Keuliminen

MeRiejusta
Pyörä:
ex. Rieju mrt & Marathon 183cc nyk. honda cbr 600 f pc 19 -89
Paikkakunta:
Kannus
Liittynyt:
9.10.2012 22:03
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut MeRiejusta » 7.8.2013 19:00

Alexir kirjoitti:Kuinkas moni nostaa kutosella mopon? :D

Yks mun kaveri nostaa yamaha dt:llä 6 ilman kytkintä. Virejä vain tyhjä putki :p
Sakkoja sakkoja
Driver7
Pyörä:
Gilera SMT -06, MH Furia 70cc
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
24.9.2012 16:09
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut Driver7 » 7.8.2013 21:46

Ja keulassa ei oo varmaa yhtää öljyä :lol:
dts
Liittynyt:
26.7.2013 19:32
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut dts » 9.8.2013 15:37

-
Viimeksi muokannut dts päivämäärä 3.4.2014 17:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 9.8.2013 16:16

11-65, menee sen 60, itsellä 12-65, menee sinne 65.
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 9.8.2013 16:23

Joo kyllä suosittelen 11/60 tai vastaavat, noista lyhyemmät on kyllä ihan perseestä kun ajaa vähänkään pitempää matkaa. Yam4ha toimiiko sulla mittari? Ois kiva tietää mitä muiden detukoiden mittarit näyttää kun vauhtia on 65.
Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 9.8.2013 20:37

No jostais syystä mittari näyttää välillä täydessä vauhdissa 120, välillä taas 10-30 väliltä ja välillä oikeaa nopeutta eli sinne 60-65. Syytä en tiedä miksi se noin pomppii..
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
dts
Liittynyt:
26.7.2013 19:32
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut dts » 10.8.2013 22:56

-
Viimeksi muokannut dts päivämäärä 3.4.2014 17:14, muokattu yhteensä 1 kerran
varpaat_suussa
Liittynyt:
2.6.2012 12:21
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut varpaat_suussa » 12.8.2013 22:13

Alexir kirjoitti:Kuinkas moni nostaa kutosella mopon? :D


Noniin nyt nousi itelläki kutosella tänään :D Vireinä tyhjä putki, ohitettu moric ja 11/58 välit. Jännä kun aattelin vaa että koitan huviksee nostaa kutosella niin ekalla yrityksellä nous.

Ps. Keula ei muuten ole tyhjä, toinen stefa ei vuoda yhtää. :lol:
dts
Liittynyt:
26.7.2013 19:32
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut dts » 13.8.2013 17:32

-
Viimeksi muokannut dts päivämäärä 3.4.2014 17:14, muokattu yhteensä 1 kerran
arsori
Pyörä:
KTM EXC300
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
19.1.2012 0:01
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut arsori » 13.8.2013 17:59

se nousee jos osaa nostaa.

Cmon ihmiset, "keuliiko 11-60 välit paremmin kuin 12-65" :x Välitysten lyhentäminen helpottaa tiettyyn pisteeseen asti, löysiä pumppuja voi käyttää pomppukeppinä. Tehoja saa lisää virittämällä. Kaikki muu on kuskista kiinni. Tuntuu niin järkyttävän tyhmälle kun joka toisessa kysymyksessä kysytään että mitkä rattaat on hyvät keulimiseen. Nyt valoja tauluun, ihmiset!

P.S: ei sitä keulimista netistä opi ;) no teoriassa joo mutta käytännössä ei
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
detsonni
Pyörä:
Yamaha DT 50x -09
Paikkakunta:
Salla
Liittynyt:
2.4.2013 16:40
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut detsonni » 14.8.2013 22:47

Nonii nyt kaikki vinkit pykältämiseen! :D Ykkösellä menee 10-30m ja kakkoselle pitäs saaha. Sen mitä nyt olen koittanut niin keula laskee suoraan tai sitten menee vähä matkaa ja tippuu tai sitten se nykäsee niin saatanasti että meinaa ympäri mennä (ainakin siltä tuntuu). Elikkä, mikä on se oikea kulma jossa laitetaan isompaa silmään? Miten ehkäissään parhaiten nykäsy? Kannatteeko ennen pykältämistä harjotella jotain? (Jarru on omasta mielestä hallinnassa,läheltä piti tilanteita on tullu mutta jarru pelastanu) ja vaihdan kytkimen kanssa tietenkin ja olen lukenut edelliset viestit :D ps kakkosella nousee jo jotenki mutta ainako saa kunnolla niin se vetää sen saatanan nopeaa ylös :D
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut eQ123 » 15.8.2013 17:23

Jos jarru on omasta mielestä hallussa niin ei siinä muu auta kun iskee sitä isompaa silmään. Ja todennäköisesti jossakin vaiheessa menee ympäri tai juokset perässä jonka jälkeen toteat että ei se jarru taidakkaan olla ihan hallussa vielä ja siitä se oppiminen ja kehitys alkaa :D (Ja ei se välttämättä mene ympäri tai meinaa mennä, mutta ahkeralla harjoittelulla kaikki onnistuu)
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
Driver7
Pyörä:
Gilera SMT -06, MH Furia 70cc
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
24.9.2012 16:09
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut Driver7 » 15.8.2013 17:36

^Itel kävi tollee :lol: Tarkotus oli treenata jarru hyvin, mutta ei sitä malttanu kun hyvään kulmaan pääsi :)
mopetijonne33
Pyörä:
Peugeot Xps Enduro Power Up
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
1.8.2013 2:43
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut mopetijonne33 » 15.8.2013 22:43

Moro! ja apua!

Elikkä ite vetenlin tossa kytkinpommia pitkin päivää harjottelin, sitte vedin sen viimesenkerran ja ketjut lähti, no talutin kotia mopon ku en siinä tilanteessa ketjuja saanu takas paikoilleen, laitoin kotona ketjut normisti paikoilleen ja sen jälkeen käynnistin mopon, lähti ihan normaalisti, mutta sitte ku laittaa kytkimen pohjaan, ykkösen silmään ja päästää kytkimen, nii ei liiku ei mihinkää!! Mistä tämä vois johtua?! :O eikai mitään vakavampaa rahanmenoa edessä?
jukke96
Pyörä:
Honda CR 250R & Yamaha FZR1000
Paikkakunta:
Haukipudas, oulu
Liittynyt:
26.10.2010 17:06
Re: Keuliminen

ViestiKirjoittanut jukke96 » 17.8.2013 10:46

Mikäs on ku keuliessa mopo lähtee melkeen aina kieroon? "Katuenskat" alla ja takarengas on ihan suorassa. Voiko olla ilmanpaineet syynä?
Boys never grow up. They just get older and their toys get more expensive.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista