Yamaha DT -09, pakoputken väli kumi sulaa.
Mopossa vakio AM6 moottori, koneelle tehty remppaa vaihtamalla kaikki laakerit, kiertokanki, uusi kaasari (dellorto 16mm) uusi pytty ja mäntä (Teknix 50cc). Imukaula uusittu.
Eli ongelmana että putkien välinen liitos kumu sulaa. 110 suuttimilla ylä kierroksilla rupes booaamaan. Tällä hetkellä pääsuutin 120 ja neula täysin ylhäällä eikä booaa millään kaasun asteilla, mutta n.5-10min ajon jälkeen välikumi sulaa. Jäähdytin on todella kuuma ja samoin änkkä on kuuma. Vakio alku käyrä testauksessa ja nyt kiihtyy ja vääntää. Gianellin käyrällä ei jaksa vetää ollenkaan. Mutta ei myöskään kuumene samoin, pelkästään booailee huipuilla ja todella laiska.
En jaksa uskoa että vakio pytyllä ja kaasarilla suutinta pitäisi vieläkin kasvattaa. Olisko jotakin asiallista ehdotusta mitä ihmettä pitäisi tehdä?
Mopossa vakio AM6 moottori, koneelle tehty remppaa vaihtamalla kaikki laakerit, kiertokanki, uusi kaasari (dellorto 16mm) uusi pytty ja mäntä (Teknix 50cc). Imukaula uusittu.
Eli ongelmana että putkien välinen liitos kumu sulaa. 110 suuttimilla ylä kierroksilla rupes booaamaan. Tällä hetkellä pääsuutin 120 ja neula täysin ylhäällä eikä booaa millään kaasun asteilla, mutta n.5-10min ajon jälkeen välikumi sulaa. Jäähdytin on todella kuuma ja samoin änkkä on kuuma. Vakio alku käyrä testauksessa ja nyt kiihtyy ja vääntää. Gianellin käyrällä ei jaksa vetää ollenkaan. Mutta ei myöskään kuumene samoin, pelkästään booailee huipuilla ja todella laiska.
En jaksa uskoa että vakio pytyllä ja kaasarilla suutinta pitäisi vieläkin kasvattaa. Olisko jotakin asiallista ehdotusta mitä ihmettä pitäisi tehdä?