Napoleon Dynamite
- Pyörä:
- Lieju Marathon PRO 125cc
- Paikkakunta:
- Lahti
- Liittynyt:
- 13.4.2009 21:24
leovince_zx kirjoitti:Tässä vähä vinkkejä: Kaikkein helpoiten saatte endon tehtyä kun otatte vähintään 40km/h vauhdin ja pompautatte perseellänne penkkiä ja lyötte jarrun pohjaan, sitte ku on hyvä kulma niin päästätte vähän jarrua ja taas lisäätte jne. Itellä endo ennätys 16m. Circlessä mennään vähä yli painopisteen kallistetaan kropalla sinne haluttuun suuntaan ja samalla laitetaan vähän kaasua ja jarrua on käytettävä kokoajan ku tekee ympyrää. Tässä pieni treenaus pätkä iteltä (endoa ja circleä):
http://www.youtube.com/watch?v=6hCgkhuV2Ag
Iha hyvää menoo, mut sulla lähtee aina tuo perse heittää vähä (tai välillä paljonki) vasemmalle, vai teetkö tarkotuksella?
Kahta en vaihda: neloselta ykköselle ja vauhdista pakille.
Samttu
- Pyörä:
- Peugeot XPS -07
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 16.5.2006 13:31
Tun'R kirjoitti:leovince_zx kirjoitti:Tässä vähä vinkkejä: Kaikkein helpoiten saatte endon tehtyä kun otatte vähintään 40km/h vauhdin ja pompautatte perseellänne penkkiä ja lyötte jarrun pohjaan, sitte ku on hyvä kulma niin päästätte vähän jarrua ja taas lisäätte jne. Itellä endo ennätys 16m. Circlessä mennään vähä yli painopisteen kallistetaan kropalla sinne haluttuun suuntaan ja samalla laitetaan vähän kaasua ja jarrua on käytettävä kokoajan ku tekee ympyrää. Tässä pieni treenaus pätkä iteltä (endoa ja circleä):
http://www.youtube.com/watch?v=6hCgkhuV2Ag
Iha hyvää menoo, mut sulla lähtee aina tuo perse heittää vähä (tai välillä paljonki) vasemmalle, vai teetkö tarkotuksella?
taitaa olla endo 180 harjotukset meneillää
<3
leovince_zx
- Pyörä:
- 70cc vakio Aerox...
- Liittynyt:
- 28.12.2008 20:15
Tun'R kirjoitti:leovince_zx kirjoitti:Tässä vähä vinkkejä: Kaikkein helpoiten saatte endon tehtyä kun otatte vähintään 40km/h vauhdin ja pompautatte perseellänne penkkiä ja lyötte jarrun pohjaan, sitte ku on hyvä kulma niin päästätte vähän jarrua ja taas lisäätte jne. Itellä endo ennätys 16m. Circlessä mennään vähä yli painopisteen kallistetaan kropalla sinne haluttuun suuntaan ja samalla laitetaan vähän kaasua ja jarrua on käytettävä kokoajan ku tekee ympyrää. Tässä pieni treenaus pätkä iteltä (endoa ja circleä):
http://www.youtube.com/watch?v=6hCgkhuV2Ag
Iha hyvää menoo, mut sulla lähtee aina tuo perse heittää vähä (tai välillä paljonki) vasemmalle, vai teetkö tarkotuksella?
Joskus tarkotuksella mutta noissa pätkissä koitin vaan mennä suoraa ja pitkälle. Nojasin kait liikaa taakse niin sitä perää ei pystyny hallitseen, ei oo tullu kyllä endoa kokeiltua viimeseen pariin viikkoon jollon meni ympäri.
Std
- Pyörä:
- Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
- Paikkakunta:
- Pöytyä
- Liittynyt:
- 22.4.2008 18:38
Ja aika laimeessa kulmassa näytti menevän ja lopetat kauheen aikasin...En ite osaa yhtään paremmin mutta neuvona.
Meni muuten edellispäivänä ~80m keulaa pariin otteeseen.
ViiHo
- Pyörä:
- r6
- Paikkakunta:
- Valkeala
- Liittynyt:
- 29.12.2008 17:24
Mist se johtuu et endos lähtee aina vetää perää oikeelle?
Std
- Pyörä:
- Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
- Paikkakunta:
- Pöytyä
- Liittynyt:
- 22.4.2008 18:38
prklZ kirjoitti:Mist se johtuu et endos lähtee aina vetää perää oikeelle?
Sulla on paino siellä puolella, yksinkertaista.
Pampula
- Pyörä:
- Aerox
- Paikkakunta:
- Rauma
- Liittynyt:
- 30.6.2009 0:44
leovince_zx kirjoitti:Tässä vähä vinkkejä: Kaikkein helpoiten saatte endon tehtyä kun otatte vähintään 40km/h vauhdin ja pompautatte perseellänne penkkiä ja lyötte jarrun pohjaan, sitte ku on hyvä kulma niin päästätte vähän jarrua ja taas lisäätte jne. Itellä endo ennätys 16m. Circlessä mennään vähä yli painopisteen kallistetaan kropalla sinne haluttuun suuntaan ja samalla laitetaan vähän kaasua ja jarrua on käytettävä kokoajan ku tekee ympyrää. Tässä pieni treenaus pätkä iteltä (endoa ja circleä):
http://www.youtube.com/watch?v=6hCgkhuV2Ag
Mistä oot ton keulimisraudan hommannu vai teitkö ite? Ja missä se on kiinni.
Std
- Pyörä:
- Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
- Paikkakunta:
- Pöytyä
- Liittynyt:
- 22.4.2008 18:38
Pampula kirjoitti:Mistä oot ton keulimisraudan hommannu vai teitkö ite? Ja missä se on kiinni.
Taitaa olla ite tehny, ja rungossa varmaankin kiinni. Like this:
E: Hyvin jauhaa Boosteri märjällä asfaltilla, kokeiltu äsken.
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
- Liittynyt:
- 3.10.2008 22:07
Kertokaas vähän, kun oon kolmise viikkoa harjotellu keulimista ja tullu mielee (mbk stunt), että keulintarauta vois olla ihan kätevä, koska siinä vois keuliessa pitää toista jalkaa ja jos menee yli, niin suojelis valoa ja katteita.
Koulussa voisi tuon toteuttaa, joten materiaalit ja hitsi laitteet kyllä löytyy. Eli kertokaas miten tuo kannattaisi toteuttaa, Stuntissa on tuossa underissa 4 ruuvia, joilla ajattelin raudan kiinittää. Luulisi kestävän, kun esim youtybessa aika monella näyttäisi sillä tavalla kiini olevan? Niin kannattaako tehdä vaa jostai putkesta vai mistä. Ja paljon kannattaa laittaa raudan kulmaksi. Ja miten vahva sen kannattaa olla, että kestää varmasti?
Kertokaa kaikki kokemukset ja vinkit, niin osaa ottaa huomioon, jos moisen toteutan
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
plimplom
- Pyörä:
- Yamaha DT50X -07 Racing Blue
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 1.7.2007 22:10
Scaleo1 kirjoitti:Kertokaas vähän, kun oon kolmise viikkoa harjotellu keulimista ja tullu mielee (mbk stunt), että keulintarauta vois olla ihan kätevä, koska siinä vois keuliessa pitää toista jalkaa ja jos menee yli, niin suojelis valoa ja katteita.
Koulussa voisi tuon toteuttaa, joten materiaalit ja hitsi laitteet kyllä löytyy. Eli kertokaas miten tuo kannattaisi toteuttaa, Stuntissa on tuossa underissa 4 ruuvia, joilla ajattelin raudan kiinittää. Luulisi kestävän, kun esim youtybessa aika monella näyttäisi sillä tavalla kiini olevan? Niin kannattaako tehdä vaa jostai putkesta vai mistä. Ja paljon kannattaa laittaa raudan kulmaksi. Ja miten vahva sen kannattaa olla, että kestää varmasti?
Kertokaa kaikki kokemukset ja vinkit, niin osaa ottaa huomioon, jos moisen toteutan
kannattaa rakentaa se keulimarauta sillee että jos keulii koval vauhil ympäri nii siinä vääntyy/katkee keulimarauta eikä runko.
leovince_zx
- Pyörä:
- 70cc vakio Aerox...
- Liittynyt:
- 28.12.2008 20:15
Scaleo1 kirjoitti:Kertokaas vähän, kun oon kolmise viikkoa harjotellu keulimista ja tullu mielee (mbk stunt), että keulintarauta vois olla ihan kätevä, koska siinä vois keuliessa pitää toista jalkaa ja jos menee yli, niin suojelis valoa ja katteita.
Koulussa voisi tuon toteuttaa, joten materiaalit ja hitsi laitteet kyllä löytyy. Eli kertokaas miten tuo kannattaisi toteuttaa, Stuntissa on tuossa underissa 4 ruuvia, joilla ajattelin raudan kiinittää. Luulisi kestävän, kun esim youtybessa aika monella näyttäisi sillä tavalla kiini olevan? Niin kannattaako tehdä vaa jostai putkesta vai mistä. Ja paljon kannattaa laittaa raudan kulmaksi. Ja miten vahva sen kannattaa olla, että kestää varmasti?
Kertokaa kaikki kokemukset ja vinkit, niin osaa ottaa huomioon, jos moisen toteutan
Teet keulimisraudan varret putkesta ja tunget ne sinne takarungon putkien sisään ja kiinnität ne. Sillon se keulimisrauta näyttäis myös hienommalta kuin se jossa kiinnitetään se sinne underin alle, ja ehkä kestävempi. Ja sillä kulmalla ei oo niin väliä älä kuitenkaan tee liian pitkää siitä keulimisraudasta.
Esm0de
- Pyörä:
- mbk ovetto<3
- Paikkakunta:
- Saarijärvi
- Liittynyt:
- 26.3.2007 18:58
ZERO]
- Pyörä:
- Derbi gp1 73cc
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 9.12.2006 22:08
Kuvanlaatu?
plimplom
- Pyörä:
- Yamaha DT50X -07 Racing Blue
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 1.7.2007 22:10
Tessu parka, sitä heiteltii ku lehmänlantaa
Esm0de
- Pyörä:
- mbk ovetto<3
- Paikkakunta:
- Saarijärvi
- Liittynyt:
- 26.3.2007 18:58
plimplom kirjoitti:Tessu parka, sitä heiteltii ku lehmänlantaa
Onneks kaunokaiseen ei tullu naarmuakaan
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista