Kuulin sellaisen huhun että Kymcon 4-tahti skootterit ovat käytännössä samaa tavaraa kuin noi Baotian kiinaskootterit. Pitääkö paikkansa?
Mitä lisäarvoa sitten sulle tuo esim. Kymco Agility Fat 4T, joka maksaa kokoamisen kanssa n. 1710eur verrattuna esim. Solifer Solana skootteriin joka maksaa Hobby Hallissa 895eur, (joka lienee käytännössä Baotian skootteri)...?
Onko näissä molemmissa siis täysin sama moottori? Jos näin, niin onko Kymcossa kuitenkin osat laadukkaampia (esim. moottorin sisällä olevat laakerit, männät, hihnat, jne...)...?
https://www.hobbyhall.fi/urheilu-ja-vap ... ge-nosto-2
Mun vika Baotian (Milan Sport 2009 ostettu) hajosi n. 11 000km kohdalla johonkin moottorivikaan (ilmeisesti joko laakeri tai itse kone leikkasi kiinni tms...). Lisäksi skootterilla oli n. 5000-11000km välillä koko ajan käynnistymis ja käynnissäpysymisongelmia. Aloin vaan miettimään että jos investoi tuohon Kymcoon nii ensinnäkin pysyykö se paremmin käynnissä/käynnistyy paremmin, ja onko elinikä kilometreinä halpis Baotiania pidempi...?
Mitä lisäarvoa sitten sulle tuo esim. Kymco Agility Fat 4T, joka maksaa kokoamisen kanssa n. 1710eur verrattuna esim. Solifer Solana skootteriin joka maksaa Hobby Hallissa 895eur, (joka lienee käytännössä Baotian skootteri)...?
Onko näissä molemmissa siis täysin sama moottori? Jos näin, niin onko Kymcossa kuitenkin osat laadukkaampia (esim. moottorin sisällä olevat laakerit, männät, hihnat, jne...)...?
https://www.hobbyhall.fi/urheilu-ja-vap ... ge-nosto-2
Mun vika Baotian (Milan Sport 2009 ostettu) hajosi n. 11 000km kohdalla johonkin moottorivikaan (ilmeisesti joko laakeri tai itse kone leikkasi kiinni tms...). Lisäksi skootterilla oli n. 5000-11000km välillä koko ajan käynnistymis ja käynnissäpysymisongelmia. Aloin vaan miettimään että jos investoi tuohon Kymcoon nii ensinnäkin pysyykö se paremmin käynnissä/käynnistyy paremmin, ja onko elinikä kilometreinä halpis Baotiania pidempi...?