näätäc
- Pyörä:
- 50cc skootteri
Moikkaatko vastaan tulevia pyöriä?
Millä ajat?
Mitenkä moikkaat?
Onko sinulle moikattu ensin?
Moikkaatko takas?
Itel tälläset setit
Kyllä
50cc kiinan paska skootterilla
Iha perus käsi Alhaalla
http://fstg.motosport.com/motoblog/2014 ... e-wave.jpg Tolleen
On pari kertaa
Kyllä ellei ole vaikea paikka moikata esim mutka tai töyssyjä
Sometimes you find yourself in the middle of nowhere and sometimes in the middle of nowhere you find yourself.
n3d
- Pyörä:
- Kymco
Mä moikkaan käsi suht ylhäällä että huomataan. Ja ku joku moikkaa takasin niin tulee hyvä mieli.
Kinkki
- Pyörä:
- Kinroad Prince -06 (EX), Masai DB -06, Suzuki Pv -86
Tahtoo olla enemmän moottoripyörien kesken. Tulee itse moikattua kun vaikkapa samanlainen mopo tulee vastaan tai on muuten hyvällä päällä. Useinmiten kättä takasin näyttävät, joskus tulee oikein hölmistynyt ilme
Kinroadilla
customi näyttää kaukaa moottoripyörältä jokanen motoristi moikkasi, kun luuli moottoripyöräksi taajamassa. Tahtoo mopoiliat ja "motoristit" olla vähän eri sakkia vaikka 2 renkaalla liikkuvat
Aivan vakio
näätäc
- Pyörä:
- 50cc skootteri
Kinkki kirjoitti:Tahtoo olla enemmän moottoripyörien kesken. Tulee itse moikattua kun vaikkapa samanlainen mopo tulee vastaan tai on muuten hyvällä päällä. Useinmiten kättä takasin näyttävät, joskus tulee oikein hölmistynyt ilme
Kinroadilla
customi näyttää kaukaa moottoripyörältä jokanen motoristi moikkasi, kun luuli moottoripyöräksi taajamassa. Tahtoo mopoiliat ja "motoristit" olla vähän eri sakkia vaikka 2 renkaalla liikkuvat
Onhan se vähän nii ja näin tänää tuli moikattua mp:lle myös
Ja aika monesta mopoilijasta voi tulla moottoripyöräilijä
Sometimes you find yourself in the middle of nowhere and sometimes in the middle of nowhere you find yourself.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista