Kypäräkamerat

No1
Re: Kypäräkamerat

ViestiKirjoittanut No1 » 3.4.2013 22:55

Tollasen aattelin tilata joku päivä, tossahan tulee kaikki tarvittava, ja kiinnikkeitäkin muutama mukana? Onko se vero/tulli prosentti kameroille sama 24/25%? jos sattuu sinne jäämään jostakin syystä..
MiniMies
Pyörä:
Honda CBR 600F PC35

ViestiKirjoittanut MiniMies » 3.4.2013 23:06

Kannattaa tilata suosiolla uk:sta. Kyllä tuohon ne maksut tulee kuitenkin ja sitten onkin hinta jo lähemmäs 300. Viimeksi kun kattelin sai uk:sta ainakin 253€ posteineen.
XPSsm
Pyörä:
Peugeot XPS sm -11

ViestiKirjoittanut XPSsm » 4.4.2013 15:16

Lähes 100% todennäkösyydellä jäis tulliin. Arvonlisävero+mahollisisesti tulli.
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsm
Hommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
sarvinen
Pyörä:
Derbi DRD xtreme 2012

ViestiKirjoittanut sarvinen » 4.4.2013 17:02

XPSsm kirjoitti:Lähes 100% todennäkösyydellä jäis tulliin. Arvonlisävero+mahollisisesti tulli.

Perustele. ;)
Minä olen tilannut melko paljon rompetta ulkomailta, suurimmat tilaukset noin 200 euron arvoisia, ja kertaakaan ei ole vielä jäänyt tulliin. Mikäli pakettiin on merkattu arvoksi jotain pientä, ja paketti on fyysiseltä kooltaan melko pieni, niin väitän että melko varmasti menee tullista läpi. Tietysti ihan tapauskohtaista, mutta en silti menisi sanomaan että melkein 100% varmuudella jää tulliin. Jos ei halua ottaa riskiä, niin kannataa tilata euroopan alueelta.

Gopro mounttien irroittelu, miten? Jos on runkoon joku neropatti mennyt sellaisen lätkäisemään, niin lähteekö maalit mukana? Onhan tuo 3m pinta kuitenkin melkoista.
http://reissuli.fi
Zoneri
Pyörä:
Aina palasina..

ViestiKirjoittanut Zoneri » 4.4.2013 17:09

Se riiippuu kuun asennosta jääkö se tulliin. Se riippuu, että mitä myyjä kirjoittaa pakettiin (paketin arvo).

Melkein ot: tässä kuussa ite olen tilaamassa 5k € arvosta kameratarvikkeita/libäve editointi synsteemin. Laskennallisesti amazon.co.uk:sta tilaamalla rahaa säästyy noin 1000 €. :D

Ja vielä yksi kynymys: antaako gopro pihalle puhdasta kuvaa pihalle hdmi liittimestä?
Paska mikä paska.
jukke96
Pyörä:
Honda CR 250R & Yamaha FZR1000

ViestiKirjoittanut jukke96 » 4.4.2013 18:12

Kyllä mahtaa rungosta lähtä maalit jos meet mounttia repimään kylmiltään irti :D jostain oon kuullu että jos kuumailmapuhaltimella lämmittää mounttia nii sen sais aika vaivattomasti irti, mutta tiiä sitte ...

Ja en oo HDMI-llä koskaan kattonu mitään, mutta usbilla oon telkkarii kiinnittäny ja sitä kautta katellu. Voisin koittaa miltä näyttää HDMI-llä.
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
XPSsm
Pyörä:
Peugeot XPS sm -11

ViestiKirjoittanut XPSsm » 4.4.2013 18:53

sarvinen kirjoitti:
XPSsm kirjoitti:Lähes 100% todennäkösyydellä jäis tulliin. Arvonlisävero+mahollisisesti tulli.

Perustele. ;)
Minä olen tilannut melko paljon rompetta ulkomailta, suurimmat tilaukset noin 200 euron arvoisia, ja kertaakaan ei ole vielä jäänyt tulliin. Mikäli pakettiin on merkattu arvoksi jotain pientä, ja paketti on fyysiseltä kooltaan melko pieni, niin väitän että melko varmasti menee tullista läpi. Tietysti ihan tapauskohtaista, mutta en silti menisi sanomaan että melkein 100% varmuudella jää tulliin. Jos ei halua ottaa riskiä, niin kannataa tilata euroopan alueelta.

Noh jooh, ehkei ny 100% mut aika suurella kuitenki. :D Pari pakettia ihellä jääny tulliin, eikä ykskään oo maksamatta tullu läpi. Ja nyt kun ne puotti vielä puoleen sen hinnan, millä paketti sa tullä läpi, niin todennäkösyys vaan kasvaa..
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91

ViestiKirjoittanut AceFin » 4.4.2013 23:13

Pikkusisko kävi fillarilla koittamassa tota Hero 3 black editionia, kyllä on kuvanlaatu karkkia :P Eiköhän sitä huomenna jo vois mennä itekin sitä testaamaan, pahin jetlagi on nyt ohitettu :D

Mitä tohon tulliasiaan tulee, niin itelle kyllä melkein joka paketti jäänyt tulliin mitä EU:n ulkopuolelta tilannut. Pari kuukautta sitten jäi just 25 euron arvonen tilaus tulliin, kun meni sen 22 € rajan yli... Toki dealextremestä tuli kympin kalliimpi paketti tullin ohi samoihin aikoihin. Tuurista se on kiinni, mutta todennäköisempää on, että se jää tulliin.
sarvinen kirjoitti: mounttien irroittelu, miten? Jos on runkoon joku neropatti mennyt sellaisen lätkäisemään, niin lähteekö maalit mukana? Onhan tuo 3m pinta kuitenkin melkoista.

Kypärästä kerran ite irrottanu tollasen tarran, työtä sai tehdä että se läks irti ja näpit oli kovilla. Kuumailmapuhaltimella lämmität sitä, reunoilta ja keskeltä sen verran, ettei maali sula moposta ja pystyt ottaa vielä kiinni siitä tarrasta. Sitten vaan koitat irrottaa sen, jotkut käyttäny veistä apuna, ite en tarvinnu, vitusti vetoa vaan.
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
No1

ViestiKirjoittanut No1 » 5.4.2013 0:02

eli jos tilaisinkin tän http://viewitem.eim.ebay.fi/GoPro-Hero- ... 80828/item niin ei tuu veroja tms.? tuo oli halvin mitä iso-britanniasta löysin, suunnillee 262€
XPSsm
Pyörä:
Peugeot XPS sm -11

ViestiKirjoittanut XPSsm » 6.4.2013 9:19

Ei pitäs tulla mitään ylimääräsiä maksuja, kun EU:n sisäpuolelta tulee. ;)

Mites tosta goprosta sais ton ikävän nitinän/natinan pois? Esim. tossa miun videossa http://youtube.com/watch?v=LZxOX8Qx3d8 kuuluu selvästi tuo ikävä natina, kun kamera heiluu kypärän päällä.. :| Se kuminen resonoinnin poistaja härpäke on paikoillaan ja paineltu paikoilleen niin hyvin kuin sormilla saa.. :s Ei tuo mopolla ajaessa ainakaan kameran ollessa sivussa kuulu, mutta lasketellessa kypärän päällä kylläkin.. :|

Pitäs lisää ostaa noita kaarevia tarrakiinnikkeitä, että sais kameran kypärän päällekkin.. :)
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91

ViestiKirjoittanut AceFin » 6.4.2013 10:12

Ite epäilen, että se tulee niistä nivelten liitännöistä. Samaa ongelmaa mullakin...
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 6.4.2013 10:47

Täh, miksi minulla ei kuulu sellaista? Laittaa tarpeeksi kireelle ne liitännät niin ei kuulu?
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
jukke96
Pyörä:
Honda CR 250R & Yamaha FZR1000

ViestiKirjoittanut jukke96 » 6.4.2013 10:48

Ite vetäsen aina ruuvimeisselillä kaikki ruuvit kiinni että pyssyy kamera paikollaan
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
mikkets
Pyörä:
Ktm exc 300 -08, Suzuki RM 250 -97, Honda cr 250 -97

ViestiKirjoittanut mikkets » 6.4.2013 11:02

Mulla ainakin sitä nitinää esiintyy vaan j-hookin kanssa, sillä lättänällä kiinnikkeellä toimii moitteetta. Ilmeisesti ne j-hook kiinnikkeet on valmiiksi jo väljiä, eikä vaikuta mitään vaikka laittaiskin sen varmistinkumin :roll:
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo18738/ Suzuki rm 250 rakentelua
XPSsm
Pyörä:
Peugeot XPS sm -11

ViestiKirjoittanut XPSsm » 6.4.2013 11:06

Sen tuntee ja näkeekin, kun kädellä kameraa heiluttaa ees taas, et se heiluu selvästi kiinnikkeestä.. Ruuvit on kyllä tiukalla (ei lähe käsin auki).. :s

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista