temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
Itellä oli painettava kytkin tangon päässä. oli hyvä ku vetäs vaan tupin katkasijoihin kiinni ku tahto päälle ja pois ja uuestaan paino niin oli rajottamaton. Poliisit laitto ite rajottimen päälle ratsioissa.
sarvinen
- Pyörä:
- Derbi DRD xtreme 2012
Toivottavasti ei ole offtopiccia, mutta: Tein itse nettisivut.
http://reissuli.tk Mitä maksoi? -Ei mitään!
Voitin kilpailusta raspberry pi, minitietokoneen. Eipä tuo olisi ollut kallis ostaakkaan, noin 30 euroa.
Sitten asensin raspberrylle palvelelinohjelmistoja, ja joomlan: ohjelmiston jolla teen itse sivut.
Ilmaisen .tk domainkaan ei tuota minulle kustannuksia.
Kuten ehkä huomasit
Jos klikkasit sivuilleni, latautuu sivu aika hitaasti. En usko että syy on raspberryn vaan nettiyhteyteni upload nopeuden. (1mbs).
Tulipahan todistettua että täysin maallikkokin voi perustaa palvelimen, ja nettisivut!
Pyytäisinkin sisältö ehdotuksia sivustolleni?
Onkimato
Oletko tosissasi?
Ensinnäkin en kyllä nettisivuja ihan raspberryllä pyörittelisi saatikka kotihostilla. Tuleepi vihasia puheluja operaattorilta jos siellä on liikennettä liiaksi eikä 1megasella upilla paljoa juhlita.
Suosittelenkin että ekaksi hankit kapsitunnuksen tai muun halvan webhotellin, sitten opettelet ohjelmoimaan, ostat domainin ja teet ne sivut.
P.S 3minuutin latauksen jälkeen kikkareesi ei auennut.
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
sarvinen
- Pyörä:
- Derbi DRD xtreme 2012
No sinähän positiivisen kommentin heitit!
Idea lähti siitä että "ei maksa mitään". Ei varsinaisesti ole kiinnostusta ruveta maksamaan sivuista, jotka eivät kuitenkaan minulle mitään tuota. Raspberry piillä pyörittämisessä, ja kotihostissa ei ole järkeä jos tosissasi teet sivut, ja oletat että niilllä massiiviset määrät ihmisiä kävisi, olet oikeassa. Oppimisen kannalta, ja kokeilun kannalta nämä sivut teinkin, en siis "tosissani, jos sitä tarkoitit.
Vihaista soittoa operaattorilta odotellessa.
Sivut näköjään juu alhaalla juuri nyt. Latailen videota juutuupiin, lienee syynä.
Onkimato
No jos kyseessä oli vain kokeilu niin sitten ymmärrän, mutta en silti näe paljoa järkeä hyödyttömissä kokeiluissa...
P.S viellä kun koodaamaan niin eiköhän siitä jotain tule...
Monkey osat tarjoaa: Pitracing.fi
sarvinen
- Pyörä:
- Derbi DRD xtreme 2012
Itse olen eri mieltä, mutta alkaa mennä niin ohi että antaa olla.
Painotat koodaamisen tärkeyttä, miksi? -Sulautettuja järjestelmiä useamman vuoden hararstaneena perusteet c kielestä löytyy. Kiinnostusta html kielen opiskeluun taasen ei juuri oleVai mihin kieleen viittasit koodaamisella?, enkä näe tarvetta kun voin käyttää valmista joomlaa tai muuta sivujentekosoftaa.
kossusukka
Moderaattori
- Pyörä:
- Suzuki S1 -91, Aprilia RX -00, Yamaha PW80
No miten tämä nyt liittyy yhtään mitenkään kun alueena on "Yleiskeskustelu mopoista ja moposkoottereista"? Ei mitenkään, jatkakaa yv:llä.
jeredd
- Pyörä:
- Suzuki street magic , 3kpl fude, Honda crf 250
Onko kellään kokemusta itse tehdyistä soodapuhaltimista?
Olen katsellut netistä videoita noista itse tehdyistä räpellyksistä ja olen miettinyt että toimiiko oikeasti jos vaikka lohkoja taikka kansia tms puhdistelee.
Tässä motonetin myymä versio puhaltimesta:http://www.motonet.fi/web/guest/muut#query=sooda%20puhallu
Olisi kiva kuulla jos jollakin on komemusta itsetehdystä taikka ostetusta puhaltimista:P
En tiedä tuliko tämä viesti oikeaan topiciin, sori jos tuli.
Myydään osaa tallinnurkasta pölyttymästä!
Retroilija
- Pyörä:
- Pappatunturi, 1999 GSX600F
Aattelin että on paska päästä käsiks rannekelloon ku on pitkät ajohanskat ja ajotakin hiha tiellä ni päätin tehä tankokellon. Sähköpallosta 15e kuminen rannekello, puolet rannekkeesta irti, toisesta puolesta kaikki paitsi 2cm irti, jäljelle jääneeseen pätkään 6mm reikä. Klipari irti ja kello yhen pultin alle. Ny o kätevä.
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Mie ostin ihan suosiolla biltemasta sen kello/lämpömittäri yhistelmän. Nyt on hyvä ku ajaessa näkee kellon ja lämpötilan.
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
Kääntä
- Pyörä:
- ZX9R
jeredd kirjoitti:Onko kellään kokemusta itse tehdyistä soodapuhaltimista?
Olen katsellut netistä videoita noista itse tehdyistä räpellyksistä ja olen miettinyt että toimiiko oikeasti jos vaikka lohkoja taikka kansia tms puhdistelee.
Tässä motonetin myymä versio puhaltimesta:http://www.motonet.fi/web/guest/muut#query=sooda%20puhallu
Olisi kiva kuulla jos jollakin on komemusta itsetehdystä taikka ostetusta puhaltimista:P
En tiedä tuliko tämä viesti oikeaan topiciin, sori jos tuli.
Tartutaas tähän jos vielä huudeilla kaveri on.
Ite väsäsin kerran pahimpaan kiireeseen ite hiekkapuhaltimen, tosin osat joita käytin oli täysin surkeita ja lopputulos olis paska vrt, ostoseen mut kyllä mä sillä imusarjan puhalsin onnistuneesti.
Sopiva letkunpätkä vaan, ja sit ilma sisään ja letkun tonen pää pussiin jossa hiekkaa/soodaa, sopivat mitat, etäisyydet ja paineet selviää kokeilemalla.
Jos kiinnostaa lisätieto ni laita yv, en jaksa alkaa tarinoimaan jos ketään ei kiinnosta.
XPSsm
- Pyörä:
- Peugeot XPS sm -11
Kyl minnuu ainakin kiinnostas.
Olis kiva joku letkulla toimiva, ku tuohon vanhaan pussilliseen ei mahu ku kourallinen hiekkaa kerrallaan..
Ja näihin vähäisiin käyttöihin en kehtois osataa uuttakaan..
Vilkaise Galleria ja Youtube: /user/MrXPSsmHommat hanskassa, ja hanskat hukassa..
Mmakkee
- Pyörä:
- Kawasaki KX250F -12
Mätänetistä valmis soodapuhallin? Ei muistaakseni maksanu paljoo ja 5kg sitä soodahiekkaa sai kaupanpäälle.
Pöö
jaffapoika
Onko mahdollista saada pakoputkesta alkuperäinen väri esiin eli hitsisaumat yms. kun on maalattu kuumakestomustalla päälle.jos on niin voisiko joku kertoa miten tämä onnistuu
darknezz
nitromorssia aka maalinpoistajaa<- tällä lähtee siis jos vaan päälle maalattu paukulla.
ja jos kiiltaväks nii vähä hiekkapaperia, laikkakonetta + kiillotustahnaa
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista