Slerpa_ kirjoitti:Sitä, että enemmän itse kunnioitan (ja varmasti moni muu kunnioittaa) sellaista viritystä, jossa on itse omalla tietotaidolla viilattu pytty, tehty pakoputki ja työstetty konetta muutenkin, kuin sitten sellaista että lyödään 2000 euroa tiskiin ja sanotaan jollekkin ammattityypille että laita kulkemaan miljoonaa tämä mopo. Jälkimmäisessä vaihtoehdossa ei itse tarvitse osata mitään, vaan riittää että olet rikas.
Otetaan vaikka käytännön esimerkki: Kunnioitatteko enemmän näitä nalle puchin, betan, sarven, suikkasen ja muitten pr00 virittäjien virityksiä joden eteen on nähty vaivaa, vai niitä ketkä ostaa sen patanegran ja muut kisaset osat, lyö ne kiinni, ja ajaa sillä?
No mitä sä nyt selität jostai et ketä kunnioitat enemmän ku äsken sanoit et on
vrtnn kirjoitti:Slerpa_ kirjoitti:Varmasti mukavempi ajella tommosella vanhallaminkä on saanut kulkemaan kun jollain betalla mistä on vaan ottanut kurin pois...
Nii miten toi ajomukavuus liittyy nyt tohon kunnioittamiseen? Ku ekassa viestissäs et puhunu mitää mistää kunnioittamisesta mikä onki iha eri asia vaa sanoit vaa et on "mukavampi ajaa jos on nähny paljon vaivaa". Nyt valoja