Oma mottoni on, että
koskaan ei pidä olettaa kaksipyöräisen olevan mopo, jos sellainen on jostain suunnasta tulossa ja sinulla on väistämisvelvollisuus. Tämä on tyhmintä mitä voi tehdä, järki käteen? Esim. mankeja on 125cc versiona ja nehän voi tulla 100 @ 100 alueella, jos tällaisessa tilanteessa kuvittelee, että esim 30m päässä tuleva 2 pyöräinen on mopo niin huonoa jälkeä tulee.
OT killer: pari viikkoa sitten tapahtunut hämminki, ajoin normaalisti etuajo-oikeutettua tietä, ja sitten rupesi tien reunasta pilkottamaan auton keula, rajoitus oli 40km/h, ja sitä myös noudatin. Noh, auto oli siinä vähän aikaa, näin kun herra katsoi minua, ja sitten kun olen n. 15m päässä niin lähtee siitä ja kiihyttää vielä niin hitaasti, että mun oli pakko väistää vastaantulevien kaistalle
Seurasin sitten ko. herraa kaupan pihalle minne hän meni, ja kävin kysymässä että mitä helvettiä sulla päässä liikkuu? Noh mies sitten vastasi että eipä olisi minua haitannut jos alle olisit jäänyt, siinä vaiheessa teki mieli mättää turpaan ajohanskoilla, ei olis tunnistanut itteensä peilistä sen jälkeen.. Noh, jätin ne pahoinpitelyaatteet muualle, ja kun tämä häippäsi kauppaan niin vetäisin aika komean lommon etuoveen, siinäpähän ihmettelee.
Ihan käsittämätöntä käytöstä aikuisilta ihmisiltä, joilla on kortti ollut jo pitkään