varpaat_suussa
Halkes keskiö takavanteesta, sitten jouduttiin kaks kertaa käyttämään eturengas renkaanvaihdossa. Ekalla kerralla rikkoivat sisuskumin, vietiin se sinne ja paikkasivat sisuskumin mutta laittoivat sen huonosti sellain että venttiili jää vinoon... Lpr asukit välttäkää lauritsalan rengas nimistä paikkaa.
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
Tämä pitäis olla sitten kaikilla kirjanmerkeis. Elkää antako kusettaa.
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
Nyt ärsyttää harvinaisen paljon ton mopon valot. Täräytän tulille ni takavalo ja mittariston valo ei kumpikaa toimi. Tuun kiesiltä ja parkkeeraan mopon ni ne alkaa palaa. Just pääsen mumisemasta itelleni "no ny ne perkele alko palaa ku kiesi loppu" ni ne sammu taas. Huomenna maski helevettii ja kosketushäiriöö ettimää.
hirvisorsa
- Pyörä:
- Yamaha DT 06' [EX]
Minua taas ärsyttää aivan h*lvetin paljon se, kun olin tänään American Car Showssa ja kamerasta loppui akku kesken.
Jäi kuvia ottamatta.
Katso
galleria ja kommentoi.
Ostetaan teharin änkkä. Tarjoa YV:llä!
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Harmittaa kun ei ole kevaria :/ ja koeviikko
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
Retroilija kirjoitti:Nyt ärsyttää harvinaisen paljon ton mopon valot. Täräytän tulille ni takavalo ja mittariston valo ei kumpikaa toimi. Tuun kiesiltä ja parkkeeraan mopon ni ne alkaa palaa. Just pääsen mumisemasta itelleni "no ny ne perkele alko palaa ku kiesi loppu" ni ne sammu taas. Huomenna maski helevettii ja kosketushäiriöö ettimää.
Sama juttu.. Etuvalo ei toimi ollenkaan, välillä välähtelee joku valo. Pari viikkoa sitten purin koko keulan, kävin liittimet ja johdot läpi muttei löytynyt vikaa. Pitää katsoa joskus uudestaan kun ehtii.
Eipä ole onneksi poliiseita näkynyt kun joskus illalla on pakko ajaa. Parkki sentään palaa..
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Eipä tuo pösön paska suostunu käyntiin.lähtemään.. Kolmella tulpalla kokeilin eikä lähteny. Taida ees kipinää antaa, ainakaan en huomannu ku piti tulppaa pyttyy vasten ja nykäs polkimesta.. Pitää koulun jälkeen kahtoo, onhan tossa melkeen kuukaus takuuta vielä jälellä..
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Jahas huollosta soittivat ja maahantuojan mukaan tuota mopoa ei ole olemassakaan..
Tarttesvat ton pakokaasunkierrätyspaskaventtiilihärpäkkeen takia sitä, eikä täsmää mopon rungossa ja rekisteriotteessa olevat myyjän eikä maahantuojan tietoihin...
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
Software
- Pyörä:
- DRD Xtreme -12
Tällä hetkellä ärsyttää yksi motot.netin käyttäjä!
Olin ostamassa häneltä tyhjennettyä vakioputkea Derbiin. Hinnaksi sovimme 40e + postikulut tulisivat minulle. Yhteystietojen yhteydessä laitoin asiallisesti viestiin, että kirjoittaisi paketin kylkeen, että "paketin sisällön saa tarkistaa ennen maksamista". Tämä sen vuoksi, että ei tule maksetta 50e vaikkapa tiiliskivistä. Noh, kaveri sitten jotenkin asiasta tympääntyi. Laitoin viestiä, että joko paketti on postitettu, johon kaveri vastasti, että aikoo jättää paketin lähettämisen välistä, sillä pelkää minun jättävän paketin postiin, jos tarkistan paketin sisällön, ja havaitsen aivan pikkiriikkisen naarmun !
Skootteri on lälläripyörä
jopezki32
- Pyörä:
- Yamaha DT50x ,Kymco agility,Helkama Ässä (ex), Honda Monkey
flimmeri
- Pyörä:
- Rieju MRT 2011 europa, Aprilia rs 125 2006
Ärsyttää se että juuri takajarrun sain kuntoon ja nytten etujarru ruvennu v'ttuileen
"Se joka kaasua säästää se pyöräänsä vihaa."
Trokaaja
Software kirjoitti:Tällä hetkellä ärsyttää yksi motot.netin käyttäjä!
Olin ostamassa häneltä tyhjennettyä vakioputkea Derbiin. Hinnaksi sovimme 40e + postikulut tulisivat minulle. Yhteystietojen yhteydessä laitoin asiallisesti viestiin, että kirjoittaisi paketin kylkeen, että "paketin sisällön saa tarkistaa ennen maksamista". Tämä sen vuoksi, että ei tule maksetta 50e vaikkapa tiiliskivistä. Noh, kaveri sitten jotenkin asiasta tympääntyi. Laitoin viestiä, että joko paketti on postitettu, johon kaveri vastasti, että aikoo jättää paketin lähettämisen välistä, sillä pelkää minun jättävän paketin postiin, jos tarkistan paketin sisällön, ja havaitsen aivan pikkiriikkisen naarmun !
Mm.. Itsellä melkein sama tarina, paitsi että kyseisten pyyntöjen jälkeen sai muutaman kuukauden odotella ja hän tokaisi että ei ole löytänyt sopivaa pahvilaatikkoa.
ramba__
- Pyörä:
- CPI Hussar
Vituttaa joku bemarikuski joka tuli äsken risteyksessä suoraan eteen.. Oli onneksi kuiva tie että sai pysähtymään äkisti.
Jos se toimii niin puretaan se, kyllä siitä jotain vikaa löytyy.
Jepex
Alkaa pikkuse ärsyttämään kun ei tunnu kelpaava hiukan vanhempi mopo kellekkää!
-MJU-
- Pyörä:
- Aito Jincheng manki
Harmittaa kun pitää vielä heinäkuuhun asti mopoilla.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista