jonitzi
- Pyörä:
- Beta RR50 '07 & Husqvarna SMS125 '05 & Suzuki Pv
Ennyt tiedä onko niin hauskaa mutta kumminki ittea pakkas vähä hymyilyttämään jälkeen päin.
Pysähdyin liikennevaloihin ja vilkaisin peiliin niin mp:hän sielä. No ajatteli et pitääpä kattoa nyt kuinka lähtee. Siinä sit rupesin vilkuilee vielä peilii et tuleeko samalle kaistalle ja sittenku se lähesty uhkaavasti ja tuli siihen vierelle niin rupesin jo ajattellemaan että mitähän oon tehny.
Mp: Päivää
Minä: Terve
Mp: Nyt pitää kuule ensisijassa mennä takakumi kaupoille.
Minä: Joo se on tarkotuski nyt uus kumi ostaa.
Mp: Joo ei täs muuta, päivän jatkoja.
Minä: Samoon.
Joo ei siinä mitään sit vaihtu valot vihreeksi poliisi löi kypärän kiinni ja jatkoi matkaa.
Ja ei muuten ollu mikään hitain lähtö ku kiihdytti siitä toisen kaistan kautta sen jonon ohi
Sen minkä väännössä hävitään, se tehossa voitetaan ;)
Rimpula
- Pyörä:
- Derbi drd pro 73cc, Suzuki pv 80cc
Tää nyt ei varsinaisesti liity mopoihin mut kumminki. Kaverin kerran kysyttiin että saako traktorilla ajaa polttoöljyllä jos on emännän hakumatkalla niin poliisi tokaisi että: Ei kyllä saa mutta se on eriasia jos on menos laittamaan siementä vakoon
Reetuhai2
- Pyörä:
- 2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06
Ei jumalauta. Toi oli jo hyvä.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
^^jaani^^
- Pyörä:
- EX Yamaha DT 50x 09 EX Aprilia Rs125cc 06 fighter EX Aprilia Sx125cc Honda Cr 250cc
Olisikohan pojille tullu mulle tapahtuneesta mieleen kysyä se, ko oon joskus täällä kirjotellu?
viimetalvena mut pysäytettii ja poliisit kysy että mitä tankis, nii sanoin, että polttoaineet ja sitte ko ei ollu ko tyttöystävä kyytis nii kysyvät, että ollaanko sitä emännän kattelu reisulla, sanoin tietenki, että joo. Sitten sanovat vaan että no työajoahan se sitten on ja alkovat nauraan
Hepex
"Onks löpöt tankissa" "Jep, taitaa olla" "ootkos työajossa" "polttoainetta kuljetan" "asia selvä, päivänjatkoa" Näin muutama viikko sitten. Tankissa kuskasin löpöä, työajoa työajoa
pirtelö
- Pyörä:
- Derbi DRD limitedi ja matrixi
Miks traktorilla ei saa ajaa polttoöljyllä?
Joo nyt meni OT mutta tuo on vaivannu mua jo kauan
prum prum
_niklas]
- Pyörä:
- Gilera SMT 2010
pirtelö kirjoitti:Miks traktorilla ei saa ajaa polttoöljyllä?
Joo nyt meni OT mutta tuo on vaivannu mua jo kauan
Se on nii halpaa ja verotonta
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
Polttoöljy ei ole tarkoitettu liikenteen polttoaineeksi. Sitä verotetaan huomattavasti lievemmin kuin bensiiniä tai dieselöljyä. Tästä syystä sen käyttöä myös valvotaan, valtio haluaa toki mahdollisimman paljon verotuloja. Traktorissa saa käyttää polttoöljyä tietyin ehdoin.
Täältä lisätietoa.
Sitten voitanee palata asiaan.
Moottori16
- Pyörä:
- Suzuki rm 250
Kaveri ajo yhen koulun pihassa ja poliisit sitten kysy siltä paljon kulkee, johon se kaveri vastas et 55. Poliisin mielestä se on liikaa koska mopo saa kulkee vaan 45, johon se kaveri sit sano et on ennen kulkenu 60 ja se on ollu ihan ok poliiseitten mielestä. Sitten se poliisi vaan sano että nyt täällä on uus seriffi ja se oon mä
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
Moottori16
- Pyörä:
- Suzuki rm 250
Kyllä.
Bettery
- Pyörä:
- 07' Pro
Tänään poliisit pysäytti..taas.Olin kylläkin ajelemassa naapurini pv:llä tällä kertaa
No takakumi oli ihan sileänä ja poliisi-setä tokaisi,että:''mun mielestä ei sovi yhteen,että edessä on nappularengas ja takana supermotokumi.'' No sanoin vaan takas,että eipä minunkaan mielestä ja tämä on mun naapurin mopo. Sitten Poliisi sanoi:''Joo,mutta en yhtään ihmettelisi jos sinä oisit tämän renkaan tähän kuntoon saanut.kyllä mä sen meinaan muistan,kun poltitte kumia siellä Salen parkkiksella.Hienon kirkkoveneen teit sinne kavereittes kanssa..'' Siinä vaiheessa mä valahdin punaiseksi
Poliisi kuitenkin toivotti hyvät päivänjatkot ja käski sanoa kaverille,että ostaa uudet kumit.Ja mulle vielä tokaisi,että polttelisi jossain muualla niitä kumeja kuin julkisilla paikoilla,jos nyt ihan pakko on niin tehdä.Tainnut jäädä ne entiset kiukkuset poliisisedät jo eläkkeelle,kun koko ajan tulee tälläisiä rentoja poliiseja vastaan
Poliisit on mukavia
"Jääkiekkofanin poika isälleen kevätjuhlien jälkeen: Isä, sopimustani toisen luokan kanssa jatkettiin vuodella."
Tuomi_
- Pyörä:
- lähti kokkolaan
Bettery kirjoitti:Poliisit on mukavia
Nojaa...
Got SPL?
Mömmis
- Pyörä:
- Peugeot Xp Street Evo 3 09', MBK X-Limit 98'
Tuomi_ kirjoitti:Bettery kirjoitti:Poliisit on mukavia
Nojaa...
Onha ne jos osaa käyttäytyy. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.
Bettery
- Pyörä:
- 07' Pro
Niinpä! ^ Itse olen aina käyttäytynyt asiallisesti poliiseja kohtaan ja aina olen päässyt melkein aina moitteitta.Suosittelen kokeiltavaksi
"Jääkiekkofanin poika isälleen kevätjuhlien jälkeen: Isä, sopimustani toisen luokan kanssa jatkettiin vuodella."
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista