Jos kantasi on se, että lähtökohtaisesti ohittelu on turhaa niin vastaan A. Väitän kuitenkin, että jos minua päivän seuraisit liikenteessä, niin ajotavastani ei tulisi mieleen sanat: vaarallinen, idiootti, rämäpää jne. Olen suomalaisen liikennekulttuurin uhri ja arvostan sitä, että koitat asioita muuttaa.
Eihän se pieni ylinopeus ajallisesti kauheasti hyödytä, mutta ajan mielummin 80km/h alueella sen 80km/h oikeaa nopeutta. Mittarivirhe katsos, olisi pitänyt korostaa tuota että puhuin mittarinopeuksista. Tästä en kuitenkaan ala jauhamaan sen enempää koska se menee ohi aiheesta. Siihen taas en ota kantaa, että onko nopeuteni joka tilanteessa tasan 80km/h oikeaa nopeutta, todennäköisesti pari ylitse, mutta ei sakkorajan ylitse.
Toivoisin siis vain Slerpa_, että et saisi minusta väärää kuvaa. Minä en todellakaan edusta liikenteessä sitä kansanryhmää, joka aiheuttaa pahennusta ja vaaratilanteita. Tekstillä kun vain on niin vaikea kuvailla omaa liikennekäyttäytymistä, tule keväämmällä morjestamaan tänne niin voit vetää johtopäätöksesi
.