Sattui n.2 vuotta sitten veljelle, joka mopolla oli ajamassa, ja ratsiassa pysäyttivät:
POLIISI: Tuohon reipas puhallus.. ja noin, nollaahan se näyttää. Sitten vielä ajokortti ja rekisteriote
VELI: Ai mitkä? Joo, ei mulla kuule mitään semmosia ole..
Poliisi ihmeissään siinä katto, ja veli sitten: No täällä taskussa ne on, halusin vain nähdä sun ilmeen"
Poliisi siinä röhöttää nauroi, ja otti kortin sekä r-otteen ja meni sinne kyttäautolle. Siinä parin minsan päästä käveli totisena, ja sanoi: Tuleppas käymään tuolla autolla, pitää vähän selvitellä asioita..
Veli siinä vähä jännänkakka housussa läks kävelee sinne. Veli uteli siinä että mitäs h*lvettiä minoon tehny. Poliisi siihen: Joo ei kuule mitään, haluttiin vaan nähä sun ilme. Ei muuta kun päivänjatkoja. *röhö röhö* ja sinne olivat jääneet röhöttämään
Ei tuo nyt niin ihmeellistä, mutta on sitä huonompiakin "tarinoita" täällä nähty.
Itellä ei muuta poliisin kanssa tekemistä ole ollut, kun vain kun n. viikko sitten läks kilvet.
Siinä kun kilpi oli sisäänpäin taitettu, niin siitä valitti, että ei saa noin olla. Minä käänsin sen 90 asteen (?) kulmaan, ja sanoin että joko se perkele kelpaa???? Olin niin vitutuksissani siitä kyrpä sivarista, että huhhuh