Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisille?

tonyyqi
Pyörä:
-tön
Re: Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisi

ViestiKirjoittanut tonyyqi » 25.10.2011 23:15

[^lollero^] kirjoitti:
Ja sitten takapenkiltä yritä ahtautua pois kun apparin penkki vedetty niin taakse kun saa, ja ovi loogisesti "lapsilukossa"

M:Et viittis tätä ovee avata?
P:Tähän hintaan ei sisälly sellasta palvelua ei antanut edes sakkoja. Veivaa ikunna auki ja avaa ihan ite.

En väitä etteikö olisi totta, mutta ihan oikeesti veivit poliisin takapenkillä, lapsilukkohan on siinä tapauksessa hyödyllisyyksien huippu.
http://tonyyqi.kuvat.fi
[^lollero^]

ViestiKirjoittanut [^lollero^] » 26.10.2011 0:11

no kyllä sellainen löytyi ainaskin, ja kysessähän oli siis siviili auto.
Slerpa_
Pyörä:
Supersport, Automaatti pappa ja Suzuki RM 125 -78

ViestiKirjoittanut Slerpa_ » 26.10.2011 0:36

Kaiketikkin se poliisi jotenkin kerkeää siihen reagoimaan ja estämään, jos se rosvo alkaa jenkaamaan sitä ikkunaa auki?
Pus4
Pyörä:
Husqvarna TE 450 vm.-04 (Smoto) EX. Suzuki Pv vm-99 EX. Kawasaki KMX vm-02

ViestiKirjoittanut Pus4 » 26.10.2011 11:54

Ja kädet kun on selän takana raudoissa niin pitää olla aikamoinen houdiini että semmonen kikka onnistuis.
kaketsu_
Pyörä:
Ex Aprilia sx -07

ViestiKirjoittanut kaketsu_ » 26.10.2011 16:39

Sattui n.2 vuotta sitten veljelle, joka mopolla oli ajamassa, ja ratsiassa pysäyttivät:

POLIISI: Tuohon reipas puhallus.. ja noin, nollaahan se näyttää. Sitten vielä ajokortti ja rekisteriote
VELI: Ai mitkä? Joo, ei mulla kuule mitään semmosia ole..
Poliisi ihmeissään siinä katto, ja veli sitten: No täällä taskussa ne on, halusin vain nähdä sun ilmeen"
Poliisi siinä röhöttää nauroi, ja otti kortin sekä r-otteen ja meni sinne kyttäautolle. Siinä parin minsan päästä käveli totisena, ja sanoi: Tuleppas käymään tuolla autolla, pitää vähän selvitellä asioita..
Veli siinä vähä jännänkakka housussa läks kävelee sinne. Veli uteli siinä että mitäs h*lvettiä minoon tehny. Poliisi siihen: Joo ei kuule mitään, haluttiin vaan nähä sun ilme. Ei muuta kun päivänjatkoja. *röhö röhö* ja sinne olivat jääneet röhöttämään

Ei tuo nyt niin ihmeellistä, mutta on sitä huonompiakin "tarinoita" täällä nähty.

Itellä ei muuta poliisin kanssa tekemistä ole ollut, kun vain kun n. viikko sitten läks kilvet.
Siinä kun kilpi oli sisäänpäin taitettu, niin siitä valitti, että ei saa noin olla. Minä käänsin sen 90 asteen (?) kulmaan, ja sanoin että joko se perkele kelpaa???? Olin niin vitutuksissani siitä kyrpä sivarista, että huhhuh :lol:
Respected
Pyörä:
palasina

ViestiKirjoittanut Respected » 29.10.2011 16:13

:DD:D:DD:Dd huumorintajuiset poliisit on täällä valitettavasti harvassa :(
"- Arguing on the internet is like the special Olympics... even if you win, youre still retarded."
[smats]
Pyörä:
Gilera rcr

ViestiKirjoittanut [smats] » 29.10.2011 23:06

tuli tuos pari päivää sitte ajeltua 40 raikalla sellasta 80 ja maija oli seurannu kylällä jo jonkin aikaa. noh menin sitte yläasteen pihaa tupakille nii kattoin ei vittu maija et ny lähti kyl kortti!
vanhempi konstaapeli tuli autosta pihalle ja sano että ajeleppas poika vähä rauhallisemmi ku ähtäristä päin on tulos seinäjoen mp kyttä ja maija, että ne pia su nappaa ja vie korti ja se jälkee lähtivät että tällästä toimitaa alavuden partioilla :D ja toinen sitte se oli ku pysäyttivät nii kysy että onkos sulla korttia?noh rennosti tähän tuumasin ,että mikä kortti sais olla? monitoimi kortti , smarketin kortti vai visa ?tuumasivat naureskelle et kyllä se monitoimikortti iha käy vaa :D
Viimeksi muokannut [smats] päivämäärä 30.10.2011 16:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Reetuhai2
Pyörä:
2xSuzuki Street Magic -98, 3xPappa Tunturi (-64,-72 ja joku 80vm), 2xGilera Stalker 50cc ja 70cc, Tunturi SuperSportin raatoja x3, Yamaha DT SM -06

ViestiKirjoittanut Reetuhai2 » 29.10.2011 23:35

Jospa sitten meet takas kouluun niille äidinkielen tunneille ja opettelet kirjottaa kunnolla ennenkun tuut sönköttää foorumin täyteen paskaa.
Vakio mopo/skootteri on aina laiton. Myynnissä 2xvälikelin piikkirenkaita.
Ostetaan vaakakoneeseen sopiva Stage6 Pro, vaihdossa voidaan antaa Yasuni Z.
ImTeme
Pyörä:
Husqvarna sm 125
Onko poliiisi sanonut sulle jtn hauskaa tai itse poliisille?

ViestiKirjoittanut ImTeme » 30.10.2011 3:52

Reetuhai2 kirjoitti:Jospa sitten meet takas kouluun niille äidinkielen tunneille ja opettelet kirjottaa kunnolla ennenkun tuut sönköttää foorumin täyteen paskaa.

Älä lue jos ei kelpaa, vitun pelle.

# Tästä viestistä napsahti varoitus. -Shape
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 30.10.2011 10:42

Ois se hyvä, jos opetellaan ensin oikeinkirjoitus, pilkut yms. ennenkuin tullaan tänne kirjoittelemaan. Niinkuin [smast] kirjoitti
maija oli seurannu kylällä jo jonkin aikaa ja meni sitte yläasteen pihaa tupakille

enpä usko, että poliisit meni yläasteen pihalle tupakille.
Ihan senkin vuoksi, että kaikilla olisi mukavempi lukia toisten kirjoituksia.
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
minivvv

ViestiKirjoittanut minivvv » 30.10.2011 12:37

ImTeme kirjoitti:
Reetuhai2 kirjoitti:Jospa sitten meet takas kouluun niille äidinkielen tunneille ja opettelet kirjottaa kunnolla ennenkun tuut sönköttää foorumin täyteen paskaa.

"Pelle", mitä sää teet husqun kanssa mopopuolella? :lol:
Kääntä
Pyörä:
ZX9R

ViestiKirjoittanut Kääntä » 30.10.2011 13:16

ImTeme kirjoitti:

sun mielestä varmaan on tosi mukavaa lukee tekstiä joka on ku ykkösluokkalaisen kirjottamaa..
[smats]
Pyörä:
Gilera rcr

ViestiKirjoittanut [smats] » 30.10.2011 16:36

ne meni ylä-asteen pihaan tupakille ! jos ei joku usko nii saa sitte olla uskomatta
[smats]
Pyörä:
Gilera rcr

ViestiKirjoittanut [smats] » 30.10.2011 16:46

no nyt o laitettu pisteet ja pilkut että o ees vähä helpompi lukia ettei tarvii ruveta ragee ette osaa kirjottaa ja en oo mikää mailman paras nuotte pisteiden ja pilkkujen kans kuten varmaa huomasitta :D
Juhoqqeli
Pyörä:
Peugeot xps-05 (EX), Derbi gpr125- 05, saab 96l -77

ViestiKirjoittanut Juhoqqeli » 30.10.2011 20:01

nusnusEntäs missä isot alkukirjaimet on?
"Yamaha ei Pamaha."

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista