AceFin
Moderaattori
- Pyörä:
- Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Hiirimattoa en pommittais, kun tulee sellasia vammasia kynnyksiä, niin ei hiiri välttämättä liiku kunnolla. Ite oon pommittanu kalenterin kannen
EXC 525 ||
Youtube-kanava "Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Juu tota vähänitekkin aattelin..
Entä jos siihen vetäsis päälle sitä ihmeen kirjan päällystys muovia? Tasottus ne kynnykset siitä.
Miulla on puhelimen takakannessa K-Maatalouden tarra
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
hopperman
- Pyörä:
- tunturi hopper
Ei välttämättä liity mutta periaate on sama, on tullu pommitettua koulussa oman kaapin ovi limsapullojen etiketeillä:
http://i4.aijaa.com/b/00053/11035095.jpg (5e)
Ja onhan tääki nyt jo aika...
http://i5.aijaa.com/b/00158/11035091.jpg (tuokin on vasta pikkunen osa mun seinästä
)
Kolmetoista
- Pyörä:
- Nelipyöräinen
Minä pommitin hiirimaton. Se hiirimatto on kuin pussi, jonka sisälle tulee muovinen kuva, otin sen muovin sisältä pois ja vedin tarroja siihen. Hiirimaton käytettävyyteen ei näin ollen vaikuta mitenkään. Voin laittaa kuvan huomenna jos jotain kiinnostaa.
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Ai se ol joku semmonen pussin tapanen. No siinä tapauksessahan ne tarrat ei haittoo mittään..
Tunnistaapahan ainakin oman kaapin oven.
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
Jippeyee
- Pyörä:
- Honda Monkey 1991 Ex Yamaha DT Jagermeister, Yamaha Aerox 70cc
Ei oo vielä kukaan käyny repimässä etikettejä ja liimaillu mehu /muihi pulloihi rahan toivossa?
Jarrut on vauhdin surma!
hopperman
- Pyörä:
- tunturi hopper
Ei kukaan repiny ku teki aina jollain viillon etikettiin nii että sillä ei enää tee mitään, tosin pukuhuone vaihtu kesän aikana niin oli siivoojat käyny ottamassa pois
uus hallikausi alkaa maanantaina ja uudet pommituksen
E: jep kaikilla tylsän siniset kaapit, nii meinas mennä aina vähän sekasi et mikä oli oma kaappi, ei menny tuon pommituksen jälkeen
Shape
Moderaattori
Ja takaisin aiheeseen.
Team JSR FacebookissaKäytä
Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki
VIP-oikeudet!
All Star
- Pyörä:
- KTM EXC 400 -03, KTM Exc 125 -04 [EX], Kawasaki KLE 500 -92 [EX], Peugeot Speedfight 2 -03 [EX], Solifer Sm -76, Yamaha YZF-R125 -08 [EX]
Mistä paikoista teille on tullut tarroja ilman, että ovat lähettäneet mitään viestiä?
Motoration
- Pyörä:
- Honda Monkey -81, Jincheng Manki -08
Mulle tuli KMC:ltä ja Trellerborgilta ilman että vastasivat mitään. Tosi monesta paikkaa oon kysyny pari viikkoa sitten ja tähän mennessä noiden lisäks tarroja on tullu Motonetiltä, Eurobikeriltä ja Sparewheeliltä. Silti oottelen tarroja vielä aika monesta paikasta
kannattaa kysyy niitä tarroja ihan kaikista firmoista mitä keksii niin niitä alkaa jossain vaiheessa olla jatkuvasti postilaatikossa
varpaat_suussa
Ainakin continental, pirelli ja allright, tosin pirelliltä tuli ekalla kerralla vastaus muttei tarroja
tokalla kerralla sitten toisinpäin.
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Esim allrightin ym. mopo/moottoripyörän osia myyvistä paikoista kattoa merkkejä. Allrightilla on siellä alaidassa aika paljon eri merkkejä.
Montas tarraa stikkerille tu trelleborgilta? Miulle tuli keväällä sieltä semmonen reilu 70 tarraa.
Motoration
- Pyörä:
- Honda Monkey -81, Jincheng Manki -08
Mie sain vain 10
tosin sain motonetiltä 42 tarraa. Tarroja on niin paljon että en keksi mitä tekisin niillä ja kun lisääkin vielä tulee
ei niitä varmaan kukaan ostakkaan, noh tossahan mulla on sitten kiva kokoelma tarroja keväällä. Ja löytyyhän noita kunnon tarrojakin
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Ehdotelkaapas jotain tarroja, sellaisia mitkä ovat suurinmalta osin punaisia tuohon Derbiin?
Tuossa kuva jos helpottaa miettimistä.
http://www.motot.net/galleria/kuvat/17/ ... medium.jpg
mikah
Es tarrasarja ois ihan 5/5
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista