mun iän voitte laskee tosta -> syntyny 1987
eli ens vuonna automopped eli vielä vuos
Fokzz kirjoitti:moneytree kyllä löytys ku nytki istun töissä... mut toi hallitus(äiti ja isä) ei millään opilla suostu asiaan nii sit ajelleen mopolla (meni muuten puol vuotta et sain dt:n..pientä jankutusta.. )
mun iän voitte laskee tosta -> syntyny 1987
eli ens vuonna automopped eli vielä vuos
stabi kirjoitti:Kyllä voi. Yks kaveri ajeli montulla RS:llä. Ei se muuta ku vähä suditellu mut ajelipa kuiteski.
Ite meinaan todellakin ostaa kevarin reilun vuoden päästä. Faijan kanssa jo sovittu että kun ostin halvan mopon niin saan hyvän kevarin.
Eiköhän kaikki tee kotitöitä. Voisin nyt alkaa tässä luetella mitä teen mutta en jaksa ja silti en saa mitään "sillä se kuuluu normaaliin elämiseen eikä siitä kuulu palkita".Ribee kirjoitti:Kyllä mä oikeesti joudun tekemään töitä ton eteen. Esim. kesällä ruohonleikkuu, toisen auton pesu, tiskikoneen tyhjäys, siivousta etc. Kyllä tuota mielellään tekee 120e/kk.
Carl0s kirjoitti:Mitään piikkejä tueta... ****jne hommaa (ei pahalla) tosi mies ajaa mopolla
Stube kirjoitti:Carl0s kirjoitti:Mitään piikkejä tueta... ****jne hommaa (ei pahalla) tosi mies ajaa mopolla
Mut sorry ny mut sää eet oo tosimies!!! Koska ajat skodella!!!