MiniMies
- Pyörä:
- Honda CBR 600F PC35
Paskaa koko movie maker. Itellä kusi videon laadun samantien kun avas sen movie makerilla. Eipä oo enää tullu käytettyä muutakun waretettua vegasia, vaikka harvemmin tulee tarvetta millekkään ohjelmalle. Kuhan sais rahat siihen goproohon jo kohta niin saattas tulla enemmänkin tarvetta.
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paskojahan ne on, mutta eipä ole parempiakaan ilmais ohjelmia löytyny..
Jehvetti
- Pyörä:
- Tunturi tiger s, Suzuki s1 Yamaha Dt
Esim? Haluttais alkaa editoimaa paria kelkkapätkää tänääki tuli niin komia kaato...
Lexi
MiniMies kirjoitti:Paskaa koko movie maker. Itellä kusi videon laadun samantien kun avas sen movie makerilla. Eipä oo enää tullu käytettyä muutakun waretettua vegasia, vaikka harvemmin tulee tarvetta millekkään ohjelmalle. Kuhan sais rahat siihen goproohon jo kohta niin saattas tulla enemmänkin tarvetta.
Mitäs ihmettä, itse olen saanut jostain syystä parhaimman laadun ikinä Movie makerilla .wmv muodossa...
Tosin vaihdoin sen Magix Video Pro X3:een, jossa mulla oli ongelmana myös laadun tärveltyminen renderöinnin jälkeen mutta pikku tweakkauksella sain korjattua.
Hero 1 ja Movie maker http://www.youtube.com/watch?v=CSNgHrU1pzI
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
Jehvetti kirjoitti:Milläs ilmaisella ohjelmalla voisi editoida ton contourin ulostyöntämää MOV muodossa olevaa kuvaa?
Premiere, speededit 2 pystyy ainakin ja on helppo käyttöisiä.
Paska mikä paska.
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
MiniMies
- Pyörä:
- Honda CBR 600F PC35
Lexi kirjoitti:MiniMies kirjoitti:Paskaa koko movie maker. Itellä kusi videon laadun samantien kun avas sen movie makerilla. Eipä oo enää tullu käytettyä muutakun waretettua vegasia, vaikka harvemmin tulee tarvetta millekkään ohjelmalle. Kuhan sais rahat siihen goproohon jo kohta niin saattas tulla enemmänkin tarvetta.
Mitäs ihmettä, itse olen saanut jostain syystä parhaimman laadun ikinä Movie makerilla .wmv muodossa...
Tosin vaihdoin sen Magix Video Pro X3:een, jossa mulla oli ongelmana myös laadun tärveltyminen renderöinnin jälkeen mutta pikku tweakkauksella sain korjattua.
En tiedä. Osasyy saattaa olla että kone ei ollut sillon mikään loistava. Mutta jaa, tyhmää ohjelmalta olisi laatua huonontaa sen takia että huono kone.. Vegasi tosin olikin sitten jo turhan iso ohjelma moiselle koneelle kun kaatuili varmaan 5min välein
Ai perskuta mikä video. Hitto että alko himottelee joku aurinkoinen kesä ilta vetää hussella mökille Vaikka matka-ajoa tolla onkin huono ajaa, ja matkaa mökille 150km Pakko kyllä joskus vetästä ens kesänä. Laittaa vaikka isomman rattaan etee siks aikaa, ei ne välit siitä mihkään kulu.
varpaat_suussa
Lexi kirjoitti:Mitäs ihmettä, itse olen saanut jostain syystä parhaimman laadun ikinä Movie makerilla .wmv muodossa...
Mitä tarkotat tolla tweakkauksella? Ite just latasin tubee yhen klipin jossa laatu meni renderöinnin jälkeen aika puuroks
Viimeksi muokannut varpaat_suussa päivämäärä 12.3.2013 1:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Jehvetti
- Pyörä:
Zoneri kirjoitti:Jehvetti kirjoitti:Milläs ilmaisella ohjelmalla voisi editoida ton contourin ulostyöntämää MOV muodossa olevaa kuvaa?
Premiere, speededit 2 pystyy ainakin ja on helppo käyttöisiä.
Jaa nii millä? ite en ainakaa tunnin googlettamisella löytäny mistää ilmatteeks. Linkkaas vaikka?
AceFin
Moderaattori
- Pyörä:
- Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Tunnin googlettamalla, vähän paksua... ymmärsin läpän, ei herneitä Ite löysin heti googlesta, siis kaksi sovellusta, toisen nimi Speededit 2 ja toinen Adoben Premiere mallia X (tuntematon, niitä on pari erilaista).
Ja tweakkaus tarkoittaa säätämistä/hienösäätämistä/jonkun kikan käyttämistä.
EXC 525 ||
Youtube-kanava "Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
Jehvetti
- Pyörä:
Adoben mallia en saanut toimiman, ja speededit2 ei löytynyt maksutta
E: Tarkoitatko tolla speededitillä nyt sitä newtekin tekelettä? Ei tosiaan meinaa löytyä mistään maksutta...
E2: Ja ettei ihan offtopiciksi menisi, niin tuli tilattua tuommoinen:
http://www.videovaruste.fi/contour-360- ... nnike.htmlNuo Contourin vakio kiinnikkeet on ihan syvältä, josko tolla saisi hieman vakaampaa kuvaa...
AceFin
Moderaattori
- Pyörä:
- Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Ilmaseks ja laillisesti ei taida saada kumpaakaan. Pirate bay on kova sana, jos sinne on operaattori estänyt, niin käytät vaan piiraattilahti.org -sivua. En sitten ole vastuussa jos teet laittomuuksia.
EXC 525 ||
Youtube-kanava "Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
Konkari97
- Pyörä:
- KTM EXC 125 -11, Yamaha YZF-R 125 -08
Piraattilahtea en ite käyttös koskaa. Kuulemma seurataan kyseistä sivustoa.
huhu puhe, mutta ite vedän ainaki varman päälleIte menen aina proxylla normi tbp:hen. Ei pelkoa jäädä kiinni
Paras on, kun vaan ostaisi ne ohjelmat
Zoneri
- Pyörä:
- Aina palasina..
Newtek Speededit (2) on maksullinen softa. Myös tuo premiere on myös. (Itse olen speededitin maksanut ihan.)
Kuitenkin adobe jakaa ilmaisiksi adobe cs2:sen seriaaleja ja ohjelnaa ilmaisiksi omilla sivuilla.
http://www.adobe.com/downloads/cs2_downloads/index.htmlTuossa.
Paska mikä paska.
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Miten olette saanut toimimaan Goprossa wlanin puhelimen kautta? Puhelimella kun etsii verkkoja niin löytyy Gopron verkko, mutta se on suojattu niin ei voi yhdistää kun en tiedä salasanaa, en ainakaan ohjekirjasta sitä löytänyt.
Gopro App ei löydä kameraa.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista