Hei mopon ystävät,
Minulla on PUCH MAXI seuraavalla kokoonpanolla:
- Airsal 70 cc -sarja
- Bing 15 mm replica carb
- 12/45 välityssuhde
- Elektroninen sytytys
- Savukkeiden pakokaasu
Mopo käynnistyy vaivattomasti. Hyvin tyhjäkäynti. Hyvä teho. Ainoa ongelma on se, että kaasuläppä täysin auki saavutettuaan noin 50 km/h tasaisena (vähemmän ylämäkeen) hetken kuluttua moottori lakkaa käymästä. Kaasu ei tee mitään. Muutaman sekunnin moottorijarrutuksen jälkeen kaasu reagoi jälleen ja moottori kiihtyy, kunnes se saavuttaa saman kynnyksen ja käy läpi saman.
Tuntuu kuin se voisi johtua siitä, ettei hiilihydraatissa ole tarpeeksi polttoainetta.
Mistä ehdotatte minun aloittavan? Hiilihydraatti on aivan uusi, mutta ei ehkä oikein suihkutettu... (en muista halkaisijaa, aukeaa ja näkee...).
Terkkuja Ranskasta,
Minulla on PUCH MAXI seuraavalla kokoonpanolla:
- Airsal 70 cc -sarja
- Bing 15 mm replica carb
- 12/45 välityssuhde
- Elektroninen sytytys
- Savukkeiden pakokaasu
Mopo käynnistyy vaivattomasti. Hyvin tyhjäkäynti. Hyvä teho. Ainoa ongelma on se, että kaasuläppä täysin auki saavutettuaan noin 50 km/h tasaisena (vähemmän ylämäkeen) hetken kuluttua moottori lakkaa käymästä. Kaasu ei tee mitään. Muutaman sekunnin moottorijarrutuksen jälkeen kaasu reagoi jälleen ja moottori kiihtyy, kunnes se saavuttaa saman kynnyksen ja käy läpi saman.
Tuntuu kuin se voisi johtua siitä, ettei hiilihydraatissa ole tarpeeksi polttoainetta.
Mistä ehdotatte minun aloittavan? Hiilihydraatti on aivan uusi, mutta ei ehkä oikein suihkutettu... (en muista halkaisijaa, aukeaa ja näkee...).
Terkkuja Ranskasta,