Jep. Ehkä isoin muutos on tuo että johtojen ja liittimien määrä on kasvanut eksponentiaalisesti ja konetilat menneet todella ahtaaksi ja vittumaisiksi. Tommoset vähäsen "erikoisemmat" mekaaniset osat on nyt helppo käsittää kun vähän aikaa miettii mutta sähköjen kanssa ei tule kyllä monesti mitään ellei omista jonkinmoista tietomäärää sähköosien toiminnasta.
On nuo suunnittelijat kyllä typeriä. Tekniikka monimutkaistuu koko ajan ja ainakin mopoissa aivan turhaan. Mitä hemmetin hyötyä esim siitä detsien moric systeemistä on? Vanhalla ducatin normisysteemillä toimii aivan hyvin, lisäksi ei ole riskiä että moric boksin rajoittimen poraaminen kusee ja joutuu ostamaan 200-300e uuden boksin. Se lisäilmaventtiilikin varmasti aivan turha, kuten on tuo kaasarin lämmityskin. Lähinnä aiheuttaa vain turhaa vitutusta kaasaria ropatessa kun letkuista lurisee nestettä ja ainakin yamahoissa niissä on vakiona semmoiset vittumaiset klemmarit. Onhan tuo todettu että ilmankin tuota lämmitystä toimii.
On nuo suunnittelijat kyllä typeriä. Tekniikka monimutkaistuu koko ajan ja ainakin mopoissa aivan turhaan. Mitä hemmetin hyötyä esim siitä detsien moric systeemistä on? Vanhalla ducatin normisysteemillä toimii aivan hyvin, lisäksi ei ole riskiä että moric boksin rajoittimen poraaminen kusee ja joutuu ostamaan 200-300e uuden boksin. Se lisäilmaventtiilikin varmasti aivan turha, kuten on tuo kaasarin lämmityskin. Lähinnä aiheuttaa vain turhaa vitutusta kaasaria ropatessa kun letkuista lurisee nestettä ja ainakin yamahoissa niissä on vakiona semmoiset vittumaiset klemmarit. Onhan tuo todettu että ilmankin tuota lämmitystä toimii.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
two smoke four joke