Miksei niitä saisi ohitella.
Miksi niitä pitäisi ohitella?
Vai ootko säki tollanen että kun huomaat jonkun menevän susta ohi se on tällanen ''haista vittu'' ele?
Mikset itse sitten pysty auton takana ajamaan?
otkut vaan ei ihan tosissaan jaksa justiinsa niitten rajotusten mukaan ajaa.
Jos mopoilija on jo näin asennevammanen, mahtaakohan minun valitukseni mennä ihan haaskuun?
Siis ihan oikeasti. Saanko esimerkiksi tulla hajottamaan sinun moposi vaan sen vuoksi, koska "minua ei vaan kiinnosta noudattaa lakia"? Saanko tehdä mitä lystään, jollei vaan kiinnosta? Valitettavaa sinulle, mutta emme elä anarkiassa, jossa voisi olla tekemättä mitään, koska ei vaan kiinnosta...
Ihan sama onko se mopo vai porche.
Porchella pääsee turvallisesti ja helposti vinguttamatta ohi. Porschella sinulla on mahdollisuus pysyä hengissä. Porchen kanssa olet kolarissa "tasavertainen" muiden autojen kanssa.
Mopolla pitää lähes aina vinguttaa kovissa nopeuksissa, jolloin ohitus matka kasvaa paljon. Mopolla käytännössä sinulla ei ole mahdollisuutta pysyä hengissä. Mopolla et ole tasavertainen kolarissa, vaan jäät törkeästi alakynteen, ja olet aina häviävä osapuoli.
Luulis paljoa kiinnostavan onko se mopo sun eessä vai takana, jos se ei sun menoas paljoa haittaa.
Edessä mopo käryttää, ja haju on autossa inha. Itsekkään en sitä hajua autooni halua, vaikka muuten en pidä sitä mitenkään kammottavana hajuna.
Säälittävää, kun ottaa noin kovaa omantunnon päälle jos mopopoika ajelee edessä.
Säälittävää, kun sinä et näytä pystyvät niitten autojen perässä pysymään...peili on hyvä keksintö, ja sinne kannattaa välillä kattoa BTW.
Auto vie mopon aina viivoilla, joten on ihan turhaa lähteä edes liikenteessä siinä mielessä ketään ohittamaan.
Ihan vaan näin omakohtaisena neuvona, että suosittelisin ensin miettimään, mitä siellä liikenteessä(tai missään) häärää, ja sitten vielä miettimään toisen kerran, että kehtaako niitä omia älyttömiä tekosia julkasta missään netissä, ainakaan egoilu mielessä. Täällä ei saa samalla tavalla respectiä mitä kylän "kovien poikien" seurassa...
Tämän olen sanonut monelle ohittelijalle, tai kiihdyttelijälle, että ne ohittelevat, ja kaahaavat tiellä, kellä ei ole pokkaa radalle mennä kiihdyttelemään, ja olen tämän todennut täydellisesti paikkaansa pitäväksi "viisaudeksi".