jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
- Paikkakunta:
- Haukipudas, oulu
- Liittynyt:
- 26.10.2010 17:06
Tai sirtten tekee niinku mää rossilla, eli päästää keula ylhäällä kaasun johonkin 25-50%, ja ilman kytkintä isompi pykälä silmään
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 31.10.2011 9:11
Mahtaakoha kestää nykymopojen loodat raakana vaihtamist?
jukke96
- Pyörä:
- Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
- Paikkakunta:
- Haukipudas, oulu
- Liittynyt:
- 26.10.2010 17:06
En kyllä osaa sanoa, miten kauan kestää... Yks kaveri ainaki ajo vuojen terpillä silleen että vaihto vaihteet lähes aina raakana, näköjään vielä vaihteisto kunnossa, tiiä sitte kuin kauan
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
- Paikkakunta:
- Punkaharju
- Liittynyt:
- 9.12.2011 20:21
Eiyä siinä ku kaasua päästää isommalle vaihtaessa ja pienemmälle vaihtaes lisää.
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
-TKH-
- Pyörä:
- Gilera RCR 13'
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 1.5.2013 19:29
Mitäs välejä suosittilisitte,pitäs olla semmonen kompromissi että pystys ajamaan matkaa ja myös keulimaan,tahtoo olla hieman tuskallista tuo hytin nosto ja pystyssä pitäminen noilla 11-53 väleillä,pittää vettää melkeinpä ihan pystyssä että pysyy ilmassa ja voi pykältää ilman että putoaa
Nostaminen alkanu kuitenkin sujumaan,aluksi piti lähteä toinen jalka maassa ja siitä pommilla,nyt lähtee jo nätisti jalat tapeilla mutta vaatii melkosen nykäsyn että saa nousemaan...elikkä 65 hampikas olisi jo olemassa mutta mikä etteen rattaaksi? Ja pitäs vahvistetut ketjutkin hommata,pittää jo melkeinpä päivittäin kiristää ku löystyy niin älyttömän nopeaa...
minivvv
- Liittynyt:
- 13.8.2009 20:31
jos sulla on kuriton se gilsus ni laita 12 eteen ja 65 taakse
mulla oli jotain tunnin ajan ja hyvin nousi keula kakkosella, ei suurta eroa 11/65 väleihin, mitä nyt oli mukavempi ajaa pitempää matkaa kun ei kone huuda nii paljoa.
ite otin vaa pois sen takia ku kulki yli verorajan niillä.
-TKH-
- Pyörä:
- Gilera RCR 13'
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 1.5.2013 19:29
No holkin oon ottanu pois käyrästä ja liian pienen suuttimen vaihoin 84...ja kulkee nyt gepsinopeutta sen 61-65,tosin kerran sain suoralla pieneen myötäseen 83 mittariin
kannattaako hukkaputken tukkiminen? Parantasko jotenkin kiihtyvyyttä ja vääntöä? Ja onko kaasarin reikälevykurilla mitään merkitystä? Anteeksi offtopic,tosin kyselen tässä keulimista helpottavia asioita joten jospa liittyi aiheeseen?
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
Kyllä sulla kovempaa kulkee kuin 65, koska minä saan hinkuttamalla sen 65 gpsiin ja pääset vielä minusta ohi.
Onhan sillä kurilla jotain merkitystä, pois se vain. Hukkaputki tuo jonkin verran vääntöä ja nopeutta.
-TKH-
- Pyörä:
- Gilera RCR 13'
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 1.5.2013 19:29
No menihä se,nelosella vai vitosella
Kutosella ei jaksa enää kiertää,nelosella menee sen 65-70 gepsii ja vitosella voi mennä pari kmh enempi,ja jos pikkunen myötänen ja optimiolosuhteet niin voi kiertää vielä kutosella jolloin mennään kaheksankympin pintaan.
ROOST_
- Pyörä:
- YCF Classic 150cc ''12, Yamaha Jog-R ''05, EX; Peugeot SF2 ''06, Derbi DRD Racing ''07
- Paikkakunta:
- Tornio
- Liittynyt:
- 5.6.2009 23:40
Alkanu taittuun kilvelle aika makosasti, video kuvattu tasan viikko sitten jolloin ensimmäisiä kertoja kilvelle
Jännä ko ekoilla kerroilla tuntu kulma niin mahottomalta mutta nyt ei tunnu miltään?
http://www.youtube.com/watch?v=TNYdw0PWE0k En osannu upottaa xd
Fooni
- Pyörä:
- Fantic Caballero 2t -12, DT125x -05, E30
- Paikkakunta:
- Sipoo!
- Liittynyt:
- 10.4.2011 16:31
ROOST_ kirjoitti: Jännä ko ekoilla kerroilla tuntu kulma niin mahottomalta mutta nyt ei tunnu miltään?
Hahah, mulla ihan sama!
Ekat kilvellevedot oli ihan hullua, mut nyt menee joka vedolla ihan rennosti
Kerran Kotari, aina KotariYoutube FacebookMYYKÄÄ KOTARIN SMOTOT
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Blacklake
- Pyörä:
- KTM 690 SMC -16
- Paikkakunta:
- Evijärvi
- Liittynyt:
- 26.9.2012 15:59
Ammattilaisen vinkki : Kun ekoja kertoja keulit, jos keula nousee niin korkealle että alkaa suorastaan pelottamaan ja on pakko laskea keula.. -> Lyö isompi silmään
Lähti Gileraki kakkosella jatkamaan, meinasin kyllä vetää ympäri mutta sehän on vaan sivuseikka
varpaat_suussa
- Liittynyt:
- 2.6.2012 12:21
No eihän tossa oo mitään järkeä, hyvin nopeesti nykäseeki niin kovi et ollaa selällää. Jarrulla vaa alas et saa sen jarrun tulemaa refleksinä ja sit sitä vaihteen vaihtoo reenaamaan.
Blacklake
- Pyörä:
- KTM 690 SMC -16
- Paikkakunta:
- Evijärvi
- Liittynyt:
- 26.9.2012 15:59
Se oli katos vitsi hei
Eipä oo tullu vieläkään jarrua opittua, ei oo tullu saumaa koittaa jarrua
Mopolla ei ikinä saanu tarpeeks kulmaa, jos sai niin jalat tippu tapeilta ja moottorijarrulla alas..
Hussella oon repiny jonkuverran, mukavan helppoa keulia verrattuna mopoon, ja tulee helposti moottorijarrulla alas, jos on tarvetta..
Pitää sitä varmaan koittaa jarrua opetella..
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista