jussi-
- Pyörä:
- Mx 125
nonii tollanen potta tuli tos perjantaina ostettuun
http://www.suitzaman.fi/catalog/popup_image.php?pID=801
sit vielä tälläset housut
http://www.gmo1.com/PhotoGallery.asp?Pr ... argerphoto
ja snowpeoplen takki et nyt vaan korttii oottaa
Ride fast or be last!
HeQ
Rossihanskat ei yleensä pidä edes välttävästi tuulta tai lämpöä, ovat alle 10ºc todella kylmät ajaa ainakin itselläni.
Ajovarusteina on itselläni kypärä, ajotakki ja ajohanskat. Ajohousut ehkä kevarille.
_skyteam_
- Pyörä:
- Derbi Gpr, Skyteam manki
HeQ kirjoitti:Rossihanskat ei yleensä pidä edes välttävästi tuulta tai lämpöä, ovat alle 10ºc todella kylmät ajaa ainakin itselläni.
Ajovarusteina on itselläni kypärä, ajotakki ja ajohanskat. Ajohousut ehkä kevarille.
No mitä ajohanskoja suosittelette?
Robikol
- Pyörä:
- -tön
Itsellä on HJC:n umpikypärä peilivisiirillä, Richan ajotakki ja Richan ajohanskat.
Viimeksi muokannut Robikol päivämäärä 15.11.2007 19:09, muokattu yhteensä 1 kerran
Juustopuikula
- Pyörä:
- Mbk X-Limit Sm -o4
Mutsi sanos et mun pitää ostaa takki kypärä ja hanskat ni sanoin et se saa antaa rahaa ni nyt sit on ajokamat mopon kaa
E: Kyllähän niillä on mukavampi ajaa kuin hupparilla ja lapasilla kun niillä tulee niin perskuleen kylmä..
Itellä on Grexin c1 kypärä ilman tarroja kennyn hopeisilla titanium laseilla, Orinan punainen Sam ajotakki ja Orinan hanskat (en tiedä mallia mutta talvella pärjää hyvin..)
makke122
Juustopuikula kirjoitti:Mutsi sanos et mun pitää ostaa takki kypärä ja hanskat ni sanoin et se saa antaa rahaa ni nyt sit on ajokamat mopon kaa
E: Kyllähän niillä on mukavampi ajaa kuin hupparilla ja lapasilla kun niillä tulee niin perskuleen kylmä..
Itellä on Grexin c1 kypärä ilman tarroja kennyn hopeisilla titanium laseilla, Orinan punainen Sam ajotakki ja Orinan hanskat (en tiedä mallia mutta talvella pärjää hyvin..)
mä kävin kans vähä shoppaa stormis jos kävit siellä ni voitko kertoo roikkusko jossain siellä oranssi orina sam ajotakki (varattu mulle)
?? mäkin sit ohimennen carasin ne hanskat ja varmaa on samanlaiset ku sun
Eetu_90
- Pyörä:
- Solifer-Suzuki S 50cc, Suzuki rmx 250cc
Jerzzuu kirjoitti:löylykauha kirjoitti:Millasii ajotakkei porukat pitää skobal ajaessa? Ois tarkotus ostaa joku halpa takki ni mistäköhän kandeis metsästää (muualta ku lidlista tai tarjoustalosta
)?
Honkkarista sai 60-80e kunnon takkei
Oisko ollu joku Syco merkkisii. Vaikutti tosi hyviltä ja oli jopa hieno
Ittekkin joskus kattelin niitä, mutten ostanut. Ei ne pahan hintasia ole, eikä näkösiäkään. Muistaakseni pitivät tuulta/vettä. Mutta jos oikeasti kaatuu niin sen takin suojista ei ole paljoa iloa. Joku brittilehti oli tehny testin jossa ne testasivat ajotakkien hyväksyttyjä suojia. Testissä kävi ilmi että huonoimmat hyväksytyt suojat suojasivat huonnommin kuin kinkkuvoileipä
Eikä ne honkkarin takin suojat paljoa sitä parempia ole.
e: Ite ajelen tälläsellä setillä: Airoh runner kypärä, progrip 3200 lasit, mp-asun mc-radial takki ja housut, probikerin hanskat ja alpinestars tech 4 saappaat. Kuva galleriassa.
Juustopuikula
- Pyörä:
- Mbk X-Limit Sm -o4
makke122 kirjoitti:mä kävin kans vähä shoppaa stormis jos kävit siellä ni voitko kertoo roikkusko jossain siellä oranssi orina sam ajotakki (varattu mulle)
?? mäkin sit ohimennen carasin ne hanskat ja varmaa on samanlaiset ku sun
Hyvän takin oot ostamassa ja jos on samat hanskat niin ne ovat kyllä aika lämpimät mutta hyvät talvella
en kyllä tiskin takana nähnyt takkia mutta kyllä siellä henkarissa roikkui mun muistaakseni sellanen oranssi sami jos toinenkin..
Sinä kysyit: Kuinka kovaa mun mbk kulkee?
Oraakkeli vastasi: 100km/h vai oliko se peräti 200km/h!!!
Tehopeli.
Komment!
Le
Scottin hanskat ja ajotakki. Ihan hyvin ainakin tähän mennessä pärjätty.
Varjotar!
- Pyörä:
- Muru<3
Huii. ilmat on niin koleet, että on pakko jo pistää enemmänki ajotakin alle ku lähtee liikkeelle.
Varjotar!
Donppa
- Pyörä:
- Rieju SMX125, Aprilia SR50, Tunturi Sport, Ögland
Kylmät ilmat tulee, farkut ja huppari on aika kylmiä. Pitäis siis jotain takkia ainakin hankkia.. Ennestään on jo vuoratut nahka hanskat, ihan hyvät minusta. Joten, kysymys onkin, mistä ja mikä takki? Ei kovin kallista mielellään, mutta kuitenkin sellanen että ei olis kylmä. Plussaa olis jos olis jyväskylässä jossain liikkeessä mutta kyllähän toi nettikin käy
Le
Donppa kirjoitti:Kylmät ilmat tulee, farkut ja huppari on aika kylmiä. Pitäis siis jotain takkia ainakin hankkia.. Ennestään on jo vuoratut nahka hanskat, ihan hyvät minusta. Joten, kysymys onkin, mistä ja mikä takki? Ei kovin kallista mielellään, mutta kuitenkin sellanen että ei olis kylmä. Plussaa olis jos olis jyväskylässä jossain liikkeessä mutta kyllähän toi nettikin käy
Kiertele siellä jyväskylässä liikkeitä? Netistä tilaaminen ei omasta mielestä ole paras vaihtoehto.
Junttimus
Jeejee pojilla on hirveet ajokamat 45km/h nopeuksiin
Romu.
Makezu-
Joillaki kulkee enemmän ku 45km/h? Mutta nopeus mikä nopeus ite ainaki perustan siihe et ajotakki on ainaki pätevä hankinta koska se suojaa tuulelta ja kylmyydeltä vaikka mentäiski vaa 45km/h.
"Työnnän mopoa edes takaisin eikä se liiku, mikä tässä on vikana?".
monkeyh
Junttimus kirjoitti:Jeejee pojilla on hirveet ajokamat 45km/h nopeuksiin
Ja voihan onnettomuuksia sattua tossaki vauhissa. Sellasia että voit kuolla. Sillon voi hyvällä tuurilla ajokamat vähentää vammojen vakavuutta. Tai jättää vammat kokonaan pois.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista