Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
Ryöstöliittimellä vaikka virtalukolta, yleismittarilla etit mistä löytyy tuo 12V. Akku ja takavalo toimii myös. Kytkimen voi heittää väliin. Maadoitus runkoon tai akun miinukseen..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
yamahadt2006
Pitää näydä sitä nylonia ostaan vaik leikkuulauta ja kuumailmapuhaltimen kaa tehä siitä sellanen sopiva palanen
kiitosta neuvosta
yamahadt2006
Olen tekemässä pukkia mopolle joten kumpi olisi parempi laittaa sinne päähän skeitin rengas vai kaksi laakeria?Kummatkin löytyy nimittäin iteltä
Moottori16
- Pyörä:
- Suzuki rm 250
Laittaisin laakerit, koska pyörii paremmin.
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Voiko tuollaiseen linkkuhaarukkaan tehdä koropalaa? Vähän näyttää siltä, ettei tuonne alapäähän voi tehdö, mutta jos ei, niin voiko yläpäähän?
Gogge
- Pyörä:
- Beta RR50 Motard Track -11
Voihan sinne ylös, mutta kannattaa tehdä kunnollinen yms. noi linkut on kalliita jos leviää..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Kyllä niissä skeitinrenkaissakin on laakerit, mutta silti laittaisin pukkiin paljaat laakerit ni kestää isommankin menopelin
.
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
yamahadt2006
Niin vähän mietinkin,Teen sen silleen et kummallekkin puolelle sellainen vipu mikä taittuu vähän yli kun laittaa alas ni nousee tasaisemmin
Toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitan...
rainrain
- Pyörä:
- NSR 180cc, TZR-ruoska
Viime yönä enskaillessa tipahti putki Derbistä. McGyver on onneksi toinen nimeni. Tällä patentilla ajeltiin kotiin asti, äänissä ei eroa tavalliseen.
Ja sori oikeesti tuo härö ilmeeni, en mä oikeesti oo tuon näkönen.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
"Ei mikään raketti mutta pommi kuitenkin!"
Kääntä
- Pyörä:
- ZX9R
XPSsm kirjoitti:Kyllä niissä skeitinrenkaissakin on laakerit, mutta silti laittaisin pukkiin paljaat laakerit ni kestää isommankin menopelin
.
Miettikääs hetki mitä ne skeitin rullat joutuu kestää niiku ihan siinä käytössä mihin ne tehty..
Mä oon nostanu autoaki mopopukilla jossa skeittilaudan rulla laakereineen, eiköhän se jotain derbiä kestä
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Joo tiiän ja sie kerroitkin sen pari sivuu sitten, mutta jos vertaa laakeria ja skeitin rengasta ni luulen että laakeri kestää enemmän. Mutta mopon painon skeitin rengaskin kestää ihan heittämällä
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
kakkaaap
rainrain kirjoitti:Viime yönä enskaillessa tipahti putki Derbistä. McGyver on onneksi toinen nimeni. Tällä patentilla ajeltiin kotiin asti, äänissä ei eroa tavalliseen.
Ja sori oikeesti tuo härö ilmeeni, en mä oikeesti oo tuon näkönen.
Nonii asia patentti!
joskus kun ooppelista putos putki nii sitä putkee piti semmone riuku paikallaa joka vedettii poikittai auton ali, sit se riuku vöillä oven saranoihin kiinni D
Täysin homoseksuaalisesti käyttäytyviä eläimiä ovat vain kesytetyt pässit.
On olemassa epätoivoista pätemistä ja paskaa läppää, mä harrastan paskaa läppää
Jepex
XPSsm kirjoitti:Joo tiiän ja sie kerroitkin sen pari sivuu sitten, mutta jos vertaa laakeria ja skeitin rengasta ni luulen että laakeri kestää enemmän. Mutta mopon painon skeitin rengaskin kestää ihan heittämällä
Tähän kylläkin haluan kunnon perustelun, skeitin renkaassa muuta eroa kuin laakerin päällä on tollanen " muovi" vai mitä nyt sitten onkaan, itsellä ainaki ihan hyvin kestäny skeitin rengas, vaikka mitä on nostellut.
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
No tommonen pukki antaa varmasti kyllä eka periks ku skeitin rengas
.. Ja ite kun teen tommosen pukin
(kohan iskä tuopi rautaa) ni skeitinpyörä siihen tulee
. Tarpeeks ku lyö paino ni kaikkihan hajoaa, ennemmin tai myöhemmin
yamahadt2006
en löytänykkään laakereita nii laitan skeitin pyörät siihen ,niistä irroitin laakerit ja puhdistin ja lopuksi vaseliinit sisään ja suoja kiinni
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista