxin männät ihan tarpeeksi hyvin, ootko varma ettet ole kussut asennuksessa mitään? Harva motoristi edes kunnolla tietää mitä moottori jarruttaminen on, ainakin mopoilijat/useat piikki kuskitkin. Eli kun harva tietää niin myös se on moottorijarruttamista, että höllää kaasua kovemmissa vaihdeissa eikä paina kytkintä pohjaan. Allrighitin miitissä näki hyvin kun porukka tuli siihen pihalle niin yhä useampi kuski veti moottorijarrua siinä

itsellänikin kestänyt jo melkein 3000 km proxin mäntä eikä mitään ongelmaa
MahaBomber
Paikkakunta:
Keitele
Liittynyt:
28.9.2008 16:12

ViestiKirjoittanut MahaBomber » 3.11.2008 17:10

kerran olin ajelee yhellä mettä tiellä ku tippu ketjut (takaratas ihan p*ska) eikä saanu paikallee onneks isä oli siellä lähellä korjaa yhtä tutun taloo
Honda NsR 2002
HaGss
Pyörä:
Ei ole. (ex 2-tahti skootteri man)
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
9.10.2007 22:46

ViestiKirjoittanut HaGss » 6.11.2008 14:35

Kymco levis prismalla täs viime viikolla, variaattoris vikaa.
[[Vaasa 2011 miittien päätös 24.9 @Youtube]]
Miitti videota letkasta 31.07.2010: http://www.youtube.com/watch?v=KPWiSlUY9WU
Jani_92
Pyörä:
Derbi senda x-race -06
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
27.12.2007 19:58

ViestiKirjoittanut Jani_92 » 7.11.2008 18:14

Jännä juttu et vast tuli huollost ja todettii et sylinteri ja mäntä hyvä kuosis nii leikkaa sit kiinni vaik oli öljyy. :S
Kuvia lisätty galleriaan. Käykää kommaa! =)
Roni_69
Pyörä:
Derbi 50cc
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
25.11.2007 22:09

ViestiKirjoittanut Roni_69 » 30.11.2008 18:01

heh luvattoman useasti :lol:
- 3 kertaa leikannu kii
- useita kertoja loppunu bensa ( kerran jouduin työntää 6km lähimmälle bensa-asemalle)
- kaasuvaijereita katkennu
- 1-2 tulppaa hajonnu
Lazyzombie
Pyörä:
Honda NSR 125cc, Fude 50cc
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
1.7.2008 21:10

ViestiKirjoittanut Lazyzombie » 30.11.2008 23:24

Ei ookku kerran irronnu tulpanhattu, ja kerran rupes vakio-tulpanhattu lahoo sillai et ei antanu enää kipinää ja välillä sammuili, mut kyllä mä kotiin pääsin.
Pihaan on kyl lahonnu varmaa tuhat kertaa, kaasuvaijerin "jakorasiasta" vajerin nippa löystyny, sulake, sulake, akku loppu, oikosulkuja sähköissä, vakioputki ruostunu puhki (INOX-"ruostumatonta terästä"), ja vitut. :D
TNT tuning is a crime
Juustopuikula
Pyörä:
Mbk X-Limit Sm -o4
Paikkakunta:
Reso
Liittynyt:
14.7.2007 20:32

ViestiKirjoittanut Juustopuikula » 30.11.2008 23:35

mbk_92 kirjoitti:
Kiiiski kirjoitti:
jake93 kirjoitti:
93syntyny93 kirjoitti:



J-aa jaa, itellä ja frendillä on kestänyt proxin männät ihan tarpeeksi hyvin, ootko varma ettet ole kussut asennuksessa mitään? Harva motoristi edes kunnolla tietää mitä moottori jarruttaminen on, ainakin mopoilijat/useat piikki kuskitkin. Eli kun harva tietää niin myös se on moottorijarruttamista, että höllää kaasua kovemmissa vaihdeissa eikä paina kytkintä pohjaan. Allrighitin miitissä näki hyvin kun porukka tuli siihen pihalle niin yhä useampi kuski veti moottorijarrua siinä
joo tuo on totta. nähny monta kertaa ku porukat 80 vauhist kierrokset tapissa kaasu vaan pois. aijai ku oikee pahaa tekee :s öhöm öhöm itekki alku aikoina kun mopon sain harrastin moottorijarrutusta, kun en tiennyt sitä haitalliseksi. kun ennen mbk:oota oli 80cc jammu pw ni siin oli kytkin aina ku kaasun päästi pois.
Onks toi kans moottorijarrutusta? :O Mä oon luullu et se vaan on ku pistää pienemmän vaihteen silmään eikä anna kaasua ollenkaan? Mut eihän tost oo yhtä paljon haittaa et ei anna kaasua ku et heittää yhen pienemmäl ja ei anna kaasua?
Sinä kysyit: Kuinka kovaa mun mbk kulkee?
Oraakkeli vastasi: 100km/h vai oliko se peräti 200km/h!!!
Tehopeli.
Komment!
blockhead Moderaattori
Pyörä:
piikkimanki
Liittynyt:
25.3.2008 23:16

ViestiKirjoittanut blockhead » 2.12.2008 18:50

Juustopuikula kirjoitti:
mbk_92 kirjoitti:
Kiiiski kirjoitti:
jake93 kirjoitti:
93syntyny93 kirjoitti:



J-aa jaa, itellä ja frendillä on kestänyt proxin männät ihan tarpeeksi hyvin, ootko varma ettet ole kussut asennuksessa mitään? Harva motoristi edes kunnolla tietää mitä moottori jarruttaminen on, ainakin mopoilijat/useat piikki kuskitkin. Eli kun harva tietää niin myös se on moottorijarruttamista, että höllää kaasua kovemmissa vaihdeissa eikä paina kytkintä pohjaan. Allrighitin miitissä näki hyvin kun porukka tuli siihen pihalle niin yhä useampi kuski veti moottorijarrua siinä
joo tuo on totta. nähny monta kertaa ku porukat 80 vauhist kierrokset tapissa kaasu vaan pois. aijai ku oikee pahaa tekee :s öhöm öhöm itekki alku aikoina kun mopon sain harrastin moottorijarrutusta, kun en tiennyt sitä haitalliseksi. kun ennen mbk:oota oli 80cc jammu pw ni siin oli kytkin aina ku kaasun päästi pois.
Onks toi kans moottorijarrutusta? :O Mä oon luullu et se vaan on ku pistää pienemmän vaihteen silmään eikä anna kaasua ollenkaan? Mut eihän tost oo yhtä paljon haittaa et ei anna kaasua ku et heittää yhen pienemmäl ja ei anna kaasua?


ei ookkaa ku ei kiekat nouse sinne 8k.. pistää vaa ketuttamaa ku broidi ajaa mopoo nii AINA moottorijarruu joka vaihteella, no enää se ei ajakkaa :roll:

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista