Tiesitkös muuten että liian paljon öljyä laihentaa seosta kummasti? Tämä tuntuu olevan yleinen käsite että jos liian pieni suutin ni nakataan vaan öljyä reilummin, mutta sehän vaan pahentaa asiaa
Pahentaa ehkä mopon toimivuutta, mutta kuitenkin kuvittelisin, että vähän laihalla käyvä 2% sekotuksilla varustettu vehje leikkaisi helpommin kiinni mitä jollain 4% sekotuksilla käyvä vähän enemmän laihalla käyvä vehje.
Mutta, laitetaas se kaasari säätöihin, niin ei tartte ajella ryyppy päällä hämärillä seoksilla. Ei ole iso homma, eikä kalliskaan homma!
Tämän lain mukaan varmaan lähestulkoon kaikki mopot ovat laittomia, varsinkin uusien mopojen digitaalimittarit kusee käyttäjää niin pahasti silmään että huhhuh. Pahimmillaan useita kymmeniä kilometrejä heittää.
Ota huomioon, että ne digitaalivehkeet alkaa kusemaan siellä yli 45km/h nopeuksissa, eikä alle. Mopolla ei tulisi päästä yli 45, joten siltä kantila ne on ihan laillisia mittareita.
Kyllä ne näytöt yleensä näyttää aikalailla oikeeta. Ja kyllä se amiksien kisailu olis loppunu kun oltais näyttötaulun jälkeen pystytetty kameratolppa ja amiksille oli sakkoja kertyny. Sit niitä olis vituttanu.
Ehkä se näyttötauluin poistaminen on vaan sen verran halvempi ratkasu. Muutenkin noi kameratolpat on nykyään niin täysin väärissä paikoissa, että...
Itellä joskus aerox meni sen mittarin aika reilusti sinne ylikuumentumisvalon päälle, vireinä joku gianellin kromattu pakoputki, variaattorin prikka pois, 4,5g rullat, kaaasri säädöissä, ja power filtteri. Ei sitten tullut koskaan mittailtua sitä oikeeta nopeutta gepsiin, pitäisi tässä joskus laittaa sekin mokoma skootteri kunbtoon ja testata. Onko noissa racereplika aeroxseissa erilainen pytty, tai muu tekniikka mitä vakioissa? Tuntui tolla gianellin putkella oma roksi menevän paremmin, mitä kaverin? Vai kuvittelinkohan vaan.