Noniin, jospa sitä tännehhi pääsis kirjottelemaan siinä altavastaajan paikalla.
Eli homman nimihän oli tämä, että:
Olin ajamassa normaalia 2-kaistaista tietä eteenpäin, neljän tien ristaus, jossa molemmilla käsillä on kolmiot.
Vastaantuleva auto iskee vilkun päälle minusta katsottuna oikealle kädelle, eli joutuu ylittämään risteävän ajolinjan, jolla minä ajan.
Noh, tämä kyseinen auto lähtee jonkun sekunnin -kaks vilkun jälkeen ylittämään ristausta, ja kaiketi tässä vaiheessa huomaa minut. Tekee aivan älyttömän isonväistöliikkeen (Nämä <2000 vuosimallin autoissa on vissiin hyvät ohjaustehostimet?
), oli osua oikealta puolelta ohittavaan autoon (Joka siis autoilijasta päin katsottuna lähti ohittamaan oikealta, koska jatkaa matkaa) ja siinä samalla ohitti minut juurikin viiden-kymmenen sentin päästä. Hui helvetti siinä säikähdin. Mahto jalankulkijat ihmetellä, kun visiiri auki huudan ihan täysillä, että PERKELE.
Ei vissiin toi kaatuminen ole ihan herkkua visiiri auki? Kaikki paska lentää silmiin. Nim. kokemusta on, siitäkin.
Vaankun minkäs teet, tahtoo huurtua, ja jos pidät visiiriä hieman raollaa, niin sitten otsa jäätyy.. Jos pidät visiiriä ihan auki, niin ei tunnu tuuli yhtään, koska mulla on tuo buff huivi silmien ja nenän välissä, eli käytännössä vaan silmät ja osa otsasta näkyy.
E: Ja niin, ajolinjan vaihto ei olisi onnistunut kauemmaksi, koska ei ole aurattu teitä, ja siinä on aika mahtava jääkynnys ylitettäväksi. Siinä yritin väistää autoa 20-30 sentin ajolinjalla.
Köyhiä eivät ole ne joilla on vähän, vaan ne jotka haluavat aina lisää.